![Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna](http://www.ktm-parts.com/mm5/graphics/00000002/blacklogo.jpg) |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:49, 15 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
zdejmij magneto i sprawdź ten klin, iskra może być w złym momencie. Jęsli go ścięło możesz nie zobaczyć tego bez zdjęcia koła
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Pon 9:50, 15 Mar 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pon 14:18, 15 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
motoandrzey napisał: | zdejmij magneto i sprawdź ten klin, iskra może być w złym momencie. Jęsli go ścięło możesz nie zobaczyć tego bez zdjęcia koła |
odkręciłem nakrętkę i rowek koła pokrywa sie z rowkiem klina wału korbowego i był w tym na swoim miejscu.mogła by nie docisnąć do końca koła ale tam było uzyte 63 Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Śro 20:08, 24 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
Moto odpaliło .
długo szukałem przyczyny . Dopiero po przeczytaniu w necie pewnego postu zaświeciła mi się lampka w głowie. No tak ?! iskra jest ale to nie znaczy ze jest w cylindrze!!!?
cytuje post
Cytat: | Taka, sytuacja jest np. w motorach KTM jak padnie moduł. Iskra jest paliwo idzie a nie odpala. Chodzi o to że w warunkach zwiększonego ciśnienia i temperatury iskra nie ma "siły" wyskoczyć. Jak ją odkręcisz - nie ma oporów żeby odpalić. Musiałbyś pomierzyć opory na cewce i porównać z książkowymi - najprawdopodobniej cewka po tak długim okresie skorodowała i ma duży opór (jest przepalona). |
To logiczne wytłumaczenie ,jak był tłok zużyty po 90mth to i kompresja była niższa i wadliwa cewka dawała iskrę w cylindrze .
Przecież sie cewka zapłonowa nie zepsuła podczas remontu ani moduł.Najdziwniejsze w tym wszystkim ze stara cew. ma porównywalną rezystencje co nowa oryginalna 250 zł poz .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Śro 20:11, 24 Mar 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|