|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:03, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Słuchaj poczytalem trochę na forum zagranicznym, tam opisują że problem tkwi w takim kółeczku co przekazuje napęd na kosz, jakiś ogranicznik momentu , podobno trzeba go wyjąc wkręcić w imadło i mocniej skręcić i furki palą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:33, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
husa66 to o czym piszesz to sprzęgło na rozruszniku, rzeczywiście może się ono "rozkręcić" ale to objawia się tym że rozrusznik kręci a wał stoi w miejscu.
Maciej K. ty masz na 100% gaźnik do regulacji!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 15:38, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A jak objawia się uszkodzenie tych rolek baryłkowatych , one też wchodzą w skład rozruchu, może faktycznie problem jest w mechanizmie odpalania i nie przenosi napędu rozrusznik. Ale jakby były baryłki rozwalone to nie działał by kopniak rozumiem, ja myślę że całkiem możliwy jest problem przeniesienie zrywu z rozrusznika na wał. Gaźnika tez nie wykluczam , ale skoro pali na strzał od kopa to aż ten gaźnik nie jest tak rozstrojony, jak wymagał by głębszej regulacji to na kopa tez nie palił by na rys. Odnośnie tego kółeczka zębatego co przenosi napęd z rozrusznika dlaczego one nie może być na stałe sprężone?, myślał ktoś nad tym.
Zobaczcie tu kółeczko powodowało problemy z rozruchem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez husa66 dnia Śro 16:02, 09 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 16:25, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra problem teraz już na pewno rozwiazany.
Miałem oryginalne dysze i wymieniałem po kolei i mam i problemem okazała sie dysza mieszanki po zmianie na oryginał moto sprawuje sie jak powinno.
Musze kupić nową i teraz która ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 16:31, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
to jak masz oryginalną i pali dobrze, to nie kupuj tych podróbek zostaw tak jak jest. dorób sobie przyrząd taki jak ja pokazałem parę postów wyżej i po problemie. Nie jestem pewien tych śrubek, a dokładnie jakości wykonania co ma duże znaczenie, jaki masz teraz setup gaźnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:34, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Maciej K. to co pokazujesz to jest śruba regulacji składu mieszanki. Czemu musisz ją wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 17:39, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie miałem taka w swoim i na niej nie mogłem wyregulować gaźnika .
Myślałem że ona jest potrzebna do wymiany dysz na tiuningowe.
Czy moge załorzyć dysze i iglice tiuningową i będzie to z sobą wspógrać.
Bo motor na zwykłych dyszach dlamnie jest ospały a na nich chodzi jak cr 500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 17:44, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Też nie jestem przekonany do tych aluminiowych śrub.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Śro 19:56, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
jaki mam setup.
dysz głowna 68 iglica standard na środku, 2,5 obrotu mieszanka.
Było tiuningowa dysza 84 , iglica tiuning, i ta niszczesna śruba na 3 pozycji.
na tym moto nie paliło dobrze , ale jak odpaliło to chlopaki taki ogień.
Jutro zaloze dysze i iglice tiuningową a śrubę mieszanki .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 20:03, 09 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kurde jakieś dziwne oznaczenia tych dysz u mnie w 450 jest dysza główna 180 a wolnych obrotów 40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej K.
Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Twardogóra
|
Wysłany: Nie 13:09, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany, winna całemu zamieszaniu byla sruba mieszanki.
Mialem tą niby tiuningową z allegro, zalozylem oryginal i po problemie na 100% motor po testach .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D6e6Vi6L
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:30, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam orginalną wykręconą na 1,75 obrotu tak jak ksiazka chce i to samo, próbowali ustawic i wykrecic ja bardziej ale nic to nie pomagalo. Dzis poszedlem z miernikiem pomiezyc troszke i sprawa wyglada tak ze i do przycisku i to przekaznika idzie prad 12,5v , 12,7v w tych granicach, natomiast z przekaznika na rozrusznik wychodzi kolo 8,5v 8,7v nie wiem ile powinno wychodzic na rozrusznik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:46, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
moze sama srubka jest dobra tylko musisz ja odpowiednio ustawic a nie na wartosci jakie podaje manual.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
D6e6Vi6L
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:53, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mowie ze jest dobrze ustawiona, ale najpier wolal bym wyeliminowac jakie kolwiek opcje z pradem i dlatego pytam o ten rozrusznik, bo tak jak napisalem z przekaznika na rozrusznik nie wychodzi 12,7v tylko 8.5v i nie wiem czy to nie za malo i dlatego nie moze go przelamac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|