|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilof
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:24, 19 Mar 2017 Temat postu: porównywalny 4T do EXC 250 2t ? |
|
|
Witam, cały czas rozglądam się za motocyklem (EXC). Uparłem się na 2t z uwagi na oddawanie mocy i lekkość w prowadzeniu. Nie zmienia to faktu, że mam sentyment do 4t (piękne brzmienie ) jaki motocykl będzie porównywalny do 250 2t jeżeli chodzi o moc, prowadzenie? 450 exc wydaje się być za cięzki, a jak jest z 250/350 exc-f ? Druga rzecz 4t będzie znacznie droższy w utrzymaniu niż 2t? Silniki 2t są żyłowane więc chyba ich serwis jest częstszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Nie 12:02, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Sety w dwupace sa wyżyłowane ale 250 już nie tak bardzo. Było to już wałkowane tysiąc razy że koszta sie wyrównują bo spalanie wieksze częstsze remonty ale tańsze a w 4t filtry oleje małe spalanie ale drogie remonty. Co do 350 excf jeden z forumowiczów porównał do 450 i proawdzi się jak rower
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:30, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To tak jakby 4t nie byly zylowane. 250 w 4t chyba mocniej obciazona niz 2t. Mocowo 250 pewnie wypafa jak jakas 450tka. Wagowo blizej do 250 w 4t. Koszta porownywalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 13:47, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Porównywalna do 2502T jest 3504T
Kosztami serwisu się nie przejmuj - i tu i tu jest tak samo drogo szczególnie, że celujesz w najlżejsze, wyczynowe sprzęty.
Bierz to do czego masz większe przekonanie.
Takie "prawdziwe" rozważania na temat korzyści z wyboru 2T kontra 4t można rozpatrywać dopiero na poziomie profesjonalnego ścigania, gdzie tak naprawdę motocykle dobiera się do zawodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 13:48, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A ja bym wolal wybrac nie pod katem kosztow czy dzwieku. A pod terenem w ktorym sie glownie lata i tym jak chce sie jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 15:41, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
ciernik napisał: |
Kosztami serwisu się nie przejmuj - i tu i tu jest tak samo drogo szczególnie, że celujesz w najlżejsze, wyczynowe sprzęty.
|
Właśnie co do kosztów to jest podobnie, zresztą i tak zazwyczaj jak moto się kupuje to nie wiesz co jest w środku i raz wyjdzie taniej a raz drożej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilof
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:03, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie to koszta już są mi znane po waszych wpisach. Teraz co lepiej? Jazda głównie holdy, piaski, podjazdy, Las, przeprawy wzdłuż rzek etc. majac takie moto chcialbym sie wybrac na jakies cc, zawody enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:12, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ogolnie jak chcesz robic kilometry bierz 4t. 2t duzo pali i meczy na szybszych przelotach. Im wolniej jedziesz tym bardziej polecam 2t
Na zawodach enduro z dluga dojazdowka widzialem ze na 4t ludzie odpoczywali - na 2t odwrotnie.
Z kolei w ciezkim wawozie 2t bedzie sprawniejsze i mniej zmeczy
U ciebie to tak chyba pol na pol
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiSzorSX
Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mańkowice
|
Wysłany: Nie 16:33, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja u ciebie postawił bym na 2t. Lżejszy niżej środek cięzkości z cięzkim enduro lepiej da sobie rade. Jak dla mnie 4t bardziej nadaja sie na tor ale to kazdy ma inne poglądy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilof
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:09, 19 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
no dokładnie u mnie pół na pół generalnie dojazd lasem na podjazdy, przeprawki etc. myslalem grubo nad 2t tak jak pisze MiSzorSX, teraz w sumie nie wiem rozważam opcję 250 2t a 350 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:07, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Te mity o ogromnym spalaniu w 2t mam wrażenie że się wzięły z dawnych czasów gdy ludzie brali dojechane crossowki 250 ze zbiornikiem 7l i nie potrafili wyregulować gaźnika. W praktyce mało kto ma tyle kondycji i czasu żeby skopcic zbiornik 11-13 l w ustawionym 250-300 2t podczas jednego wyjazdu o ile nie ma za wiele piachu, przelotów po płaskim z odkreconym gazem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:45, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kupuj, próbuj, jeździj 4t czy 2t sam musisz zdecydować, nawet najbardziej doświadczeni się wahają, a profesjonaliści sprzęty dobierają w zależności od imprezy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:45, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
moto to 20% - 80% to skill,
bierz to co Ci bardziej leży i treninguj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
camilof
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:54, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tak też zrobie panowie dzieki za wszystkie rady!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lubie_beczki
Dołączył: 23 Sie 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pon 22:30, 20 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja miałęm 4t w suzuki drz, pomijam ze to wazylo dwie tony ale fajnie sie jezdzilo po plaskim lesie. Dzwięk gdy puszczalo sie gaz na biegu (marchewy z tlumika) cos nie do opisania. Stwierdziłem ze jest to za ciezkie i po pilowaniu na yt kex endruo czy krzeszowice zauwazylem ze wiekszosc lata tam 2t. Drzetke sprzedałem i kupilem exc 250 2t
Mimo ze nie gada to jakos fajnie to nadrabia slaby tlumik przyspieszeniem tam gdzie drztka miala juz odciecie Tu sie dopiero robi zabawa!
Spalanie tez nie jest problemem bo zawsze biore ze sobą SETKĘ mixola.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|