|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:58, 10 Lis 2014 Temat postu: Przełącznik mapy zapłonu EXC-F 450 |
|
|
Szukam schematu lub informacji na temat modułu przełącznika mapy zapłonu do Exc-F 450. Może ktoś ma taki modół rozebrany i jest w stanie zrobić fote.
Nie chodzi mi o przełącznik na kierownicy ale o układ montowany pod siedzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 0:31, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
zazwyczaj jest to kostka którą rozłączasz w okolicach modułu po lewej stronie motocykla, nad chłodnicą. przełącznik wpinasz tylko w to. równie dobrze mozna mapy zmieniac rozłaczajac przewód
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeppelin
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:39, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Od którego roku są 2 mapy zapłonu ?? Jedna jest do pracy bardziej na niskich obrotach druga na wysokich ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 12:54, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
zmienne mapy są od roku 2007 lub 2008 w KTMach w nowej ramie, są dwie mapy - Soft i Performance. Soft - poprawia się dół a słabnie góra, motocykl jest łagodniejszy, Performance to pełna moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:54, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Na jakimś zagranicznym forum znalazłem taki opis:
1 Soft 15k
2 Advanced 6,8k
3 Standard 4,68k
4 Standard 3,29k
5 Standard 2,7k
6 Standard 2,21k
7 Standard 1,93k
8 Standard 0k
9 Standard 0k
Pasuje mi to do oryginalnego przełącznika, który wygląda tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
więc zrobiłem własny przełącznik według własnego schematu, który wygląd atak:
[link widoczny dla zalogowanych]
0- Mapa standard
1- Mapa Soft
2- Mapa Hard
Jeszcze nie testowałem w terenie , ale dam znać czy działa .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 20:09, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Wygląda na bardzo prostą sprawę. Daj znać czy działa bo jesli faktycznie to takie banalne to szkoda 3ech czy 4ech stow na oryginalny "switch".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:57, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Przełącznik działa !
Tryb Soft przydaje się na ślizgi i miękki teren (dzisiaj było błoto i liście więc było jak trzeba), moto jest bardzie przewidywalne w wysokim zakresie obrotów.
Tryb Hard to porostu szatan ! Rwie na gumę i trzeba się moooooocno trzymać.
Polecam!
Koszt wykonania przełącznika to jakieś 3,50 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skalim1
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:07, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Do mojej trzysetki wstawiam na kierę takie coś
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skalim1 dnia Nie 18:08, 23 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 22:47, 23 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Maciej, możesz pokazać jak wygląda wykonany ten prostu układ?
Użyłeś przełącznika trójpozycyjnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:02, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak,
Przełącznik typu 1-0-2
2 rezystory (15k i 6,8k)
i przewód dwużyłowy
Mniej więcej wygląda to tak: [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście trzeba polutować i zabezpieczyć przed brudem i wilgocią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 15:21, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Też coś podziałam w tym kierunku w wolnej chwili.
Ostatnie pytanie - szukałem w manualu mojego Husa ale nic tam na ten temat nie ma - gdzie się z tym przełącznikiem wpiąć? Ktoś mi kiedyś wspomniał, że to gdzieś pod kierownicą ale ja tam nic takiego nie zauważyłem. Za to jakieś lużne kostki wiszą pod kanapą w okolicy skrzynki na bezpieczniki. To tam?
Jak rozpoznać właściwą kostkę? Wpinam się do wolnej nie podpiętej czy trzeba coś odpiąć i pozamieniać miejscami?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciej_OLS
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:25, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Czarna kostka pod siedzeniem
Tu masz instrukcje:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:26, 24 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeszcze raz thx.
Teraz wszystko jasne. Prawdopodobnie zaoszczędziłem tym sposobem, dzięki Tobie, pare stowek! :]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leniwy Lemur Mat
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kleszczów
|
Wysłany: Nie 11:32, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Super sprawa.
Czy coś takiego w 350 (2014) dokładnie tak samo się wykonuje?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Leniwy Lemur Mat dnia Nie 11:34, 14 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|