Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

porównywalny 4T do EXC 250 2t ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:24, 19 Mar 2017    Temat postu: porównywalny 4T do EXC 250 2t ?

Witam, cały czas rozglądam się za motocyklem (EXC). Uparłem się na 2t z uwagi na oddawanie mocy i lekkość w prowadzeniu. Nie zmienia to faktu, że mam sentyment do 4t (piękne brzmienie Very Happy) jaki motocykl będzie porównywalny do 250 2t jeżeli chodzi o moc, prowadzenie? 450 exc wydaje się być za cięzki, a jak jest z 250/350 exc-f ? Druga rzecz 4t będzie znacznie droższy w utrzymaniu niż 2t? Silniki 2t są żyłowane więc chyba ich serwis jest częstszy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 12:02, 19 Mar 2017    Temat postu:

Sety w dwupace sa wyżyłowane ale 250 już nie tak bardzo. Było to już wałkowane tysiąc razy że koszta sie wyrównują bo spalanie wieksze częstsze remonty ale tańsze a w 4t filtry oleje małe spalanie ale drogie remonty. Co do 350 excf jeden z forumowiczów porównał do 450 i proawdzi się jak rower Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 12:30, 19 Mar 2017    Temat postu:

To tak jakby 4t nie byly zylowane. 250 w 4t chyba mocniej obciazona niz 2t. Mocowo 250 pewnie wypafa jak jakas 450tka. Wagowo blizej do 250 w 4t. Koszta porownywalne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 13:47, 19 Mar 2017    Temat postu:

Porównywalna do 2502T jest 3504T
Kosztami serwisu się nie przejmuj - i tu i tu jest tak samo drogo Smile szczególnie, że celujesz w najlżejsze, wyczynowe sprzęty.
Bierz to do czego masz większe przekonanie.
Takie "prawdziwe" rozważania na temat korzyści z wyboru 2T kontra 4t można rozpatrywać dopiero na poziomie profesjonalnego ścigania, gdzie tak naprawdę motocykle dobiera się do zawodów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 13:48, 19 Mar 2017    Temat postu:

A ja bym wolal wybrac nie pod katem kosztow czy dzwieku. A pod terenem w ktorym sie glownie lata i tym jak chce sie jezdzic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Nie 15:41, 19 Mar 2017    Temat postu:

ciernik napisał:

Kosztami serwisu się nie przejmuj - i tu i tu jest tak samo drogo Smile szczególnie, że celujesz w najlżejsze, wyczynowe sprzęty.

Właśnie co do kosztów to jest podobnie, zresztą i tak zazwyczaj jak moto się kupuje to nie wiesz co jest w środku i raz wyjdzie taniej a raz drożej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:03, 19 Mar 2017    Temat postu:

Panowie to koszta już są mi znane po waszych wpisach. Teraz co lepiej? Jazda głównie holdy, piaski, podjazdy, Las, przeprawy wzdłuż rzek etc. majac takie moto chcialbym sie wybrac na jakies cc, zawody enduro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 16:12, 19 Mar 2017    Temat postu:

Ogolnie jak chcesz robic kilometry bierz 4t. 2t duzo pali i meczy na szybszych przelotach. Im wolniej jedziesz tym bardziej polecam 2t Very Happy

Na zawodach enduro z dluga dojazdowka widzialem ze na 4t ludzie odpoczywali - na 2t odwrotnie.

Z kolei w ciezkim wawozie 2t bedzie sprawniejsze i mniej zmeczy
U ciebie to tak chyba pol na pol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MiSzorSX




Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mańkowice

PostWysłany: Nie 16:33, 19 Mar 2017    Temat postu:

Ja u ciebie postawił bym na 2t. Lżejszy niżej środek cięzkości z cięzkim enduro lepiej da sobie rade. Jak dla mnie 4t bardziej nadaja sie na tor ale to kazdy ma inne poglądy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:09, 19 Mar 2017    Temat postu:

no dokładnie u mnie pół na pół generalnie dojazd lasem na podjazdy, przeprawki etc. myslalem grubo nad 2t tak jak pisze MiSzorSX, teraz w sumie nie wiem Very Happy rozważam opcję 250 2t a 350 4t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:07, 20 Mar 2017    Temat postu:

Te mity o ogromnym spalaniu w 2t mam wrażenie że się wzięły z dawnych czasów gdy ludzie brali dojechane crossowki 250 ze zbiornikiem 7l i nie potrafili wyregulować gaźnika. W praktyce mało kto ma tyle kondycji i czasu żeby skopcic zbiornik 11-13 l w ustawionym 250-300 2t podczas jednego wyjazdu o ile nie ma za wiele piachu, przelotów po płaskim z odkreconym gazem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:45, 20 Mar 2017    Temat postu:

kupuj, próbuj, jeździj 4t czy 2t sam musisz zdecydować, nawet najbardziej doświadczeni się wahają, a profesjonaliści sprzęty dobierają w zależności od imprezy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 12:45, 20 Mar 2017    Temat postu:

moto to 20% - 80% to skill,
bierz to co Ci bardziej leży i treninguj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
camilof




Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:54, 20 Mar 2017    Temat postu:

tak też zrobie panowie Smile dzieki za wszystkie rady!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lubie_beczki




Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Pon 22:30, 20 Mar 2017    Temat postu:

Ja miałęm 4t w suzuki drz, pomijam ze to wazylo dwie tony ale fajnie sie jezdzilo po plaskim lesie. Dzwięk gdy puszczalo sie gaz na biegu (marchewy z tlumika) cos nie do opisania. Stwierdziłem ze jest to za ciezkie i po pilowaniu na yt kex endruo czy krzeszowice zauwazylem ze wiekszosc lata tam 2t. Drzetke sprzedałem i kupilem exc 250 2t Smile
Mimo ze nie gada to jakos fajnie to nadrabia slaby tlumik przyspieszeniem tam gdzie drztka miala juz odciecie Smile Tu sie dopiero robi zabawa!
Spalanie tez nie jest problemem bo zawsze biore ze sobą SETKĘ mixola.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin