Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemy z EXC roczniki 2024

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żółwik




Dołączył: 20 Maj 2018
Posty: 2
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:24, 28 Sie 2024    Temat postu: Problemy z EXC roczniki 2024

Cześć, stoję przed zakupem nowego enduro jako alternatywy dla mojego 1290.

Rozważam zakup wyprzedażowego rocznika 2024 który został odświeżony i według recenzji i testów fajnie "zliftowany"...

Mój główny dylemat to wybór pomiędzy 350 4T a 300 TBI - ale to już mam dogadaną wizytę na torze gdzie sobie je objadę. Natomiast jeśli ktoś miał okazje je porównać - czy to pod kątem jazdy czy też serwisu i utrzymania to każda dodatkowa opinia jest dla mnie cenna.

W sieci znalazłem pojedyncze wzmianki o problemach z np pompą paliwa która nie do końca opróżnia zbiornik, problemami z zawieszeniem i kilkoma innymi duperelkami które to podobno poprawiono w 2025

Zwłaszcza negatywnie nastraja mnie film bajamoto na polskojęzycznym YT
o tytule: Co nowego w KTM EXC i EXC-F 2025? - nie mogę wrzucić linku



Niestety różnica w cenie pomiędzy 2024 a 2025 jest dosyć znaczna ... co przekracza już znacznie planowany budżet a motor do zabawy i tłuczenia w terenie z pewnością nie jest aż tyle wart.

Czy mieliście okazję porównać te 2 roczniki i czy faktycznie te problemy występują ? Czy może były to problemy sporadycznie występujące w pierwszym wypuście które sukcesywnie i na bieżąco były usuwane przez KTM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13803
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:39, 28 Sie 2024    Temat postu:

nie kupuje sie takich motocykli jezeli sie mysli o kosztach serwisowania Very Happy
ewentualne "usterki" są drobnostkami, w ogóle dzialania motocykla to najmniejsze problemy
gdzie chcesz tą furą jeździc ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żółwik




Dołączył: 20 Maj 2018
Posty: 2
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:00, 28 Sie 2024    Temat postu:

Większość rzeczy ogarnę sam - swego czasu pracowałem jako mechanik, więc tutaj to nie jest duży problem. Kiedyś jeszcze za dzieciaka wujas władował na minę w postaci YZ250F gdzie kosztowo wyszło to mocno słabo...

Rozważam zakup lekko używanego lub nowego - wiadomo jak wygląda sytuacja na OLXach - każdy regularnie serwisowany i dbany ale mało kto ma fakturki za części czy nawet stare do wglądu... a jak mam wydać 30k plus jeszcze serwis zawieszenia, napęd i remont ... to wolę dopłacić do nowego

Lokalne tereny (centrum, okolice Łodzi), żwirownie, imprezy enduro, czasem dalszy wypad (oczywiście na przyczepce, utaplać się w terenie pół dnia i wrócić urypany i zadowolony do domu).


1290 ciężkie i męczy w off, 890 będzie nie wiele lepiej a też nie taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13803
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 14:34, 28 Sie 2024    Temat postu:

czesto tak bywa, mało który roczny sprzet jest zadbany, mało kto kupuje za gotówke dla siebie i musi sprzedac, jak ktos tak kupuje to zwykle trzyma moto, najczesniej to leasingobiorcy, muszą isc w koszta, a taki tez czesto potem mocno oszsczedzaja na serwisach - bo im sie opłaca sprzedac za rok czy dwa i wziac nowy leasing.
wiec tak - czesto po tym roku masz taki komplet do roboty jak napedy, serwis kól, zawieszenia itd, troche sie kasy nazbiera.
to raczej polecam 350tke, 2T jest swietne ale typowo w ciezki teren, jeździc po lasach tym sie aż nie chce, moto nie zachęca, 4T jest przyjemniejszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 19:53, 13 Wrz 2024    Temat postu:

nowe 350 jest bardzo fajne, dobra ergonomia, bardzo fajny trakcyjny silnik, i świetnie zestopniowana skrzynia, trochę sztuk już jeździ i serwisowo jest spoko, 120-130 na tłoku na spokojnie można robić,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin