|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Pon 19:31, 07 Lis 2016 Temat postu: Problem z ustawieniem zaworu wydechowegdo EXC 250 2T |
|
|
Witam.
Mam problem z ustawieniem zaworu wydechowego. Po prawej stronie silnika gdy zawór jest ustawiony na max otwarcie to kanalik w cylindrze także jest max otwarty, lecz niestety z lewej strony gdy ustawie zębatkę od tego kanaliku aby był otwarty na max to nie zazębia z tym "trzpienie" co otwiera zawór. Jeśli ustawie ząbek wyżej to jest za bardzo otwarty aż przysłania kanalik, jeśli ustawie jedno niżej to z kolei nie otwiera się do końca. Oto zdjęcia. Strona prawa jest okej a lewej ustawić nie mogę co to może byc? oto fotki:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 20:41, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
A jak odwrócisz stronami te walce z zębatkami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Pon 20:50, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Próbowałem bo też myślałem że czasami są zamienione, ale jak je zamienie stronami to już wgl nie współpracuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajtek DBL
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE
|
Wysłany: Pon 21:28, 07 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Jak ja dobrze pamiętam to u mnie po ustawieniu według serwisówki wychodzi też że jedna strona jest minimalnie nie otwarta na maksa. Ale to jest to, to są właśnie takie niedopracowana i niedociągnięcia fabryki. Dlatego dużo samemu trzeba polepszyć. Dremel w rękę i do dzieła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Wto 3:15, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
mowisz? nic sie nie popsuje gdy Dremelem w to wjade by powiekszyc otwor?[/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Wto 18:26, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Kajtek DBL, zrobiłem jak napisałeś, jest lepiej ! dzięki, oby w praktyce było też git, nie wiem no bo jeszcze nie odpalałem. Ale następne dwa pytanka mam. Pierwsze pytanie po całości zawarte w filmiku (sory za jakość audio ale ni emiałem nic lepszego pod ręką by nagrać):
https://www.youtube.com/watch?v=YBnz-rPmkGk&feature=youtu.be
a drugie to czy ten pręcik musi być taki krzywy? Patrząc po schemacie jest prosty:
[link widoczny dla zalogowanych] numer części: 60.
Mój ie wiedząc dlaczego wygląda tak:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:30, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Pręt ma być prosty.
Co do filmiku, jak silnik i pompa wody się kręci to siła odśrodkowa odchyla tą podkładkę a ona przez ramie otwiera zawór.
Im większe obroty tym większa siła odśrodkowa i tym bardziej odsuwa się ta podkładka.
Tam w środku jak mnie pomieć nie myli są kulki jak od łożysk.
Działa to podobnie jak sprzęgło rekluse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EXC2502T
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kaczory
|
Wysłany: Wto 19:59, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
czyli wszystko git, ufff jutro wyprostuje pręt, cholera wie jakim cudem się tak skrzywił. Jak coś będę pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Sob 12:46, 23 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Nie chce zakładać nowego tematu i tu sie podczepie pod ten.A mianowicie jakiego sylikonu uzywacie do uszvzelnienia pokrywy/zaworu wydechowego ,bo z tego co czytam w serwisowce to ma byc do wysokiej temperatury?!!.czyli ? 300-350 wystarczy?.poz i gory dzeki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:19, 23 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
spokojnie, dirko, reinzosil, proseal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dalti
Dołączył: 16 Maj 2019
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Pon 11:56, 01 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 to powiedz mi jeszcze co do smarowania zaworu wydechowego.Wszyscy tam daja na uszczelniacz / wałek olej do (2t) lecz w serwisówce jest podane smar ,jak to jest w praktyce?! smarów wszelakich motoryzacyjnych umnie pod dostatkiem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dalti dnia Pon 11:57, 01 Lut 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:18, 01 Lut 2021 Temat postu: |
|
|
ja uzywam oleju, smar z tego co wiem jak sie da nieodpowiedni, to pod wplywem temperatury moze się hmm wypalić tworząc nagar/kamień. olej silikowy pod tym kątem jest bezpieczniejszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|