|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Śro 19:23, 04 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
No okeja, kupiłem, 9.5 Zdam relacje jak moto będzie złożone i przygotowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 10:20, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
kupiłeś Magura Hymec 163 czy 167?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Czw 18:55, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
163. 167 nie udało mi sie znaleźć. Tak zapytam tylko, a różnica spora ? Bo w 167 widze że inny system klamki i regulacji jest. Pewnie też troche inna dźwignia i klamka jeszcze.lżej pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 23:18, 05 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jest różnica w montowaniu/blokowaniu tłoczka - w jednej wersji jest seger + plastikowa podkładka w drugiej sama plastikowa podkładka ale ma wypustki, które ją blokują.
BTW ile dałeś i gdzie kupowałeś? U brata drugi zestaw naprawczy już przepuszcza więc pewnie wytarł się środek i czas poszukać nowej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 21:56, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dajmen41
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:34, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Moje sprzęgło strasznie ciężko dział mam 10,5 magura z odpowietrznikiem ,spawany wysprzęglik .Czy moge założyc coś innego jakiś inny wysprzęglik bo używke strasznie cięzko dostać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 13:08, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
WITAM !!! Zapomniałem odpisać w moim temacie. Założyłem pompę 9.5 i jest dosłownie bajka. Sprzęgło chodzi idealnie. Bez problemów można wciskać sprzęgło dwoma-jednym palcem Do tego trzeba wyczyścić sobie na dole wysprzęglik, zmienić oringi i zalać nowej magury blood i mamy sprzęgiełko jak ta lala Do tego teraz można palić spokojnie na biegu z wciśniętym sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kajtek DBL dnia Nie 13:10, 10 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 13:28, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Co do palenia na biegu - to akurat zależy od stanu sprzęgła, oleju i temperatury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 13:34, 10 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
No tu też masz racje Zobaczymy jak będzie teraz po wymianie całego sprzęgła, obstawiam ze może być ciężej, bo jak nowe sprężyny dojdą to będzie na początku trochu ciężej chodziło niż aktualnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 21:24, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Odkopię trochę temat - ile wytrzymuje Wam tłoczek w Magurze 9,5 na olej? Dzisiaj założyłem trzeci zestaw naprawczy. Poprzednie wytrzymywały trochę ponad sezon czyli około 100 godzin (niezależnie czy na magura blood czy na LHM) i boję się że to nie wina tłoczka a wytartego cylindra (pisałem już o tym wcześniej).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:57, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
fabrycznie to ganiało kilka dobrych lat nim cos sie działo. i pierwsze co sie działo to sie własnie łuszczyło w srodku. rozbierz i wymyj dokładnie srodek, i popatrz pod swiatło w jakim stanie jest w srodku. u mnie była krecha na spodzie wytarta, polerowałem filcem i sporo pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 22:51, 21 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie widac zluszczen na cylindrze ale nie wiem czy cala powierzchnia nie jest na tyle wytarta ze nie trzymie wymiaru. Moto ma przelatane z 400 godzin.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:58, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pompy Brembo też występują z różnymi średnicami tłoczka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:40, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja od siebie polecam 9,5 chodzi świetnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:21, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
rams - tak.
czołowi zawodnicy, wrzucają pompy z SX ( niestety nie moge wyczaic z jakich roczników bo nie ma opisanych pomp ) ale standard u mnie jest 10 mm, a w jakich SX jest chyba 8.5. np krywult na tym jeździ w nowym ktmie, i chyba z reklusem, i u niego sprzęgło naciska sie chyba od podmuchu wiatru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 19:27, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
To tak jak w freeriderze. Tam to sprzęgło jak masło. 8.5 pompa ? To w sx85 takie były, a w setkach chyba 9.0 najmniejsza była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|