|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 19:27, 22 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
To tak jak w freeriderze. Tam to sprzęgło jak masło. 8.5 pompa ? To w sx85 takie były, a w setkach chyba 9.0 najmniejsza była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 11:32, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie pytania blisko tematu. Cieknie z wysprzęglika olej, po rozebraniu i wyczyszczeniu wszystkiego jest uszczelka w całkiem normalnym stanie chyba, nie przetarta itp.
Są do wyboru trzy grubości tej uszczelki? Jaka jest zasada jej doboru? W manualu albo nic nie ma, albo nie potrafię znaleźć. Nie było żadnych oringów wg katalogu części, a teraz czytam, że niektórzy latali nawet bez tej uszczelki, tylko na klej uszczelniony wysprzęglik. Opłaca się to kupować Loctite'a i kleić to na starej uszczelce po odtłuszczeniu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wuhacz dnia Czw 11:33, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 13:04, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
jakie masz moto ? do 2T sąrózne grubosci. do 4T jest jedna grubosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 15:17, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
EXC 200, 2007r. Kupiłem Loctite 243 i chyba odtłuszcze powierzchnie i uszczelke i spróbuje złożyć jeszcze raz, problem pojawiał się gdy moto było przechylone, jak stał na nóżce to b. dużo oleju pod spodem było po 4 dniach takiego postoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:58, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
a moze to z zębatki zdawczej ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 18:59, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Wydawało mi się, że zaczęło lecieć z dwóch miejsc, ale najpierw odtłuszcze wszystko i delikatnie dam śruby od wysprzęglika na Loctite, a następnie sprawdzę zębatkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:47, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
w 2T często wali zebatka, zwłascza jak moto przechylone. w 4T wszystko jest docisniete , w 2T zebatka ma luz i ta tulejka słabo trzyma z oringiem. wiec pewnie problem tam leży, i wszystko chlapie na wysprzęglik.
ja w 4T to składałem bez uszczelki, czasem lekko silikonem dobrym przesmarowałem, ale zdazało sie na szybko to rozkręcic i złozyc bez czyszczenia nawet z silikonu i nigdy nawet sie nie zapociło....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 20:57, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Loctite 243 - jest do zabezpieczania śrub. Jeżeli masz wysprzęglik magury to uszczelkę posmaruj delikatnie z 2 stron silikonem żaroodpornym. Tak jak Hanio pisze tam często puszcza z wałka zdawczego. Najlepiej zdejmij zębatkę i wyczyść wszystko. Jeżeli po jeździe zobaczysz że masz olej na zębatce (takie kreski od wałka do zewnątrz) to załóż oring o 0,5 mm większy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 20:06, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Orientuje się ktoś na co jest sprzęgło montowane w nowych (2016) SX 125/150 (BREMBO 79202030044)? DOT czy olej mineralny? Z moją pompą już mi ręce opadają - właśnie wykończył się 3 zestaw naprawczy (SX 125 2014, w 150 2009 puki co od ostatniej wymiany spokój). Na cylindrze widać złuszczenia, wypolerowałem go ale i tak nic to nie daje. Nowe kompletne pompy w ASO kosztują 730 zł.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 20:18, 08 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Sob 6:21, 09 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | ..... Jeżeli po jeździe zobaczysz że masz olej na zębatce (takie kreski od wałka do zewnątrz) to załóż oring o 0,5 mm większy. |
Przy przeciekach z wałka zdawczego, warto też sprawdzić czy ta duża podkładka zabezpieczająca sprężynowa "miseczka" dobrze dociska zębatkę Z czasem się wyciera od strony zębatki i pod łbem śruby, traci grubość i nie dociska - tym samym nie dociśnięta jest tulejka i oring.
Zębatka po dokręceniu nie może mieć luzu osiowego. Jeśli jest, to 99% przyczyna przecieków.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Sob 6:22, 09 Lip 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FACTORY
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: NIEMCY
|
Wysłany: Nie 21:08, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
W EXC 525 mam pompe 9 - ke MAGURA ì działa bajecznie , jednym palcem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Nie 21:26, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Szwagier ma też 9mm i nie chodzi tak bajecznie... Zależy od zużycia poszczególnych części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rooland
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UĆ
|
Wysłany: Nie 12:13, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Cześć, odgrzewam kotleta.
Pacjent 450 EXC 2005 - pompa 9.0 .. chodzi masakrycznie cięzko :/ jednym palcem da się ale tylko jeden raz i koniec, dwa palce po jakimś czasie już mają dość.
Spuściłem olej (wlany był LHL+ - przez poprzedniego właściciela), rozebrałem wysprzęglik, przedmuchałem przewód i wszędzie było czysto. Poczytałem trochę i niektórzy mówią, że sprężyna może być twardsza (ta przy pompie?) Jak sprawdzić jej twardość?
Ogólnie to sprzęgło chodziło dobrze, wysprzęglało, nic nie ciekło, odpalał na biegu... tylko, że po jakimś czasie lewa ręka miała już dość .
Teraz od kolegi mam oryginalny olej Magury i tym spróbuje zalać. Co jeszcze mogę sprawdzić przed złożeniem wszystkiego ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thomas-74-74
Dołączył: 06 Kwi 2015
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko
|
Wysłany: Nie 20:04, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Sprerzynki na koszu sprzegłowym jak zamienniki to może być twardo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:05, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
przy pompie nawet jakby była twardsza to i tak niewiele to zmieni. przełozenia sa tak duze że nie wiem jaka trzeba by wsadzic żeby realnei ciezej to pracowalo.
ja latałem na lhm i oryginalnym magury - duzych róznic nie było o ile nie powiedziec ze w pracy sprzegła nie było zadnych
stawiał bym np na to ze na sprzęgle masz nieroryginalne spręzyny np EBC zwykle robi mega twarde i przez to sprzęgło moze ciezej sie "wyciskac"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|