|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolsx
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:36, 14 Lut 2013 Temat postu: problem ze sprzeglem? OCB |
|
|
Wiec tak wrocilem wlasnie z Garazu i czegos nie rozumiem.. postanowilem wymienic olej w sprzegle , kupilem orginal Magura! zeby nie bylo watpliwosci... zalalem odpowietrzylem , rezultat jest taki sprzeglo ciezko chodzi wolno wraca a co za tym idzie slizga ... idac takim tokiem ze wyglada to na to jak by olej byl zagesty , wylale olej i zalalem uklad plynem hamulcowym dokladnie dot 5.1 i wszystko chodzi zajeb ... sprzeglo chodzi lekko i jest super... teraz pytanie dlaczego tak ? motorek 300 exc jesli komus to pomoze ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Czw 19:46, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A pompa magura czy brembo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolsx
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:51, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no magura oczywiscie ... nie mam pomyslu wogole o co chodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Czw 19:54, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a zluzowałeś tłoczek z pompy(tym pokrętłem przy klamce) przy odpowietrzaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:10, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
teraz musisz rozebrac dokladnie cały układ i wymyc jakims odtłuszczaczem chyba ze nie przeszkadza co krótka zywotnosc uszczelnien przy pracy w płynie hamulcowym.
Co do samego odpowietrzenia to trudniej sie odpowietrza uklad zalany olejem wlasnie dla tego ze olej jest gęstrzy.
Na forum jest juz temat dotyczacy otpowietrzania układu sprzeglowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolsx
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:14, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
tak zluzowalem tloczek... a co do odpowietrzenia sadze ze zrobile to dobrze nawet przeciaglem olej przez odpowietrznik szczykawka ... ale nwet jak by byla zapowietrzony to nie chodzil by ciezo ... kurde nie rozumiem .. hmmm ... tak mysle bo na tym sie akurat nie znam jest taka opcja ze mam pompke brembo a dekielek mam od magury ? bo nie widzialem obu nie mam porownania ... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:42, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a jaki masz rocznik?
napełniasz od dołu płynem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolsx
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:46, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
2003r. tak od dolu napelniam ... jeszcze jutro moze rozbiore umyje wszystko i jeszcze raz odpowietrze ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:06, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dokadnie wyczysc, przesmaruj i sprubuj jeszcze raz. i przeczytaj dokładnie temat o odpowietrzaniu, samym przepchaniem płynu od dołu nie odpowietrzysz w pełni, puzniej muszisz pare razy klasyczna metoda podpompowac zeby dokładnie wysprzeglik odpowietrzyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:41, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jak ten rocznik to nie dot tylko płyn masz zalac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karolsx
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:56, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
sprawa sie wyjasnila... wiec rozebralem dzisiaj wszystko i po pierwsze tloczek od wysprzeglika byl zatarty i jak ktos skladal to przyciol oring , po drugie przewod mialem zagnieciony ten w stalowym oplocie przez co slabo odbijalo sprzeglo... wiec tak wszystko wyczysczone przewod nowy oring nowy i na oleju magury chodzi jak piorko happy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|