Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poprawna praca zaworów ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Czw 19:18, 27 Wrz 2012    Temat postu: Poprawna praca zaworów ?

Mam pytanie odnośnie pracy silnika na niskich obrotach, wyregulowałem zawory, ale nie jestem pewien czy dobrze, luzy ustawione na 0.10 , lecz slychac dosyc glosne cykanie, czy tak ma być ? czy on ma pracować cicho ? Jak to jest? jak jest u was jak regulujecie, cisza czy cos slychac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 19:21, 27 Wrz 2012    Temat postu:

sprecyzuj ten dźwięk. Może nagraj filmik.
Zawory powinny chodzic cicho.
może siada Ci korba albo łozysku na wałku wyważającym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Czw 20:02, 27 Wrz 2012    Temat postu:

jak sie wsłuchać to wyraźnie z góry silnika ten dźwięk dochodzi, na pewno nie korba. Wydaje mi sie ze moze źle luzy ustawilem, i dlatego pytam jak ma chodzic na poprawnie ustawionych. Filmik wrzuce jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 20:49, 27 Wrz 2012    Temat postu:

Może to cyka autodekompresator na niskich obrotach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:18, 27 Wrz 2012    Temat postu:

Zapytam może banalnie ustawiłeś wszystko jak należy przed regulacja GMP itd? zawory teoretycznie powinny jeśli już to hałasować niezależnie od obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Pią 6:46, 28 Wrz 2012    Temat postu:

Takie pytanie chyba już było gdzieś kiedys na forum ale nie moge znaleźć, a więc, w którym miejscu blokuje sie wał zeby znaleźć gmp ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:12, 28 Wrz 2012    Temat postu:

podnieśdelikatnie obroty i sprawdź czy przestało. Jeżeli tak to znaczy, że suto deko klepie wiec ustawiłeś za niskie obroty. Jeżeli nie.... Reguluj zawory jeszcze raz. Pobierz z sieci manuala i zrób to jak należy.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pią 8:13, 28 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 8:54, 28 Wrz 2012    Temat postu:

GMP było już tyle razy na forum że szok . . .
2sekundy szukania http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/gmp,1231.html
jest tez gdzieś ze zdjęciami w temacie o regulacji zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Sob 7:02, 29 Wrz 2012    Temat postu:

znalazlem przyczyne tych niepokojacych dźwięków, jest nią mianowicie zużyty łańcuszek rozrządu, wyciągnelem napinacz, a tam juz 0 ząbków do regulacji, (na maxa wyciągniety) czyli przyszła pora aby go wymienić Very Happy dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Sob 7:07, 29 Wrz 2012    Temat postu:

Ciesz się że rozrząd nie przestawił Ci się przez te niedopilnowanie RazzP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin