|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Wto 7:21, 01 Gru 2015 Temat postu: Prosty schemat podłączenia migaczy |
|
|
Proszę o prosty schemat podłączenia migaczy. Czyli wytłumaczenie jak to zrobic i gdzie sie podpiąć itp. Pomocne tez będą fotki. Mój KTM to 400 exc 2005.Myśle, że z Waszą pomocą zrobie to sam. Chcę to zrobić ,żeby latać po miescie na legalu.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:59, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
obczaj w ksiązce serwisowej - wszystko jest na ostatniej stronie w manualu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Wto 17:57, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | obczaj w ksiązce serwisowej - wszystko jest na ostatniej stronie w manualu |
Mam manuala od kristofSX ale go nie czaje .Ciezki ten schemat tam jest. Nie jestem elektrykiem. Dlatego prosze o jasny opis i prosty jak budowa cepa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:24, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
masz najprostszy jaki sie da układ [link widoczny dla zalogowanych]
opis :
1234 - zaróweczki opisane które lewe prawe przód i tył
5- przerywacz kierunków 2 pinowy ( mozna układ bazowac na 3 pinowym i bedzie troche inny )
6) przełącznik 3 połozeniowy, lewo prawo a po srodku nic.
7,8 plus i minus mozna sie wpiąc albo pod akumulator, ( radze dać bezpiecznik) albo bezposrednio pod prąd generowany w motocyklu, bedzie to jak kojarze pod bakiem zółty i brązowy przewód.
i łączysz według schematu, oczywiscie to jest mega gniot co narysowałem ale widac co z czym sie łączy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bravo_83
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: Wto 18:43, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | masz najprostszy jaki sie da układ [link widoczny dla zalogowanych]
opis :
1234 - zaróweczki opisane które lewe prawe przód i tył
5- przerywacz kierunków 2 pinowy ( mozna układ bazowac na 3 pinowym i bedzie troche inny )
6) przełącznik 3 połozeniowy, lewo prawo a po srodku nic.
7,8 plus i minus mozna sie wpiąc albo pod akumulator, ( radze dać bezpiecznik) albo bezposrednio pod prąd generowany w motocyklu, bedzie to jak kojarze pod bakiem zółty i brązowy przewód.
i łączysz według schematu, oczywiscie to jest mega gniot co narysowałem ale widac co z czym sie łączy. |
O to mi chodziło. Piwko Ci sie należy. Dzieki za pomoc.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|