|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:00, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Co do zmiany mapy, gdzieś wyczytałem że powinno się wyłączyć zapłon przed zmianą mapy. Prawdę mówiąc jeszcze nie testowałem przełącznika w czasie jazdy ... najbardziej mi odpowiada mapa łagodna.
Dla jasności, przełącznik podłączamy do czarnej kostki (jak poniżej):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 15:57, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Znalazłem tą nieszczęsną wtyczkę!
Okazało się, że w Husabergu również jest pod siedzeniem tyle, że była bardzo dobrze schowana i jeszcze spięta opaską. Nie znalazłem jednak również nic za lampą więc kontynuowałem poszukiwania do skutku... Szczęśliwie sie opłaciło.
Wygląda dokładnie jak ta wyżej tyle, że u Maćka zdaje się jest już zdemontowana gumowa uszczelka.
Zaraz wszystko pokutuje i jutro spróbuje podłączyć i przetestować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Nie 22:15, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Co do przelaczania w czasie jazdy to jest odpowiedz, w instrukcji:cytat-jeśli mape zapłonu zmienia się podczas jazdy , to nie jest aktywna natychmiast. Wybrana mapa zapłonu nie wejdą w życie do czasu gdy motocykl jest na biegu jałowym , a przepustnica nie jest zamknięta .
Bede u siebie tez cos kabinowal ,mam nadzieje ze wypali bo fajny gadget na bloto itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gadboy dnia Nie 22:17, 25 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 22:26, 25 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dokładnie tak, można zmieniać mapę podczas pracującego silnika. Nie wiem jak w EXC ale mam w sxf i czuć różnicę między ustawieniem wet condition a standart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:16, 04 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam EXC-F 350. Zrobiłem sobie przełącznik korzystając z przełącznika kierunkowskazów. W lewo SOFT, w prawo HARD, prosto STANDARD. Udało mi się nawet kupić gniazdo hermetyczne, które podłączyłem do wtyczki przy ECU. Pozaciskałem konektory odpowiednimi kleszczami. Kupiłem rezystory jedno-watowe. Wszystko pięknie zrobiłem, ale nie wyczułem różnicy. Może odczuję, w trudnym terenie, ale na polnych drogach podnoszenie koła na wyższych i niższych obrotach bez różnicy.
Może zmienia się tylko sposób reagowania na gaz. Zobaczymy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:38, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Poniżej zdjęcia instalacji pod bakiem w moim EXC-R 450, ktoś mi podpowie o które kabelki tu chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:25, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
druge zdjęcie nie działa, na tym pierwszym tego nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:48, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Linki poprawione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:12, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na drugim zdjęciu masz wtyczkę z szarym kablem i czarno białym. Teraz jest połączone więc masz agresywna mapę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:24, 06 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli tak jak myślałem, dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PSlowik
Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:00, 14 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Witam Was panowie.
Mam pytanie mam huske 2014 fe 350
Niestety pod siedzdniem brak tego potencjometru 0-9 ale chyba znalazlem wtyczke. Wedlug schematu pokrywaja sie kolory wiazki kabli brazowo czarny i czarny.
A wiec zrobilem sobie przelacznik 7 stanowy i podlutowalem odpowiednio rezystorki aby na polozeniu
1 bez rezystancji
2 - 15kohm
3 - 6.8
Itp
Podlaczylem to pod wtyczke pod siedzeniem S51 ale niestety nie czuje zadnej roznicy w mocy motocykla..
Mam wydexh FMF bez db kilkera i moto naprawde jest dosc agresywne.
Chcialem ustawic sobie na ciut slabiej...
Bede bardzo wdzieczny za pomoc Wam.
Pozdr Piotrek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:22, 14 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
jak oceniasz swoją jazde ? generalnie te mapowania sa dość słabo wyczualne trzeba troche miec objeżdzone moto żeby czuc róznice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PSlowik
Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:26, 14 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ja zaczynam jezdzic na enduro dopiero od grudnia...
Na motocyklu soszowym juz dlugo.
Ale dzisiaj bylem u kolegi aby przejechal sie i mowi ze faktycznie nie zbyt to dziala u mnie on smiga na 500 ale mowi ze moja jest bardzo narwana.
Nie moge wstawic zdjec mojego montazu bo jestem swiezy na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 17:31, 14 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
ja co prawda sie mocno tym kołowrotkiem nie bawiłem. ale jak mam mape zpłonu w swoim 2T to na prawde musze sie "wczuć" żeby poczuć róznice,
a jak moto zbyt narwane - to zadna mapa nie pomoze - wybrałes zły model motocykla po prostu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 17:32, 14 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PSlowik
Dołączył: 11 Lip 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:40, 14 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Ja wogole nie mialem kolowrotka
Wszystko ogolocone. Nawet czujniki hamulcow swiatla itp...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PSlowik dnia Sob 18:17, 14 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|