Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z wkrecaniem sie kata na obroty
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 8:22, 26 Kwi 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
raczej jest


Kolego. Jedna zasada. Nie znam sie nie wypowiadam sie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:12, 26 Kwi 2016    Temat postu:

Tak sie sklada, ze zjezdzam juz drugiego rfs'a i za duze luzy na ssacych powoduja wlasnie takie objawy. Szczelinomierz z listkiem 0.12 jest rzadko spotykany i najczesciej sklada sie do tego dwa listki np 0.07 i 0.05 a wtedy latwo ustawic za duzy luz. Co do ustawienia 0.10 to nie jest moje widzimisie a sprawdzone przez wielu optymalne ustawienie.

90% pojazdow nie ma wysilonych wyczynowych silnikow na mechanicznym gazniku

Zobacz jeszcze czy pompka przyspieszajaca odpowiednio sika


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Wto 16:15, 26 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 23:30, 27 Kwi 2016    Temat postu:

Właśnie tym sikaniem bym się podparł.A co do wysileń silników to na dzień dzisiejszy tłoki w dobrym dieslu są całe metalowe bo amelinium od 2002 roku nie wytrzyma obciążeń(tłok wykonany w całości ze stali wprowadzono w moim przypadku w 2009 roku od 2002 do 2009 stosowano ,,składaki"góra stal bok z amelinium)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Pią 6:57, 06 Maj 2016    Temat postu:

Witam wszystkich widze ze troche sie rozpisaliscie. Ja ustawilem zawory na te 0.10 wyczyscilem gaznik troche wyregulowalem na srubie od mieszanki i obrotów i ktm odzyl jeszcze nie próbowałem po lesie czy jest wszystko tak jak ma byc ale jak jezdzilam kolo domu to wszystko ladnie chodziło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Wto 9:21, 10 Maj 2016    Temat postu:

Znalazlem problem. Tkwil on w iglicy. Bums po prostu za nisko jak podnioslem ja o herbed zabek motor wyraźnie odzyl i wreszcie zaczal chodzić tak jak powinien

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:27, 11 Maj 2016    Temat postu:

Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:25, 12 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr


ja mam zupełnie inne doświadczenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 7:28, 12 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

pzdr

Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Pon 10:52, 16 Maj 2016    Temat postu:

jeśli to nie iglica to co by to mogło powodowac? Teraz doszedł jeszcze jeden problem po jeździe w weekend troche pomeczylem kata i go zagotowalem i teraz jak jest zimny to chodzi wkreca się na obroty a jak sie zagrzeje to już nie i niechce jechać czy to jest jakieś powiazanie z gaznikiem czy szukać czegoś innego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:52, 16 Maj 2016    Temat postu:

amek721 napisał:

Kolego wybacz, ale poraz kolejny pieprzysz głupoty.
Administrator powinien usuwać takie posty czym prędzej, a takich użytkowników którzy nie dają za wygraną banować.


Szkoda tylko, że oprócz swoich głupio-mądrych tekstów nic nie wniosłeś do tematu.

Cytat:
Natomiast gdy troche odkręce a później na full jest ok


Już pierwsza wypowiedź kolegi sugerowała, że ma coś nie tak przy nagłym otwarciu za co odpowiedzialna jest pompka przyśpieszacza + układ wolnych obrotów



Jeśli regulacje gaźnika nic nie zmienią spróbuj podmienić od kogoś moduł zapłonowy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motoandrzey dnia Pon 16:58, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon 17:53, 16 Maj 2016    Temat postu:

motoandrzey napisał:
Iglica, nawet jeśli ma - to minimalny wpływ na reakcję motocykla na gaz. W sprawnie działającym możesz przestawić ją na skrajne wartości i nigdy nie spowoduje takich objawów o jakich pisałeś wcześniej.

Z tym nie zgadzam się do tej pory, tym bardziej że nie sprecyzowałeś o jaki zakres obrotów Ci chodzi.
Jeżeli chodzi o Twoją ostatnią wypowiedź to z nią już się zgadzam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:02, 16 Maj 2016    Temat postu:

Pisząc o iglicy miałem na myśli wpływ jej położenia na reakcję na gaz z wolnych obrotów - z którą kolega ma problem.

Problemy z rozgrzanym silnikiem mogą wskazywać na uszkodzony moduł i to od niego bym zaczął

pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 9:32, 17 Maj 2016    Temat postu:

Ciężko mówić co jest powodem nie znając stanu technicznego tego motocykla.
Może go tak zagrzałeś że aż się przytarł cylinder? Może padła świeca?
Masz tam nikasil czy tuleję?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Samoczek




Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Binczarowa

PostWysłany: Czw 7:16, 19 Maj 2016    Temat postu:

Mam nikasil. W zimie wymieniłem tłoka na 2 selekcję i korbe i resztę rzeczy które tego wymagały. Nie wiem co mogło się stać zacznę od Swiecy. Wcześniej nigdy nie miałem problemów z motorem zaczęły die po wymianie tłoka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiencus1988




Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zabrze

PostWysłany: Sob 16:54, 30 Lip 2016    Temat postu:

Przy odpalaniu mojego kata dzieja sie dziwne rzeczy a mianowicie. Po dodaniu gwaltownie gazu robi sie dziura i gasnie (czy cieply czy zimny) dokladnie takie objawy jak kolega co zakladal temat śruba do skladu sie skonczyla. Doradzili mi abym sie zaopatrzyl w zestaw naprawczy do gaznika-mowimy tu o 450 exc Racing 2003.r ale ze nie ma zestawow naprawczych do tego modelu. Pewien przesympatyczny użytkownik tego forum doradzil mi zebym zwrocil uwage na dysze

MAIN JET 178 KEIHIN - dysza główna
54531623178
39.54 PLN

JET NEEDLE KEIHIN OBDVR - iglica
59031022000
92.25 PLN

MAIN AIR JET 200 KEIHIN - dysza powietrza
57331037200
40.34 PLN

NEEDLE JET FCR-MX - dysza iglicy
59031121000
103.01 PLN

O-RING ADJUSTING SCREW - oring do śruby mieszanki
54831072000
7.38 PLN

Czy jest ktos kto sie z tym nie zgadza ? Czy po wymianie tych czesci objawy mina ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wiencus1988 dnia Sob 16:55, 30 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin