|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui1
Gość
|
Wysłany: Śro 12:22, 28 Lis 2012 Temat postu: Problemy z gaznikiem EXC 200 2001r |
|
|
Tak jak w temacie, walki ciag dalszy...
Pierwszy problem to dlawienie sie na wysokich obrotach, drugi to szarpanie przy probie utrzymania stalem predkosci. Nie wiem co jest nie tak, mam zalozone dysze 45 i 188. Jezeli mozecie mi pomoc to bede bardzo wdzieczny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Śro 12:27, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ten pierwszy post to moj tylko zapomialem hasla.
Mam jeszcze jedno pytanie czy przepustnica przy max odkreconym gazie ma sie chowac cala bo u mnie wystaje tak na 2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Śro 12:57, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Ustawienie gaźnika KTM 200 EXC 2001
Keihin PWK 38 AG
Dysza główna 180 (185), Dysza biegu jałowego 45 (4
Iglica NOZ G (NOZ H)
Położenie iglicy klip III
Śruba mieszanki powietrza 1,5
Sprawdź ustawienie pływaka oraz zaworek i gniazdo przy pływaku w gaźniku czy nie są zużyte i przepustnice czy nie ma luzu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Śro 13:15, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem blady jezeli chodzi o gazniki wiec mus mi wytlumaczyc to
" Sprawdź ustawienie pływaka oraz zaworek i gniazdo przy pływaku w gaźniku czy nie są zużyte i przepustnice czy nie ma luzu "
O co i jak to sprawdzic, musisz mi to wytlumaczyc jak "dziecku"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 13:50, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jak nie umiesz tak podstawowych rzeczy rzeczy sprawdzić może lepiej daj komuś moto kto się zna by ci zrobił bys nie spierniczył niczego.
Ustawienie pływaka to znaczy ile przy zamkniętym zaworku wystaje nponad krawedź gaxnika, co się mierzy suwmirka.
To co luz przepustnicy to chyba wiesz?
Gniazdo pływaka (tam gdzie jest zaworek), czy nie peknięć czy nie jest zuzyte, czy o-ring który tam jest jest w porządku etc.
Swoją droga rozpisane jest to w manualu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 15:02, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jest zimno więc trzeba sprzęt wyregulować pod dane warunki.
Najlepiej oddaj do jakiegoś serwisu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Śro 18:52, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Uwierzcie ze w Norwegii za taki maly serwis mozna zaplacic sporo oj sporo:) dlatego musze zrobic o sam. Jak narazie wszystko robilem sam i nic sie nie spieprzylo ( manula plus forum czynia cuda). Dlatego jak mozecie to mi pomoznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 19:03, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Otwierasz manuala na dziale z ustawieniami gaźnika dla swojego motocykla.
Patrzysz w tabelę, jaką masz temp. na dworze i ile jesteś nad poziomem morza i masz napisane wszystkie ustawienia.
Pewnie będzie to się wiązać z kupnem dysz i nowej iglicy.
Strona 120
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Śro 19:03, 28 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:48, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ci szarpie na stałej prędkości to masz za mało paliwa na max otwarciu. Możesz podnieść iglice.
Miałem tak samo im niżej miałem iglice tym szarpanie było gorsze.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Czw 11:35, 29 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A po zmianie wysokosci iglicy zmieniales mieszanke. Bo normalnie jest na 1 1/2 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Czw 15:25, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
mam jeszcze jedno pytanie, czy na odpuszczonym gazie przepustnica powinna zamykac gardziel czy ma zostawac mala szpara?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 15:27, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
looknij do manuala.
Mała szpara powinna być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapanui
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Norwegia Molde/Dzialdowo
|
Wysłany: Czw 15:54, 24 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie jest szpara na ok 1mm w najszerszym miejscu i nie wiem czy to jest ok. W manualu nic nie znalazlem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hawick / UK
|
Wysłany: Czw 8:33, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Siema, dołączę się do tematu.
Sprzęt ten sam.
Dysza główna 180, wolnych obrotów 45, śruba wolnych ok 1 i 1,2 orbotu.
Mój problem to praca na wysokich obrotach. Po pełnym otwarciu przepustnicy moto oddaje pełną moc przez 2-3 sekundy potem buuu, jakby za mało było paliwa. Po odjęciu gazu na chwilę problem znika, potem znów to samo.
Zastanawiam się co jest nie tak. Teraz jestem daleko od moto, więc nie testuję żadnych zmian. Sprawdzałem poziom paliwa to wypada lekko ponad łączeniem korpusu i komory pływakowej więc - chyba jest okej.
Piszę tu w oczekiwaniu Waszych porad/ spostrzeżeń. Zastanawiam się, czy to aby nie jest problem z przepływem paliwa przez kranik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:13, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ehhh... skoro podejrzewasz, że za mało paliwa to wsadź dyszę 182 i sprawdź czy jest poprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|