|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:16, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Rozbierz gaźnik i spisz rozmiary dysz, szczególnie dyszy składu mieszanki i dyszy głównej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 20:45, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
membrana jest ok, poziom pływaka też jest jak serwisówka mówi, blaszka też była dobrze założona oring mam cienki zielony ale jest miękki.
na śrubie regulacji mieszanki mam zaczynając od dołu sprenżyne podkładkę i oring
Czyli wygląda że pozakładane jest dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 21:11, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
w którym miejscu będą znajdować się te dysze, bo nigdzie nie mogę tego znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 21:42, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dysza główna to będzie MAIN JET? a dysza składu mieszanki to MAIN AIR JET czy IDLE MAIN JET?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:14, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dysza główna main jet
dysza wolnych obrotów/mieszanki pilot jet/idle jet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Śro 22:20, 01 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
rano sprawdzę i napiszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 7:06, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
main jet -178, idle jet-48, pilot jet-85 to są te trzy dysze w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 12:27, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
a iglica to OBDVT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 13:54, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Ty masz rocznik 04? to ldle jet masz za dużą:
takie są fabryczne:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Czw 19:55, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 14:02, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
czyli kupić idle jet 42?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:26, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
masz przelotowy tłumik czy oryginał EXC?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:34, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dysza składu mieszanki jest duża ale sam osobiście miałem 525 exc na akrapovicu które na takiej dyszy dobrze chodziło. Masz wydech oryginalny? Załóż najpierw dyszę idle jet 45 do tego regulacja. Jeśli będzie dalej źle to załóż 42 i znowu regulacja. Równie dobrze może się okazać że trzeba założyć 50 ale to mało prawdopodobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 19:58, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
wydech orginalny, czyli muszę się zaopatrzyć w dysze o numerach 45,42 i później regulacja wolnych obrotów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:15, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Tak. Po założeniu nowej dyszy od nowa regulujesz skład mieszanki śrubą składu mieszanki(od spodu gaźnika) + położenie iglicy + położenie przepustnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Czw 20:30, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
położenie przepustnicy to mowa o tym pokrętle na zewnątrz gaźnika a iglice na początek zostawić na 3 ząbku tak jak serwisówka mówi? a ile mogę maksymalnie wkręcić lub wykręcić śrubę składu mieszanki żeby nie przegiąć ( chodzi mi to czy 1,25 serwisowego mogę wykręcić śrubę 0,5-1 czy 2 obroty)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|