Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przełącznik mapy zapłonu EXC-F 450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:00, 17 Sty 2015    Temat postu:

Co do zmiany mapy, gdzieś wyczytałem że powinno się wyłączyć zapłon przed zmianą mapy. Prawdę mówiąc jeszcze nie testowałem przełącznika w czasie jazdy ... najbardziej mi odpowiada mapa łagodna.

Dla jasności, przełącznik podłączamy do czarnej kostki (jak poniżej):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 15:57, 17 Sty 2015    Temat postu:

Znalazłem tą nieszczęsną wtyczkę! Smile
Okazało się, że w Husabergu również jest pod siedzeniem tyle, że była bardzo dobrze schowana i jeszcze spięta opaską. Nie znalazłem jednak również nic za lampą więc kontynuowałem poszukiwania do skutku... Szczęśliwie sie opłaciło.
Wygląda dokładnie jak ta wyżej tyle, że u Maćka zdaje się jest już zdemontowana gumowa uszczelka.
Zaraz wszystko pokutuje i jutro spróbuje podłączyć i przetestować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 22:15, 25 Sty 2015    Temat postu:

Co do przelaczania w czasie jazdy to jest odpowiedz, w instrukcji:cytat-jeśli mape zapłonu zmienia się podczas jazdy , to nie jest aktywna natychmiast. Wybrana mapa zapłonu nie wejdą w życie do czasu gdy motocykl jest na biegu jałowym , a przepustnica nie jest zamknięta .
Bede u siebie tez cos kabinowal ,mam nadzieje ze wypali bo fajny gadget na bloto itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Nie 22:17, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas_da




Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie 22:26, 25 Sty 2015    Temat postu:

dokładnie tak, można zmieniać mapę podczas pracującego silnika. Nie wiem jak w EXC ale mam w sxf i czuć różnicę między ustawieniem wet condition a standart.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wtct




Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:16, 04 Sie 2015    Temat postu:

Ja mam EXC-F 350. Zrobiłem sobie przełącznik korzystając z przełącznika kierunkowskazów. W lewo SOFT, w prawo HARD, prosto STANDARD. Udało mi się nawet kupić gniazdo hermetyczne, które podłączyłem do wtyczki przy ECU. Pozaciskałem konektory odpowiednimi kleszczami. Kupiłem rezystory jedno-watowe. Wszystko pięknie zrobiłem, ale nie wyczułem różnicy. Może odczuję, w trudnym terenie, ale na polnych drogach podnoszenie koła na wyższych i niższych obrotach bez różnicy.

Może zmienia się tylko sposób reagowania na gaz. Zobaczymy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:38, 06 Sie 2015    Temat postu:

Poniżej zdjęcia instalacji pod bakiem w moim EXC-R 450, ktoś mi podpowie o które kabelki tu chodzi

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 21:25, 06 Sie 2015    Temat postu:

druge zdjęcie nie działa, na tym pierwszym tego nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:48, 06 Sie 2015    Temat postu:

Linki poprawione

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:12, 06 Sie 2015    Temat postu:

Na drugim zdjęciu masz wtyczkę z szarym kablem i czarno białym. Teraz jest połączone więc masz agresywna mapę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:24, 06 Sie 2015    Temat postu:

Czyli tak jak myślałem, dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PSlowik




Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:00, 14 Lip 2018    Temat postu:

Witam Was panowie.

Mam pytanie mam huske 2014 fe 350
Niestety pod siedzdniem brak tego potencjometru 0-9 Sad ale chyba znalazlem wtyczke. Wedlug schematu pokrywaja sie kolory wiazki kabli brazowo czarny i czarny.



A wiec zrobilem sobie przelacznik 7 stanowy i podlutowalem odpowiednio rezystorki aby na polozeniu
1 bez rezystancji
2 - 15kohm
3 - 6.8
Itp

Podlaczylem to pod wtyczke pod siedzeniem S51 ale niestety nie czuje zadnej roznicy w mocy motocykla..
Mam wydexh FMF bez db kilkera i moto naprawde jest dosc agresywne.
Chcialem ustawic sobie na ciut slabiej...
Bede bardzo wdzieczny za pomoc Wam.

Pozdr Piotrek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:22, 14 Lip 2018    Temat postu:

jak oceniasz swoją jazde ? generalnie te mapowania sa dość słabo wyczualne trzeba troche miec objeżdzone moto żeby czuc róznice

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PSlowik




Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:26, 14 Lip 2018    Temat postu:

Ja zaczynam jezdzic na enduro dopiero od grudnia...
Na motocyklu soszowym juz dlugo.
Ale dzisiaj bylem u kolegi aby przejechal sie i mowi ze faktycznie nie zbyt to dziala u mnie Sad on smiga na 500 ale mowi ze moja jest bardzo narwana.
Nie moge wstawic zdjec mojego montazu bo jestem swiezy na forum Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 17:31, 14 Lip 2018    Temat postu:

ja co prawda sie mocno tym kołowrotkiem nie bawiłem. ale jak mam mape zpłonu w swoim 2T to na prawde musze sie "wczuć" żeby poczuć róznice,

a jak moto zbyt narwane - to zadna mapa nie pomoze - wybrałes zły model motocykla po prostu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 17:32, 14 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PSlowik




Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:40, 14 Lip 2018    Temat postu:

Ja wogole nie mialem kolowrotka Sad

Wszystko ogolocone. Nawet czujniki hamulcow swiatla itp...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PSlowik dnia Sob 18:17, 14 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin