Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpalaniem z rozrusznika 450 exc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:29, 05 Cze 2014    Temat postu:

jest kilka opcji sprawdzenia
po 1 to zrób zdjęcia tych baryłek z jednej i z drugiej strony i zobacz czy są równo wytarte wszędzie i czy w ogóle są

2 sprawa zdejmij tą spręzynke na nich ( uwazaj zeby ci sie nie rozsypały w sumie nic sie nie stanie ale roboty wiecej ;P ) jak spręzynka jest mocno powyginana i poskręcana to warto ją wymienic, dostaniesz ją w sklepie z łozyskami jak nie samą spręzynke to kup jakies duzy uszczelniacz gdzie spręzynka tej srednicy jest, wymiar nie musi byc idealny aby większa i sobie dotniesz pod wymiar bo ją się rozkreca docina i skręca z powrotem

3) sprzęgiełko w jedna strone ma sie lekko obracac, a w druga nie, tylko tutaj cięzko mi powiedziec jakich sił trzeba uzyc, ja miałem tak dobite sprzęgiełko że nie przepuszczało tylko się wieszało nawet rękami dało się je przyblokować, z kolei są tez tak zuzyte sprzegiełka że puszczają też kręcac w drugą strone wiec mozesz sprawdzic, choc jak mówie rękami raczej nie, a z kolei mechanicznie czyms mocniej zakrecic - trzeba wiedziec ile siły uzyc żeby nie przesadzic Very Happy wiec lepiej zostac przy sprawdzeniu wizualnym

tez mozesz fotki zapodać jednej i drugiej bieżni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:28, 05 Cze 2014    Temat postu:








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:31, 05 Cze 2014    Temat postu:

a gdzie reszta Very Happy tutaj nic nie widac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:34, 05 Cze 2014    Temat postu:

Pierwsza próba zdjęć Wink Próbowałem to rozkręcić, ale nie posiadam takiego klucza, a wszystkiego rodzaju żabkami nie chciało ruszyć i szkoda mi było masakrować bardziej. Tak jak pisałem jak włożę ten mniejszy trybik w imadło to miało luz góra dół, a jeżeli chodzi o ruszenie tego ręka w prawo lub lewo to nie było takiej możliwości, nie próbowałem narzędziami. Oglądając nie widać żadnych niepokojacych rzeczy. Pojadę raczej jutro do serwisu KTM, ale myślę że nie będą chcieli mi pomóc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:35, 05 Cze 2014    Temat postu:

jaka reszta gdzie co i jak Very Happy Ja zielony jestem niestety Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:40, 05 Cze 2014    Temat postu:



Tu na tym zdjeciu jest pokazana ta czesc silnika co mialbym jeszcze sprawdzić Wink Ale męczę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:56, 07 Cze 2014    Temat postu:

Sprzegielko dokręcone i odrazu widać poprawę, przynajmniej motocykl kreci teraz normalnie na ssaniu i nic sie nie wiesza Wink ale problem z wciskaniem przycisku niestety zostal, tak jak myślałem. Zostaje mi tylko jedna opcja tak jak pisaliście "GAZNIK"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:20, 07 Cze 2014    Temat postu:

Więc wróciłem wlaśnie z garażu i chyba w końcu problem zostal rozwiązany Smile winne bylo jednak to sprzegiełko (zostało wyczyszczone i dokręcone o 3/4 obrotu) po naładowaniu akumulatora, zaczął palić od strzała i na ssaniu i bez ssania Wink sprawdzę jeszcze w terenie jak będę mial chwilkę czy wszystko chodzi ok. Gaznik swoją drogą też przydało by się wyregolować, ale to muszę znalezć jakiegoś mechanika w Krakowie który ma o tym pojecie. Dam znac po przetestowaniu motocykla czy wszystko OK.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez D6e6Vi6L dnia Sob 15:21, 07 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
D6e6Vi6L




Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:17, 15 Cze 2014    Temat postu:

Dziś sporo pojezdziłem i wszystko jest ok (czyli sprzęgiełko). Jak jeżdżę po lesie, to pali bez problemowo, ale np. po glebie na podjezdzie już nie chce tak ładnie palic, to pewnie wina gaznika. Sam raczej sobie nie poradzę z ustawieniem, wiec możę poleci ktoś kogoś w krakowie lub obrębie krakowa ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:40, 15 Cze 2014    Temat postu:

A masz, jak tak to używasz ciepłe ssanie?
Nie jest wtedy łatwiej odpalić silnik po glebie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:04, 15 Cze 2014    Temat postu:

Tu nie ma "ssania na ciepło".
Jeśli po glebie musisz poprostu kilka sekund dłużej pokręcić rozrusznikiem to jest to normalne i zapomnij o temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin