|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:07, 23 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
bez sensu lać za duzo oleju, lepiej jest poczyscic srodek i sprawdzic czy wszystko działa. u mnie np 1 zaworek był zacięty w 1 pozycji. i regulacja nie działała. z tym ze u mnie pokrętło sie prawie w ogóle nie kręciło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:09, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a jak ty sprawdzasz czy ta regulacja ci działa?
to nie jest tak że ponaciszkasz w garażu pokręcisz i od razu poczujesz róznice.trzeba pojeździć rozgrzac olej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barek253 dnia Sob 9:10, 24 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brooklyn86
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Sob 9:27, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | a jak ty sprawdzasz czy ta regulacja ci działa?
to nie jest tak że ponaciszkasz w garażu pokręcisz i od razu poczujesz róznice.trzeba pojeździć rozgrzac olej |
Słuszna i cenna uwaga, o której nie miałem pojęcia. Do tej pory sprawdzałem na sucho właśnie w garażu. Takie wartościowe posty właśnie kocham Jakieś jeszcze uwagi dot. tej procedury ? Czyli różnica odczuwalna dopiero po "objezdzeniu" oleju....a co z odpowietrzaniem ? Ma ono jakiś większy wpływ przy regulacji zawieszenia ? (mowie o dwóch śrubkach - odpowietrznikach, bo sam olej w trakcie jego wlewania odpowietrzyłem z bąbelków powietrza dość skrupulatnie)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:40, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
przy regulacji maja byc normalnie zakrecone odpowietrzeniki czyli te 2 śrubeczki
powinno sie po każej jeździe odpowietrzać.ja po każdej tak robię i za każdym razem syczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 11:05, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ty nie odczujesz zapowietrzenia amorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 16:25, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzaj po każdej jeździe. Koniecznie moto na stołek i upuść powietrze z lag.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 18:22, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja czuje od razu zapowietrzone lagi. czuje że nie pracują jak trzeba, są zbyt :twarde" i tępo działają. kupiłem sobie odpowietrzniki. super sprawa co chwile sobie odpuszcze gazu i od razu lepiej wszystko pracuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 10:54, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
witaj w klubie mam ten sam motocykl i tez rzeźbę w lagach.
wyjmij te czarne pokrętełko uważając żeby nei zgubić kulek, jak klika to są jeszcze i zobacz czy te pokrętło ma taki krzyżak ,czy jest on już urwany, u mnie jeden był urwany i moża kręcić non stop bez końca (koszt 12zł) w drugiej ladze wogóle nie miałem regulacji odbicia bo ktoś wymontował kilka części, po odkręceniu tych górnych zatyczek z regulacją odbicia z tej gwintowanej rurki powinniej wystawac kilka mm pręcik aluminiowy, po naciskiem powinien wchodzić do srodka po puszczeniu wracać to jest regulacja odbicia.
Ile oleju wlałeś? bez spręzyny ma być 25mm poniżej tych 4rech dziurek w rurze stalowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brooklyn86
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Pon 14:55, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak "glęboko" lustro miałem - przyznam nie pamiętam. Lałem tyle "ml" ile znalazłem w serwisówce...Wiem, że pomimo tego, po zmontowaniu wydawały mi się aż nad to miekkie, dlatego rozkręciłem i dolałem jeszcze po 50ml do każdej....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 15:09, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ustaw lustro na 10-12cm.
Co do tych 'patyczkow' to sa one czestym powodem niedzialajacej regulacji, ja w swoim exc meczylem sie z 2 miesiace, co jest, czy ja nie umiem jezdzic, czy ten motor sie nie prowadzi, w koncu rozebralem lagi, okazalo, sie ze nie ma tego patyczka, w serwisie zapłaciłem 11zł, a takiej frajdy to nie miałem wczesniej, skladam sie i motor jedzie tam gdzie ja chce a nie on
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:38, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
poza patyczkami sa tez o-ringi wchodzace miedzy patyczek a "rurke" bez których mozna sobie krecic regulacjami w nieskonczonosc i efektu nie bedzie....
pozatym oczywiscie ze na sucho jest wyczówalna róznica bierzesz lage w łapy krecisz na maxa soft ilaga lata jak chce a pusniej skrec na maxa hard i ciekawe czy nie odczujesz róznicy... jak spieprzone lagi to pewnie ze nie bedzie róznicy, co do oleju to wlewa sie do poziomu a nie po ilosci która jest podawana tylko poto zeby wiedziec mniej wiecej czy weszlo juz go mniej wiecej tyle co trzeba i czy laga jest juz odpowietrzona.
Z tym rozgrzaniem to tez dziwna sprawa bo co roku poprawia sie zawias miedzy innymi pod kontem lepszego schładdzania oleju bo jego nagrzewanie sie jest nie pozadanym skutkiem.
obie lagi powinny miec takie same parametry w przypadku ktm w innych moto sa przypadki ze jedna laga odpowiada np za tłumienie a dróga za napiecie ale w ktm maja byc symetryczne a ze ktos jedzi z jedna nie działajaca i nie czuje ze cos jest nie tak to swiadczy o tym ze nie wykorzystuje sprzetu w 10%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 8:04, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | poza patyczkami sa tez o-ringi wchodzace miedzy patyczek a "rurke" bez których mozna sobie krecic regulacjami w nieskonczonosc i efektu nie bedzie....
pozatym oczywiscie ze na sucho jest wyczówalna róznica bierzesz lage w łapy krecisz na maxa soft ilaga lata jak chce a pusniej skrec na maxa hard i ciekawe czy nie odczujesz róznicy... jak spieprzone lagi to pewnie ze nie bedzie róznicy, co do oleju to wlewa sie do poziomu a nie po ilosci która jest podawana tylko poto zeby wiedziec mniej wiecej czy weszlo juz go mniej wiecej tyle co trzeba i czy laga jest juz odpowietrzona.
Z tym rozgrzaniem to tez dziwna sprawa bo co roku poprawia sie zawias miedzy innymi pod kontem lepszego schładdzania oleju bo jego nagrzewanie sie jest nie pozadanym skutkiem.
obie lagi powinny miec takie same parametry w przypadku ktm w innych moto sa przypadki ze jedna laga odpowiada np za tłumienie a dróga za napiecie ale w ktm maja byc symetryczne a ze ktos jedzi z jedna nie działajaca i nie czuje ze cos jest nie tak to swiadczy o tym ze nie wykorzystuje sprzetu w 10% |
gdzie mają być te oringi? miedzy ta rurką a tym patykiem na 512mm ? w fiszce tam nic nie ma na rysunkach, w serwisowce lagi też, tylko własnie coś o oringu wspominają, ale po co on tam ma być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:49, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
poto one sa ze bez nich regulacja nie dziala bo olej spiernicza miedzy sciankami "patyka" a tej rurki w która wchodzi, nie ma co opisywac z tego co pamietam w serwisówce jest to pokazaje, tak samo sa one w calym wykazie czesci wchodzacych w skład lagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 14:58, 27 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wybacz ale w żadnej fiszce nie widze oringów. Patyk popycha taki zaworek na ktorym jest oring i spręzynka więc chyba tylko tam ma być, dalej olej nie ma prawa przejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|