|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czepa
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 11:04, 14 Kwi 2013 Temat postu: Problem z sprzegłem POMOCY !! |
|
|
Witam
Pierwszy mój temat tutaj wiec witam milo dołączyc do grona KTM
a wiec mam problem ze sprzeglem , sprzeglo przestalo po chwili jazdy robic sie miekkie czyli praktycznie zero sprzegła. o to co zrobilem :
Motocykl to KTM EXC 200-1999r
1. wymieniłem olej hydrauliczny i odpowietrzyłem uzyłem mineralnego oleju LHM+ , wynik tej operacji byl taki ze sprzegło działało super przez ok 40 nacisniec klamki.
2. sprawdziłem wysprzeglik , jest suchy recznie wciskany wyciskany zadnych wycieków .
3. Tłoczek w pompce wyglada w miare ale moze nie trzyma ?? skoro klamka robi sie miekka jakby sie zapowietrzało sprzegło dodam ze po ok 30 min działa ponownie .
4. przewód hydrauliczny cały i szczelny na 100%.
Co mozecie doradzić jak wymienic ten oring na wysprzegliku , jak to rozebrać ? i czy inwestowac w zestaw naprawczy pompy ?
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czepa dnia Nie 11:12, 14 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:43, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ubywa płynu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czepa
Dołączył: 14 Kwi 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 13:35, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | ubywa płynu? |
nie zauważyłem ubytku , nalewam do końca , wiadomo przy dokrecaniu zawsze cos tam sie lekko uleje . mniej wiecej trzyma poziom napewno nie pompuje go do silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 19:10, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak nie ubywa płynu to oring trzyma.
Gdzieś kiedyś ktoś opisywał przypadek że przez to że jak jest wysprzęglik to za nim jest łożysko. Ktoś miał te łożysko z uszczelniaczem i klamka przez to szybko miękła. Po wydłubaniu uszczelniacza problem znikł, więc może to i ciebie dotyczy to jedna sugestia.
Druga to sprawdź na 100% procent oring wysprzęglika bo może na początku trzyma ale przy długo wciśniętej klamce traci cisnienie i wtedy klamka miękknie.
Oring jak co wyminia się łatwo. Wyciągacza tłoczek z wysprzęglika i wyciagasz oring, montujesz nowy, wciskasz tłoczek w cylinderek i zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|