|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Gość
|
Wysłany: Pią 19:16, 04 Lis 2011 Temat postu: Problem KTM 530 - wyrzuca olej na skrzyni. POMÓŻCIE. |
|
|
Witam.
Mam problem z KTMem, a mianowicie to, ze wyrzuca mi olej odpowietrznikiem na skrzyni co potem trafia przez odmę do gaźnika przez co kopci :/ Co to może byc?
Jeśli ktos zna odpowiedz na moje pytanie to prosze by napisal.
Z góry dzięki. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 20:57, 04 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Może masz za dużo oleju w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Gość
|
Wysłany: Sob 8:15, 05 Lis 2011 Temat postu: Problem KTM 530 - wyrzuca olej na skrzyni. POMÓŻCIE. |
|
|
Jest stan tak jak powinno być :/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:07, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
masz moto i nawet nie wiesz ile oleju ma byc ? w necie masz pełno danych... polecam ci przeczytac ksiązke serwisową duzo ciekawych rzeczy sie dowiesz. skoro nawet o oleju nic nie wiesz a łatwo sobie taki sprzęt uszkodzic, serwisując go w niewłasciwy sposób
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Gość
|
Wysłany: Sob 14:41, 05 Lis 2011 Temat postu: Problem KTM 530 - wyrzuca olej na skrzyni. POMÓŻCIE. |
|
|
Przeciez napisalem ze jest stan
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kruszon71
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 17:35, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie patrz na stan. Lej określoną ilość oleju jaka jest potrzebna czyli 600 do silnika 900 do skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Gość
|
Wysłany: Sob 19:03, 05 Lis 2011 Temat postu: Problem KTM 530 - wyrzuca olej na skrzyni. POMÓŻCIE. |
|
|
A wam też się tak działo jak mieliście wiecej oleju? Ja mam poziom oleju dokladnie z ta srobka do prawdzania.
POZDRAWIAM!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 19:47, 05 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
W serwisowce jest napisane: 0,70 l do silnika. 0,6 jest w danych technicznych. Ja leje na 3/4 okna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:11, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Witam mam ten sam problem. Moto exc 530 2008r . Wyrzuca mi olej odmą od skrzyni kiedy się nagrzeje. Poprowadziłem osobny przeźroczysty wężyk(w celu obserwacji) z tej odmy do góry pod bak dalej pod wahacz, mimo że tak wysoko po nagrzaniu i tak przerzuca olej. Rozebrałem silnik sprawdzałem tłok pierścienie luzy zaworowe jest ok. Tłok i cylinder zawiozlem do serwisu powiedzieli ze ok. Doradzili wymienić wadliwy dekielek z uszczelniaczem od pompy nr czesci: 78038103233, odrazu również wymieniłem uszczelniacz na wale duży i mniejszy w pokrywie. Jednak nie pomogło. 3 baki paliwa i po spuszczeniu oleju było tylko 500ml zamiast 900. Widzę że ktoś tą usterkę przerabiał ale nie napisał jak rozwiązał ten problem. Pomoże ktoś? lub jeśli macie kontakt na jakiegoś dobrego speca od ktm kto mógłby poradzić, nieważne gdzie może tylko telefonicznie, to byłbym wdzięczny za nr tel.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Pon 19:57, 07 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:19, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Którą stroną mają być uszczelniacze na wale. z lewej,prawej i na balanserze? Chce się upewnić bo rozkręciłem ponownie silnik, a manuala translator mi słabo to tłumaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:30, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Potencjalnym winowajcą z reguły jest uszczelniacz na wale od strony sprzęgła. W tym modelu jest on wadliwie zaprojektowany i po pewnym czasie nawet zmiana na nowy nie pomaga bo on się obraca w gnieździe. W modelu 2009 jest już poprawiony uszczelniacz ale niestety nie pasuję do ciebie. Jedyne co możesz zrobić to wkleić ten uszczelniacz w gniazdo za pomocą specjalnego kleju, patent ten zdaje egzamin.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Czw 20:30, 01 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:37, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem w 2009 są szersze, już się dużo podowiadywałem .uszczelniacz wchodził na ciasno, ale zamontowalęm go tak jak wczesniejsze dlatego chce się upewnić którą stroną mają iść uszczelniacze na wale i balanserze?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Czw 20:42, 01 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:48, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacz od strony sprzęgła otwartą stroną do korby(do środka), zamknięta strona na zewnątrz. Uszcz od strony magneta prawdopodobnie otwartą stroną na zewnątrz(ale nie pamiętam dokładnie, pogtwierdź to). Na balanserze otwarta strona do środka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:57, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Na wale by się zgadzało na balanserze mam otwartą stroną na zewnątrz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:08, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
matnik napisał: | Na wale by się zgadzało na balanserze mam otwartą stroną na zewnątrz | Balanser na schematach wygląda jakby był otwartą stroną do środka ale to może być złudzenie, też to potwierdź bo nie pamiętam na 100%.
Co do samego uszczelniacza wału od strony sprzęgła to nawet tego nie składaj bez kleju, mimo że ciasno wchodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|