|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Wto 20:33, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
robi to tak jak ja kręci i naciska jednocześnie.
Myślałem , że może iskry niema czy coś takiego.
Wykrecilem świece i krecilem iskra jest naciskam przycisk od gaszenia iskry nie ma. Ale motor odpala tylko po nacisnieciu kilkukrotnie przycisku gaszenia choc czasami wystarczy nacisnac go raz .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej K. dnia Wto 20:43, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 21:01, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
wstaw schemat elektryczny, postaram się coś wydukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Wto 21:40, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciej K. dnia Wto 21:44, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:04, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Odczep przycisk gaszenia - żółto-czarny i zobacz co czy będzie poprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Wto 22:17, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
odłącze , przycisk sprawdzalem czy jest ok i jest nic nie zwiera sie samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D6e6Vi6L
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 6:28, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jak tylko zaczynak krecic rozrusznikiem to wciskam pare razy guzik od gaszenia i pali, pali tez odrazu bez wciskania guzika ale jak sie zatrzymam i odrazu odpalam, a jak poczekam tak z 10sec to juz musze odpalac z gaszeniem. Dziwna opcja i nie mam juz pomyslu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 8:44, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Mamy identyczny problem, jak byś go rozwiązał to pisz mi pw w trybie natychmiastowym. A jak ja cos wymotam dam znać tobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 11:30, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
spróbuj przy kręceniu nie grzebać przyciskiem , tylko podciągnąć lekko ssanie jak odpali to wiadomo gaźnik. Jedyna na myśl mi przychodzi taka sugestia że kręcąc wciskasz przycisk iskra zanika w efekcie nie ma spalania mieszanki, silnik zasysa więcej paliwa do cylindra puszczasz przycisk następuje detonacja większej ilości paliwa i odpala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 12:54, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
też tak głowkuję że może tak byc jak piszesz.
głowkuję jeszce , że jest za slaba iskra i jak wciskam to napiecie w cewce wzrasta i jak puszczam to wali w tedy dobrą iskre i moto zapala. Jak odpali to chodzi na medal , moc ok , nie przerywa dobrzes się wkręca jak dobry motocykl.
Tylko jak sie gdzieś zakopie w bagnie zgasze i koniec ruletka zapali albo pcham na chate a czesciej pcham....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 13:03, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Spróbuj najpierw z tym ssaniem, śrubkę ile masz wykręcona od mieszanki, daj 2,5 próbuj potem daj 3,5 zobacz czy jest poprawa, a świeca dedykowana pod ten model jest, czy masz inną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 13:31, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
mam tiuningowe dysze i mam pokrentlo przy dyszt z ustawieniami teraz jest na pozycji 2,5 wczesniej bylo na 3 ale przy przygazówie konkretnej potrafil walnąć na czrno czyli go zalewało i swieca po wykreceniu czarna jak smoła wiec zmniejszylem o pozycje i juz nie wali na czarno.
Swieca nowa tak do ktm, mam jeszcze irydowke i mam zamiar ją założyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 15:38, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hm mysle ze problem tkwi w regulacji gaznika, masz tuningowe dysze czyli ktoś tam grzebal, ja w swoim mam standardowe dysze wydech akrapa i sprzet pali na strzal z rozrusznika, te kopcenie nie nie jest bezpośrednio zwiozane od ustawienia śrubki, śrubka wpływa tylko na zakres wolnych obrotów i przejscie z nich na wyższe obroty ale ma ogromne znaczenie na odpalanie, to ze kopci to iglica ma wpływ a najbardziej dysza glówna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 15:43, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no to chyba czs pogrzebać w gaźniku tylko gaźnika nigdy nie tykałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 15:57, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Daj tk komus co zjadł zęby na gaźniku , nie pap rokowi do tego trzeba mieć doświadczenie , zaplecze z dyszami, ciezko komus zdiagnozować na 100 procent co jest gdy sie tego nie ma w ręku, jak masz świecę czarną to bogata mieszanka nie zachodzi proces samooczyszczenia na elektrodach , robi sie sadza co skutecznie blokuje iskrę i nie zapali moto , trzeba sprawdzić dysze główną położenie iglicy , u mnie jest dysza 40 i 180 igła na środku w exc 450 2010
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|