|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sieniek
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:40, 23 Cze 2019 Temat postu: Przepustnica gaznika a slabe schodzenie z obrotów |
|
|
Witam, mam KTM exc 520, problem, ze słabo schodzi z obrotów, naczytałem się, że może to być ta blaszka w gaźniku, przepustnica, pytanie czy moja kwalifikuje się do wymiany czy może być coś jeszcze innego, gaźnik rozebrałem wyczyszcze go, skoro mam rozebrane to wymienie ale pytanie czy coś może być by jeszcze przyczyna słabego schodzenia z obrotów, dodam, że nie dławi się, idzie jak głupi i innego problemu nie ma, poniżej zdjęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 9:51, 23 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
hej
wygląda dobrze, masz już założony zamiennik.
a przyczyn wolnego schodzenia może być kilka, począwszy od przytartego rolgazu, przez linki, słabo skręconej karetki przepustnicy, a skończywszy na puszczającym powietrze oringu na śrubie mieszanki (od dołu gaźnika)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:55, 23 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
zbyt uboga mieszanka gaźnika też da efekt wolnego schodzenia z obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sieniek
Dołączył: 21 Cze 2019
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:16, 23 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
A to wyszczerbienie/zeszlifowanie na dole to jest nic takiego,? Rolgaz sam w sobie chodzi dobrze i się nie przycina, więc on i linka chyba odpada. A cala kasetka z przepustnicą powinna mieć jakiś luz czy powinna być sztywna? Oringi i uszczelki chce wymienic skoro i tak już rozebralem chociaż wyglądają całkiem dobrze, a gaznik regulowac według serwisiwki? Dysze mam 175
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sieniek dnia Nie 10:18, 23 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:22, 23 Cze 2019 Temat postu: |
|
|
słabo widac na tych duzych fotkach, ale uszczerienie mozna było by skompensowac nizszym położeniem całej przepustnicy, wieć nie powinno miec to wpływu na to że wolno schodzi z obrotów.
luz zawsze bedzie, i wiadomo ze w nowszym motocyklu ( bez luzów ) bedzie to chodziło nieco lepiej, ale nawet jak jest mocno wytłuczone to poza hałasem na niskich obrotach to powinien schodzic z obrotów prawidłowo
serwisówka przy takim zuzyciu poda ci mniej wiecej wartosci na jakich fura powinna pracowac - od tego trzeba wyjść i doregulować pod stan motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|