|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 11:51, 01 Cze 2015 Temat postu: Pompa sprzęgła Sixdays 450 '15. |
|
|
Witam,
Chciałbym przestrzec przed jednym ważnym faktem w wyżej wymienionym sprzęcie, na oryginalnych listkach dostarczonych do motocykla przy glebie w tył zadrzemy listkiem o ziemie i urwie się cała pompa sprzęgła od kierownicy, to samo tyczy się hamulca - SPRAWDZONE! Na szczęście urwałem tylko tą od sprzęgła... Nie wiem kto zrobił przegub mocowania tego listka właśnie na pompie sprzęgła... porażka. Został gwint przy pompie więc może uda się dopasować jakiś cybancik i przykręcić pompę ponownie, ale jeśli nie, no to mamy wydatek. Najlepiej od razu kupić inne listki (z mocowaniem do kierownicy) albo handbary zamknięte. Jeździłem Yamahą przez 5 lat i nigdy w życiu nie urwałem całych mocowań, jedynie klamki, jeśli są te oryginalne...
Spotkał się ktoś z tą samą sytuacją?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:34, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
po 1 klamek sie nie dokręca na maxa, dwa że listki nie miały znaczenia, jakbys miał inaczej mocowane listki i przykurzył to by i tak pompa mogła dostać. ochrone dopiero zapewniły by handbary. ale to inna bajka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 12:45, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co masz na myśli, czy listki, czy całą pompę, czy jeszcze co innego, ale wszystkie te elementy u mnie były dosyć luźne, problem w tym, że listek okazał się mocniejszy niż materiał z którego zrobiona jest pompa, też widzę, że jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest HANDBAR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 13:19, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
daj fotkę tych uszkodzeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:22, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
pokaż fotke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Wto 12:29, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Pokażę Wam w piątek, bo nie jestem przy motorku, generalnie wymyśliłem, żeby dorobić z płaskownika takiego 8-10mm cybant tak żeby ze strony pompy sprzęgła przykręcić go w gwint pompy, a z drugiej strony go rozciąć, nawiercić obie części i skręcić śrubą po drugiej stronie kierownicy, prawie tak samo jak oryginalny "cybant", powinno wystarczyć, bo kupować nową pompę tylko dlatego, że urwał się uchwyt, to trochę nie halo.
Wiecie może czym się różnią te handbary Cycra:
CYCRA PROBEND FLEXX MOTO
od:
CYCRA PROBEND CRM ?
Które lepiej wybrać?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez djmdp dnia Wto 18:12, 02 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
studencik
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nekla
|
Wysłany: Wto 19:34, 02 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Z pelnym szacunkiem ale chcesz montowac jakis " cybant " do kata z tego roku ? Trochę popsuloby wizerunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 8:39, 03 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
podejrzewam że dało by rade ładnie to pospawać obrobić i nie było by śladu
co do handbarów - kiedys oglądałem oferte flexxy są chyba do quadów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Śro 8:55, 03 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
@Studencik, szkoda trochę wyrzucać pieniędzy na rzecz która generalnie działa a jest trochę droga...
@Henio nie mam drugiej części złamanych elementów, zostały gdzieś w żwirze, więc nie wiem jak można by to było pospawać? Może znacie jakieś metody których ja nie znam, więc dzielcie się wiedzą
Flexxy są do quadów i moto, nie wiem czym się właśnie różnią, poza ceną (CRM 150zł droższe)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:07, 03 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
kumpel tez miał ułamany kawałek, magik spawacz dospawał mu po prostu kawałek blachy ameliniowej, potem wszystko mu doszlifowałem na wzór oryginału. podrzucisz fotke to sie zobaczy co da sie wykminić. ale na pewno dało by sie dorobić cos zblizonego do oryginału aby tylko chwile nad tym posiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 11:55, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Hej, udało mi się naprawić uchwyt pompy, tak wyglądało to przed naprawą:
A tutaj jak udało mi się naprawić uszkodzenie:
Jeszcze tylko machnę to na czarno i będzie całkiem w porządku, przetestowane w terenie, spisuje się
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez djmdp dnia Pon 11:55, 08 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:05, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
taka rada - zarzuc sobie pod obejmy tasme teflonową taka do uszczelniania rur w hydraulice, ja mam wszystko porobione na to. srubek nie skręcam na hama, tylko lekko i stosuje klej do gwintów. wszystko skręcam tak ze sie samo podczas intensywnego upalania nie przestawia, ale jak na prawde nie wielka siła jest potrzebna żeby przestawić pompe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 17:20, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
U mnie też obie pompy są tak skręcone, że jak lekko puknę to się obrócą bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 19:47, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
W sumie dobrze prawisz, dam taśmę pod spód, generalnie nie skręciłem tego mocno i jest dokładnie tak, że ręką z przyłożeniem odpowiedniej siły mogę przekręcić uchwyt, ale sam, ani podczas jazdy nie przekręca się i o to mi chodziło. Jestem na etapie zamawiania handbarów cycry, wtedy już nic nie powinno się złego wydarzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmdp
Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wr0cland
|
Wysłany: Pon 21:43, 08 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
A jeszcze jedno pytanko, czy to normalne że 450' ktm'a tak rzęzi w okolicach głowicy? Tzn. słychać klepanie zaworów, bądź jakichś elementów w głowicy i to generalnie od chyba samego początku... W porównaniu do Yamahy 5 zaworowej to ktm jak sieczkarnia, nie żeby mi to przeszkadzało, tylko wiele razy już zastawiałem się, czy aby biedakowi się coś złego nie dzieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|