|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ujek21
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: Pią 16:14, 15 Mar 2013 Temat postu: Przełożenia KTM EXC 450 |
|
|
Witam zastanawiam sie nad zmianą przedniej zębatki, teraz mam przełożenie 13/52 czyli najkrótsze. Chciałem was zapytać czy jak zmienie na 15 to będzie jakaś różnica? bo jednak za często trzeba biegi ciepać na tym przełożeniu;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 16:23, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeden ząb robi różnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ujek21
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: Pią 16:25, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
myśle ze jeden to by było troche mało, 15 założe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 18:18, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Możesz najpierw teoretycznie posprawdzać różne warianty tutaj i dopiero zdecydować:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jess34
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Pią 18:29, 15 Mar 2013 Temat postu: zebatka |
|
|
Użytkuje 530 exc-r, zbytnio nie różni się od Twojego. Kombinowałem z zębatkami wyszło tak. 13/52 moc ale stal w miejscu, 13/45 moc i przyspieszenie ale jakoś nie tak czego oczekiwałem. Najlepiej to 14/48 prawie ideał. Jak założysz 15 na zdawczą zawsze może braknąć miejsca na błoto i np.jakiś zabłąkany kamyczek i wtedy kupa, rozwala osłonę i pompkę sprzęgła. Takie moje zdanie POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 13:42, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja w 530 mam obecnie 14/50. Po skończeniu tego zestawu założę 14/52. Mnie top-speed nie interesuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:25, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
tu nie chodzi tylko o top speed, na dłuzszych przełozeniach moto inaczej sie zachowuje. np jak latasz w enduro i masz chociazby kałuże, na krótkich przełozeniach szybko postawisz moto do pionu.. ale co dalej jak juz bieg sie skonczył. z kolei jak masz dłuzsze przełożenie moto łatwiej jest na dłuzej postawic lekko do pionu zeby tego typu przeszkody omijać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ujek21
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lędziny
|
Wysłany: Nie 11:24, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Paczałem wczoraj na tą osłonke przy zębatce i stwierdziłem że 15 nie wejdzie bez demontażu tej osłony. No nic pojeżdżę jeszcze na tym przełożeniu jakie mam aż sie skończy i póżniej pokombinuje coś z tylną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|