|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 7:23, 31 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
to rob to co napisałem to moze do czegos dojdziemy, zmierz spadki napiec w 2 miejscach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pią 8:24, 31 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | jak moze byc cewka zepsuta jak z kopki pali z dotyku ?
jeszcze raz napisze ROZRUSZNIK POBIERA ZA DUZO PRĄDU i nie starcza na iskre. jak np luz bedzie za duzy lub za mały albo zuzyte zeby to bedzie układ stawiał bardzo duzy opór a rozrusznik bedzie miał cięzko - i normalną sprawą bedzie sie grzał. moze masz wywalone te tulejki teflonowe i wszystko sie kantuje |
tylko że autor ma 2T na gaźniku, to jak rozrusznik kradnie ten prund z CDI
jedynym wspolnym miejscem obu instalacji to masa. Tylko tu bym szukał.
Co innego motorki na wtrysku, te korzystaja z stałego pradu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dparszywka
Dołączył: 20 Sie 2018
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 9:04, 31 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Witam w poprzednim wątku podawałem. Mierzyłem jeszcze spadek napięcie a momencie kręcenia i spada do około 9 V no moze 8.5V na nowym w pełni naładowanym aku. Spadek jest taki sam na mierzony na aku i na rozruszniku. Masę wyczyściłem połączenie subramy do ramy, aku do ramy i mocowanie cewki do ramy. Dodatkowo popinałem jak pisaliście przewodem rozruchowym ekstra połączenie masę z aku do obudowy rozrusznika.
Sprawdziłem tylko wizualnie bo tyle byłem w stanie tem niby komputer tam jest układ cdi chyba ten do wyzwalania cewki. Z wyglądu gniazda wyglądają na ok więcej nie umiem zmierzyć. Mierzyłem jeszcze z cewki rezystancję (nowy stator) i wszystkie rezystancje są w normie. Już można w sumie po tym materiale pracę magisterską pyknąć Ale motor jak nie palił tak nie pali
Jedynie co mi jeszcze przychodzi do głowy to może układ CDI się zwalił ale nie wiem jak go sprawdzić a nie mam na podmiankę
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dparszywka
Dołączył: 20 Sie 2018
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 12:26, 21 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Witam wróciłem do dalszej walki. Mam nowy rozrusznik po reklamacji.
Obecnie gdy zaczynam kręcić rozrusznikiem to jest dosłownie jedna iskra. Gdy ledwo kręci są iskry parę sztuk. Natomiast gdy szybko kręci rozrusznik iskry nie ma wogóle. Jak nacisnę przycisk gaszenia podczas skręcenia jest jedna iskra. Jakieś ja..ja i dlatego mam problem z rozruchem. Co tutaj może być ?
dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 12:51, 21 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Juz pisalem - spadki napiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 13:29, 21 Mar 2020 Temat postu: |
|
|
Witam tylko co mają spadki napięć jak szybko kręci nie ma iskry a gdy wolno jest ? Druga kwestia iskra jest że statora nie akumulatora tak mi się wydaje więc jak zwawiej kręci na logikę iskra powinna być a jest odwrotnie
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Opu87
Gość
|
Wysłany: Pią 5:04, 16 Wrz 2022 Temat postu: |
|
|
Niektorych moze to zaskoczy tak jak mnie Ktm 450 2003r. problem z odpalaniem z rozrusznika osobiscie przypiszczlem ze wytarty jest palec autodekompresatora. Krzywka ktora podnosi zawór, ale okazało sie że zmniejszczenie szczelinu na impulsatorze sprawiło ze moto odpala na rozruszniki od strzała. Aktualna szczelina 1mm trzeba zrobić fasolki do regulacji. Jest to bardzo dziwne bo mamy CDI. Więc wydaje mi sie ze skoro potrzeba mocniejszego impusu do sterowania tranzystorem znaczy ze w cdi moze być jakiś problem. np. kondensatory straciły pojemność albo cos w tym stylu. Nie wiem czy taka modyfikacja nie uszkodzi CDI. bo zmniejszając szczeline miedzy magnesem a impulsatorem podbijamy napiecie minimalnie w układzie ktore steruje tranzystorem. nie wiem czy jest filtrowane czy nie. Trzeba by miec schemat CDI. Generalnie zawsze miedzy tranzystorem a cdi jest szeregowo kondensator tutaj nie wiem jak jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|