|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 8:22, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
motoandrzey napisał: | raczej jest |
Kolego. Jedna zasada. Nie znam sie nie wypowiadam sie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:12, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sie sklada, ze zjezdzam juz drugiego rfs'a i za duze luzy na ssacych powoduja wlasnie takie objawy. Szczelinomierz z listkiem 0.12 jest rzadko spotykany i najczesciej sklada sie do tego dwa listki np 0.07 i 0.05 a wtedy latwo ustawic za duzy luz. Co do ustawienia 0.10 to nie jest moje widzimisie a sprawdzone przez wielu optymalne ustawienie.
90% pojazdow nie ma wysilonych wyczynowych silnikow na mechanicznym gazniku
Zobacz jeszcze czy pompka przyspieszajaca odpowiednio sika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Wto 16:15, 26 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 23:30, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie tym sikaniem bym się podparł.A co do wysileń silników to na dzień dzisiejszy tłoki w dobrym dieslu są całe metalowe bo amelinium od 2002 roku nie wytrzyma obciążeń(tłok wykonany w całości ze stali wprowadzono w moim przypadku w 2009 roku od 2002 do 2009 stosowano ,,składaki"góra stal bok z amelinium)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samoczek
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Binczarowa
|
Wysłany: Pią 6:57, 06 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich widze ze troche sie rozpisaliscie. Ja ustawilem zawory na te 0.10 wyczyscilem gaznik troche wyregulowalem na srubie od mieszanki i obrotów i ktm odzyl jeszcze nie próbowałem po lesie czy jest wszystko tak jak ma byc ale jak jezdzilam kolo domu to wszystko ladnie chodziło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samoczek
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Binczarowa
|
Wysłany: Wto 9:21, 10 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Znalazlem problem. Tkwil on w iglicy. Bums po prostu za nisko jak podnioslem ja o herbed zabek motor wyraźnie odzyl i wreszcie zaczal chodzić tak jak powinien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:27, 11 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:25, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
motoandrzey napisał: | Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.
pzdr |
ja mam zupełnie inne doświadczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 7:28, 12 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
motoandrzey napisał: | Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.
pzdr |
Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samoczek
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Binczarowa
|
Wysłany: Pon 10:52, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
jeśli to nie iglica to co by to mogło powodowac? Teraz doszedł jeszcze jeden problem po jeździe w weekend troche pomeczylem kata i go zagotowalem i teraz jak jest zimny to chodzi wkreca się na obroty a jak sie zagrzeje to już nie i niechce jechać czy to jest jakieś powiazanie z gaznikiem czy szukać czegoś innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:52, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
amek721 napisał: |
Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować. |
Szkoda tylko, że oprócz swoich głupio-mądrych tekstów nic nie wniosłeś do tematu.
Cytat: | Natomiast gdy troche odkręce a później na full jest ok |
Już pierwsza wypowiedź kolegi sugerowała, że ma coś nie tak przy nagłym otwarciu za co odpowiedzialna jest pompka przyśpieszacza + układ wolnych obrotów
Jeśli regulacje gaźnika nic nie zmienią spróbuj podmienić od kogoś moduł zapłonowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Pon 16:58, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 17:53, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
motoandrzey napisał: | Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej. |
Z tym nie zgadzam się do tej pory, tym bardziej że nie sprecyzowałeś o jaki zakres obrotów Ci chodzi.
Jeżeli chodzi o Twoją ostatnią wypowiedź to z nią już się zgadzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:02, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Pisząc o iglicy miałem na myśli wpływ jej położenia na reakcję na gaz z wolnych obrotów - z którą kolega ma problem.
Problemy z rozgrzanym silnikiem mogą wskazywać na uszkodzony moduł i to od niego bym zaczął
pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:32, 17 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ciężko mówić co jest powodem nie znając stanu technicznego tego motocykla.
Może go tak zagrzałeś że aż się przytarł cylinder? Może padła świeca?
Masz tam nikasil czy tuleję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samoczek
Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Binczarowa
|
Wysłany: Czw 7:16, 19 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Mam nikasil. W zimie wymieniłem tłoka na 2 selekcję i korbe i resztę rzeczy które tego wymagały. Nie wiem co mogło się stać zacznę od Swiecy. Wcześniej nigdy nie miałem problemów z motorem zaczęły die po wymianie tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiencus1988
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Sob 16:54, 30 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Przy odpalaniu mojego kata dzieja sie dziwne rzeczy a mianowicie. Po dodaniu gwaltownie gazu robi sie dziura i gasnie (czy cieply czy zimny) dokladnie takie objawy jak kolega co zakladal temat śruba do skladu sie skonczyla. Doradzili mi abym sie zaopatrzyl w zestaw naprawczy do gaznika-mowimy tu o 450 exc Racing 2003.r ale ze nie ma zestawow naprawczych do tego modelu. Pewien przesympatyczny użytkownik tego forum doradzil mi zebym zwrocil uwage na dysze
MAIN JET 178 KEIHIN - dysza główna
54531623178
39.54 PLN
JET NEEDLE KEIHIN OBDVR - iglica
59031022000
92.25 PLN
MAIN AIR JET 200 KEIHIN - dysza powietrza
57331037200
40.34 PLN
NEEDLE JET FCR-MX - dysza iglicy
59031121000
103.01 PLN
O-RING ADJUSTING SCREW - oring do śruby mieszanki
54831072000
7.38 PLN
Czy jest ktos kto sie z tym nie zgadza ? Czy po wymianie tych czesci objawy mina ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiencus1988 dnia Sob 16:55, 30 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|