|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Gość
|
Wysłany: Wto 8:53, 30 Sie 2011 Temat postu: PRZEŁOŻENIA KTM 525 EXC |
|
|
Witam kupiłem ktm 525 exc 2006 r. mam przełożenia 15/45 myśle ze trzeba zrobic jakies modyfikacje co proponujecie ??? bo ciezko mi cos wymyslec..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Wto 9:30, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
14x50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 9:54, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
yeah 14x50 będzie najlepsze, testowane i sprawdzone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 11:43, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
takie proponujecie czy takie jest fabryczne???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Wto 11:49, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam 14x48 z tym że EXC 520.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Gość
|
Wysłany: Wto 14:19, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby można było gdzies sprawdzic jak było seryjnie to bym założył fabryke i sie nie przejmował bo na tym 15/45 to nie da sie jezdzic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 14:41, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem 13/50 i było bardzo agresywnie. Teraz założyłem 14/50, w sobotę pierwsze testy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Wto 15:04, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
lukaszd7 - przecież przełożenia jakie są seryjnie są w technikalu twojego motocykla. Ściągnij serwisówkę do swojego motocykla.
[link widoczny dla zalogowanych]*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525SX.MXC.EXC.racing,208218980.pdf
[link widoczny dla zalogowanych]*c3*b3wki++-++Service+Manual/KTM/KTM_250-525_SX-MXC-EXC_2003_Repair_Manual,208211971.pdf
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Wto 15:08, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batsopot
Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:36, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
lukaszd7 właśnie chyba masz orginals
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:47, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tam jest ze 525 EXC racing 15:40t to jak to jest możliwe .. to bez sens
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Wto 16:35, 30 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wersja Austryjacka
400-15:45 / 520-15:50
Wersja USA
400-14:50 / 520-14:48
To są ustawienia dla mojego exc 520 rocznik 2000.
Dla twojego będą takie:
525-15:40t
525-14:48t
Masz jeszcze rubryczkę: Available final sprockets (co oznacza dostępne zębatki do ustawienia motocykla pod siebie). Wolisz większy V-Max albo żeby był mocniejszy.
Moje pytanie jest takie? W jakim terenie jeździsz? Bo jak coś w stylu tor to zamuntuj jak SX (bo to full coross i przełożenia ma bardziej pod tor 14:48, a jeśli latasz bardziej enduro to załuż 15:45 będziesz miał efkt taki ze szybciej pojedziesz na prostej). Zasada przełożeń zębatek jest podobna jak w rowerze górskim na którym pewnie jeździłeś).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Wto 16:38, 30 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Gość
|
Wysłany: Śro 7:32, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc. Mam teraz przełożenia 15/45 wiec to twoja propozycja jezeli chodzi o enduro... wiec założe sobie do tego łancuch 14 z przodu bez zmian łancucha.. polatam troche i z czasem jak juz łancuch bbedzie do wymiany to zmienie łancuch i tył zebatke na 48 i juz to bedzie najlepsze rozwiązanie żeby nie robic sobie wiekszych kosztów...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mentor
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Iłowo-Osada
|
Wysłany: Śro 10:49, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
lukaszd7 - taka mała dygresja. Napęd wymienia się kompletny. No ale ok jak wolisz kombinować to już Twoja osobista sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 11:11, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ja ogolnie mam nowy napęd dlatego kupie przod zębate 14 a poznej z czasem wymienie juz komplet łancuch tył na 48 i przod 14
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loq
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:47, 09 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
Testował ktoś może w EXC 520/525 przełożenia 13 - przód 40 - tył ?
Pytam bo mam kompletny nowy zestaw napędowy (oryginał ktm) 15/40 który leży i się marnuje i zastanawiam się czy nie kupić 13 na przód i nie założyć w takiej konfiguracji bo na większy tył może nie starczyć łańcucha?
Jak sądzicie, będzie się dało jeździć na takim zestawieniu w terenie?
Dodam jeszcze, że do tej pory jeździłem na 13/50, ale było troszeczkę zbyt agresywnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|