Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PRZEŁOŻENIA KTM 525 EXC
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7
Gość






PostWysłany: Wto 8:53, 30 Sie 2011    Temat postu: PRZEŁOŻENIA KTM 525 EXC

Witam kupiłem ktm 525 exc 2006 r. mam przełożenia 15/45 myśle ze trzeba zrobic jakies modyfikacje co proponujecie ??? bo ciezko mi cos wymyslec..
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Wto 9:30, 30 Sie 2011    Temat postu:

14x50 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 9:54, 30 Sie 2011    Temat postu:

yeah 14x50 będzie najlepsze, testowane i sprawdzone Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 11:43, 30 Sie 2011    Temat postu:

takie proponujecie czy takie jest fabryczne???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Wto 11:49, 30 Sie 2011    Temat postu:

Ja mam 14x48 z tym że EXC 520.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7
Gość






PostWysłany: Wto 14:19, 30 Sie 2011    Temat postu:

Żeby można było gdzies sprawdzic jak było seryjnie to bym założył fabryke i sie nie przejmował bo na tym 15/45 to nie da sie jezdzic
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Poramańcz




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 14:41, 30 Sie 2011    Temat postu:

Miałem 13/50 i było bardzo agresywnie. Teraz założyłem 14/50, w sobotę pierwsze testy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Wto 15:04, 30 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 - przecież przełożenia jakie są seryjnie są w technikalu twojego motocykla. Ściągnij serwisówkę do swojego motocykla.

[link widoczny dla zalogowanych]*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525SX.MXC.EXC.racing,208218980.pdf


[link widoczny dla zalogowanych]*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manual,208211971.pdf


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Wto 15:08, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batsopot




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:36, 30 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 właśnie chyba masz orginals

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:47, 30 Sie 2011    Temat postu:

tam jest ze 525 EXC racing 15:40t to jak to jest możliwe .. to bez sens
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Wto 16:35, 30 Sie 2011    Temat postu:

Wersja Austryjacka
400-15:45 / 520-15:50
Wersja USA
400-14:50 / 520-14:48

To są ustawienia dla mojego exc 520 rocznik 2000.

Dla twojego będą takie:

525-15:40t
525-14:48t

Masz jeszcze rubryczkę: Available final sprockets (co oznacza dostępne zębatki do ustawienia motocykla pod siebie). Wolisz większy V-Max albo żeby był mocniejszy.

Moje pytanie jest takie? W jakim terenie jeździsz? Bo jak coś w stylu tor to zamuntuj jak SX (bo to full coross i przełożenia ma bardziej pod tor 14:48, a jeśli latasz bardziej enduro to załuż 15:45 będziesz miał efkt taki ze szybciej pojedziesz na prostej). Zasada przełożeń zębatek jest podobna jak w rowerze górskim na którym pewnie jeździłeś).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Wto 16:38, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7
Gość






PostWysłany: Śro 7:32, 31 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki za pomoc. Mam teraz przełożenia 15/45 wiec to twoja propozycja jezeli chodzi o enduro... wiec założe sobie do tego łancuch 14 z przodu bez zmian łancucha.. polatam troche i z czasem jak juz łancuch bbedzie do wymiany to zmienie łancuch i tył zebatke na 48 i juz to bedzie najlepsze rozwiązanie żeby nie robic sobie wiekszych kosztów...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 10:49, 31 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 - taka mała dygresja. Napęd wymienia się kompletny. No ale ok jak wolisz kombinować to już Twoja osobista sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 11:11, 31 Sie 2011    Temat postu:

ja ogolnie mam nowy napęd dlatego kupie przod zębate 14 a poznej z czasem wymienie juz komplet łancuch tył na 48 i przod 14
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loq




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:47, 09 Cze 2015    Temat postu:

Testował ktoś może w EXC 520/525 przełożenia 13 - przód 40 - tył ?
Pytam bo mam kompletny nowy zestaw napędowy (oryginał ktm) 15/40 który leży i się marnuje i zastanawiam się czy nie kupić 13 na przód i nie założyć w takiej konfiguracji bo na większy tył może nie starczyć łańcucha?
Jak sądzicie, będzie się dało jeździć na takim zestawieniu w terenie?
Dodam jeszcze, że do tej pory jeździłem na 13/50, ale było troszeczkę zbyt agresywnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin