|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:46, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Położenie przepustnicy ustawiasz czarnym pokrętłem, iglice zostaw na 3 ząbku. Maxymalnie wykręcaj śrubę składu mieszanki do 3 pełnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Pią 8:13, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
dzięki za pomoc po świętach przyjdą dyszę i będę działał. Napiszę jak coś mi się uda zdziałać. To życzę wszystkim smacznego jajka i mokrego dyngusa. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Wto 8:23, 21 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Przyszły dysze od wolnych obrotów i sprawa wygląda tak. Założyłem 42 tak jak było serynie, mała regulacja składu mieszanki i wolnymi obrotami i kacik zaczął chodzić jak trzeba raz na jakiś czas walnie sobie z wydechu ale widocznie już tak musi być. Ostatnio udało mi się kupić kpl wydech akrapovic. Odpala ładnie ale gdy ruszam powoli i delikatnie dodaje gazu to bardzo szarpie i nierówno chodzi i przy gwałtownym odkręceniu gazu przydymi na czarno i czuć niepalone paliwo a gdy zaczynam wkręcać mu śrubę od mieszanki to nie można ruszyć bo gaśnie. ( na wyższych obrotach chodzi wzorowo) I moje pytanie. Czy jak zmienię dyszę na 45 to przy tej samej samej dawce powietrza dostanie więcej paliwa czy inaczej to działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yogi1991
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 10:16, 26 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Szukam kogoś kto wyreguluje (dostroi) mi gaźnik pod układ wydechowy akrapovic. Moto mogę dowieść i zostawić na kilka dni jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli znacie kogoś to byłbym wdzięczny za pomoc, mieszkam w łódzkim kod pocztowy to 98-420 sokolniki najlepiej w promieniu 100-150 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Pon 21:29, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
A jak regulować pompkę przyspieszającą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 22:00, 16 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
u ciebie nie ma regulacji- w nowszych gaźnikach są.
teoretycznie w serwisach ktma mają na to patenty ale nie widziałem żeby ktos sie tutaj chociazby nimi dzielił
jest opcja wrzucenia tej membranki z japonczyka i ewentualnie dostrajanie wysokoscią tego bolca ( ktm ma niskie bolczyki, japonce wyzsze, problemem pompki jest to ze za duzo podaje, długi bolec zmniejsza skok czyli dawke )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz607
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ~Radzyń Podlaski
|
Wysłany: Wto 16:08, 17 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Kilka miesięcy temu miałem tak, że jak miałem wrzucony 1 bieg i sie powoli turlałem na obrotach jałowych to po mocnym i szybkim odkręceniu manetki potrafił zgasnąć. Jak robiłem to mocno, ale w dynamicznym tempie (nie jak najszybciej) to jakby sie przydławił, ale jechał dalej. Teraz po remoncie wystarczy powoli dodać gazu żeby zgasł (musze to robić bardzo powoli) na wyższych obrotach jest troche lepiej, bo zwykle zdławi sie, ale na chwile i działa dalej. Podczas jazdy jak odkręce mocniej to się przydławi i po momencie jedzie dalej normalnie, przy remoncie nie było nic ruszane w gaźniku, a zrobiło się wyraźnie gorzej. Przed remontem po odkręconym gazie jak go szybko puszczałem to strzelał w wydech (czasem było widać płomień kilka cm za zewnątrz )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|