|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel96
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 16:55, 10 Kwi 2016 Temat postu: Problemy po remoncie |
|
|
Wymieniałem tłoka w moim ktm exc-f 250 model 2008. Wszytko w miarę szło gdy po przykręceniu już głowicy(jeszcze nie dałem wałków), omyłkowo nacisnąłem rozrusznik i tłok się przesunął nie wiem jakim cudem ( bo śruba blokująca wał została dokręcona tzn. zdjąłem podkładkę i zakręciłem). No to znowu ściągałem głowicę i przesunąłem tłoka do najwyższego punktu po czym wszystko poskręcałem. Wałki są ustawione w dobrym położeniu (patrząc po znakach). Niestety motor nie może zapalić w ogóle nie reaguję ale iskra, kompresja jest. Możliwe że np. tłok w moim przypadku jest w niewłaściwym położeniu ( może ma być parę milimetrów niżej w tym położeniu gdy jest ta śruba blokująca dokręcona?). Proszę o wszelkie sugestie i podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:16, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
zobacz jak wygląda sruba- moze juz scieło koncówke, 2 sprawa, srube sie blokuje jak widac w otworze ten rowek, a nie w dowolnym miejscu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawel96
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Nie 17:19, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Rozumiem. Tylko co teraz zrobić, ściągnąć łańcuszek jak zawory są na znakach poustawiane, potem zablokować tą śrubę tak żeby w otwór weszła założyć łańcuszek i śrubę odkręci dobrze myślę? A i czy ten tłok to ma być w najwyższym możliwym położeniu czy nie podczas montażu oczywiście.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel96 dnia Nie 17:22, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 17:21, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ustaw wał żeby było widac to wcięcie w wale - i wkręc srube blokujacą. i wtedy sprawdź znaki na wałkach dopiero. jak sie bedzie zgadzało, to nie jest to kwestia ustawienia rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 17:39, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie jeszcze tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
... i sprawdź czy paliwo odkręcone
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Nie 17:40, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 18:51, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ustawiłem tak żeby śruba blokująca pasowała w dziurę( tam było parę dziur ale takich podłużnych jednak wybrałem takie wcięcie jakby i to mi najbardziej pasowało bo tłok był wtedy prawie na samej górze). Jak zakręciłem śrubę to okazało się że wtedy rozrząd jest zły bo znaki się nie pokrywają. Więc przestawiłem znaki jednak motor dalej nie pali...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 20:51, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Pamiętaj o tym,że to czterotakt i cykl spalania masz co drugi obrót wału.Żebyś nie sprawdzał ustawienia na tak zwanej ,,mijance"Dwa wałki rozrządu czyli DOHC,krzywki muszą być zwrócone ku górze,na odwrót jak w RFS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:27, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No właśnie być może założyłem w tej sytuacji co mówisz, bo w sumie na jeden "obrót" krzywek o 360 przypadają 4 ruchy tłoka. Jutro zobaczę jak to jest i najwyżej "zaklinuję" korbę tą śrubą o 180 stopni dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 21:45, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jeśli biega o ruch tłoka to na obrót rozrządu(wałków o 360 stopni) przypadają dwa obroty bo liczymy tylko górne położenie tłoka czyli GMP.Jeśli policzysz dolne i górne położenie to wychodzi 4 ale dolne położenie nie jest nam do niczego potrzebne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|