|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fabian
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:57, 30 Mar 2014 Temat postu: Problemy gaźnikowe EXC 525 05r |
|
|
I tak to jest jak człek chce za dobrze ... Oddałem gaźnik do czyszczenia ultradzwiękowo , do kolesia co się na tym zna. Wczoraj przeszedł czas odpalenia i lipa - na wyciągnietym ssaniu motorek chodzi i zapala super. Po zagrzaniu jak zwalniam ssanie or razu gaśnie. Jak próbuje dodać gazu wali w wydech i szarpie. Nie ma mowy o równej pracy.
Daje ssanie wszystko ok.
Pany - jakieś sugestie? Sprawdziełem wizualnie wszystko - poziom paliwa ustawiony na 9mm.
Bardzo proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 9:16, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ostatnio miałem motorek do roboty to na ssaniu pracował a po wyłączeniu zdychał od razu. Śrubkę od ustawienia przepustnicy miał tak wykręconą że przepustnica była prawie w pozycji zamkniętej. +uszkodzony oring ale raczej nie on był problemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:18, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
po takim czyszczeniu i rozkręceniu musisz na nowo ustawić mieszankę w/g manuala
manual str 45, ustawienie podstawowe śruby mieszanki : 1.25 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fabian
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 6:11, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
przyczyna zlokalizowana - nie wiem jak to było czyszczone ale dysza wolnych obrotów to chyba leżała na samym spodzie myjki w największym syfie. Po udrożnieniu igłą motorek zaczoł działać bez ssania
Po rozgrzaniu czasami wolno mi schodzi z obrotów ale to jeszcze dopieszcze.
Odnośnie śruby składu mieszanki - wykręcjąc ją wzbogacamy czy robimy uboższą miszanke?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 7:56, 31 Mar 2014 Temat postu: Re: Problemy gaźnikowe EXC 525 05r |
|
|
Fabian napisał: | Oddałem gaźnik do czyszczenia ultradzwiękowo , do kolesia co się na tym zna. |
Fabian napisał: | nie wiem jak to było czyszczone ale dysza wolnych obrotów to chyba leżała na samym spodzie myjki w największym syfie. Po udrożnieniu igłą motorek zaczoł działać bez ssania |
Jeżeli to prawda to potwierdza się tylko moja teoria, że w tym kraju nie ma już fachowców.
Są tylko ludzie którzy tak się nazywają aby wyłudzić pieniądze na swojej nędznej robocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 9:16, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwsza zasada jeżeli nie ma wolnych obrotów , to się zagląda do dyszy wolnych obrotów nie od-parady ona się tak nazywa. Apropo mycia w tej myjce ,żeby się nie okazało że dostałeś brudniejszy jak dałeś do mycia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 9:54, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
W dzisiejszych czasach to tylko kasa,kasa i kasa się liczy a nie jakość wykonania usługi a tych fachowców to wszędzie brakuje nie tylko w kraju. Jak sam nie weźmiesz i nie zrobisz to wszystkiego możesz się spodziewać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:01, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
szaman108 napisał: | Witam
W dzisiejszych czasach to tylko kasa,kasa i kasa się liczy a nie jakość wykonania usługi a tych fachowców to wszędzie brakuje nie tylko w kraju. Jak sam nie weźmiesz i nie zrobisz to wszystkiego możesz się spodziewać |
Tak też robię ale są jeszcze rzeczy których sam nie ogarnę - jak np. honowanie cylindra:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 10:59, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Fabian napisał: |
Odnośnie śruby składu mieszanki - wykręcjąc ją wzbogacamy czy robimy uboższą miszanke? |
wykręcając robimy bogatszą, wkręcając - uboższą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makumba
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 18:55, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Hej, Fabian poradziłeś sobie z problemem schodzenia z obrotów? pompka za dużo podawała czy coś innego? mam podobnie wszystko przepatrzyłem ale jeszcze pompki nie regulowałem.
pozdrawiam makumba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 19:02, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a jak po naglym dodaniu gazu na maksa, go przydusza ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
makumba
Dołączył: 11 Kwi 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 19:34, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:54, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pompka przyspieszająca podaję paliwo tylko i wyłącznie podczas dodawania gazu. Nie ma ona nic wspólnego ze strzelaniem z wydechu podczas schodzenia z obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Nie 19:54, 20 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 20:09, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
makumba napisał: | nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym. |
to moze przepustnica napeknieta, a tamto pytanie to bardziej chodzilo mi ze w moim przypadku po naglym dodaniu przydusza i co moglo by byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 20:20, 20 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | makumba napisał: | nic nie przydusza własnie, na obroty wchodzi jak głupi jaki wczesniej miałem drz E i nie ma porównania nawet tylko po odpuszczeniu manetki trzeba pare sekund poczekać żeby zszedł do ustalonych obrotów gazior wyczyszczony poustawiany zasłonka ok filtr czysty linka dobrze wyregulowana i nie zacina sie. aha jak spada z obrotów czasem strzela wiec mysle sobie że pewnie pompka za dużo podaje w drz fcr nie miał regulacji tej pompki więc nie mam doświadczenia z tym. |
to moze przepustnica napeknieta, a tamto pytanie to bardziej chodzilo mi ze w moim przypadku po naglym dodaniu przydusza i co moglo by byc |
Na luzie to raczej normalne.
Jak podczas jazdy to pompka podaje za dużo paliwa.
Taka dolegliwość wszystkich FCR.
Możesz zastosować oring mod. Może pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|