Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przełącznik mapy zapłonu EXC-F 450
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:58, 10 Lis 2014    Temat postu: Przełącznik mapy zapłonu EXC-F 450

Szukam schematu lub informacji na temat modułu przełącznika mapy zapłonu do Exc-F 450. Może ktoś ma taki modół rozebrany i jest w stanie zrobić fote.
Nie chodzi mi o przełącznik na kierownicy ale o układ montowany pod siedzeniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 0:31, 11 Lis 2014    Temat postu:

zazwyczaj jest to kostka którą rozłączasz w okolicach modułu po lewej stronie motocykla, nad chłodnicą. przełącznik wpinasz tylko w to. równie dobrze mozna mapy zmieniac rozłaczajac przewód

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeppelin




Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:39, 13 Lis 2014    Temat postu:

Od którego roku są 2 mapy zapłonu ?? Jedna jest do pracy bardziej na niskich obrotach druga na wysokich ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 12:54, 13 Lis 2014    Temat postu:

zmienne mapy są od roku 2007 lub 2008 w KTMach w nowej ramie, są dwie mapy - Soft i Performance. Soft - poprawia się dół a słabnie góra, motocykl jest łagodniejszy, Performance to pełna moc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:54, 22 Lis 2014    Temat postu:

Na jakimś zagranicznym forum znalazłem taki opis:

1 Soft 15k
2 Advanced 6,8k
3 Standard 4,68k
4 Standard 3,29k
5 Standard 2,7k
6 Standard 2,21k
7 Standard 1,93k
8 Standard 0k
9 Standard 0k

Pasuje mi to do oryginalnego przełącznika, który wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]

więc zrobiłem własny przełącznik według własnego schematu, który wygląd atak:
[link widoczny dla zalogowanych]

0- Mapa standard
1- Mapa Soft
2- Mapa Hard
Jeszcze nie testowałem w terenie , ale dam znać czy działa .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 20:09, 22 Lis 2014    Temat postu:

Wygląda na bardzo prostą sprawę. Daj znać czy działa bo jesli faktycznie to takie banalne to szkoda 3ech czy 4ech stow na oryginalny "switch".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:57, 23 Lis 2014    Temat postu:

Przełącznik działa ! Laughing Laughing Laughing

Tryb Soft przydaje się na ślizgi i miękki teren (dzisiaj było błoto i liście więc było jak trzeba), moto jest bardzie przewidywalne w wysokim zakresie obrotów.
Tryb Hard to porostu szatan Twisted Evil Twisted Evil! Rwie na gumę i trzeba się moooooocno trzymać.

Polecam!
Koszt wykonania przełącznika to jakieś 3,50 zł Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skalim1




Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:07, 23 Lis 2014    Temat postu:

Do mojej trzysetki wstawiam na kierę takie coś
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Nie 18:08, 23 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 22:47, 23 Lis 2014    Temat postu:

Maciej, możesz pokazać jak wygląda wykonany ten prostu układ?
Użyłeś przełącznika trójpozycyjnego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:02, 24 Lis 2014    Temat postu:

Tak,
Przełącznik typu 1-0-2
2 rezystory (15k i 6,8k)
i przewód dwużyłowy

Mniej więcej wygląda to tak: [link widoczny dla zalogowanych]

Oczywiście trzeba polutować i zabezpieczyć przed brudem i wilgocią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 15:21, 24 Lis 2014    Temat postu:

Dzięki.
Też coś podziałam w tym kierunku w wolnej chwili.
Ostatnie pytanie - szukałem w manualu mojego Husa ale nic tam na ten temat nie ma - gdzie się z tym przełącznikiem wpiąć? Ktoś mi kiedyś wspomniał, że to gdzieś pod kierownicą ale ja tam nic takiego nie zauważyłem. Za to jakieś lużne kostki wiszą pod kanapą w okolicy skrzynki na bezpieczniki. To tam?
Jak rozpoznać właściwą kostkę? Wpinam się do wolnej nie podpiętej czy trzeba coś odpiąć i pozamieniać miejscami?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej_OLS




Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:25, 24 Lis 2014    Temat postu:

Czarna kostka pod siedzeniem
Tu masz instrukcje:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 18:26, 24 Lis 2014    Temat postu:

Jeszcze raz thx.
Teraz wszystko jasne. Prawdopodobnie zaoszczędziłem tym sposobem, dzięki Tobie, pare stowek! :]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leniwy Lemur Mat




Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleszczów

PostWysłany: Nie 11:32, 14 Gru 2014    Temat postu:

Super sprawa.

Czy coś takiego w 350 (2014) dokładnie tak samo się wykonuje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leniwy Lemur Mat dnia Nie 11:34, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:49, 14 Gru 2014    Temat postu:

a jak jest z przełączaniem parametrów, trzeba zgasic silnik czy mozna podczas jazdy ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin