|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filipe
Dołączył: 10 Paź 2018
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poniec
|
Wysłany: Śro 22:13, 10 Paź 2018 Temat postu: Przeróbka smarowania ktm exc 2008 |
|
|
Witam wszystkich.
Jestem szczęśliwym posiadaczem ktm exc 450 2008 z małym przebiegiem.
Nurtują mnie uszczelniacze oleju silnikowego lub oleju skrzyni jak kto woli zastanawiam się gdy nadejdzie czas na ich wymianę czy nie mógł bym ich poprostu wyciągnąc i czy wszystko by działało jak należy no bo olej motorex który leje nadaje się na smarowanie całego silnika. podejrzewam że bez jakiś przeróbek się nie obejdzie. Czy jest ktoś tu na forum kto może już próbował czegoś takiego?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:29, 11 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Poszukaj na ktmtalk - cos kojarze tam taki watek o przeróbce na jeden obieg - ale cos kojarzę że trzeba było rozebrać silnik i coś wyciąc w karterach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:54, 11 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Wieczór.
Tylko po co?
Mam akurat Bete a tam tez 2 obiegi oliwy. Jak co 30 mth spuszczam z silnika to owszem jest ciemny ale klarowny (bez popiołu czy osadów). W skrzyni zawsze muł ale to rozumie bo w 350 trzeba jednak dużo więcej robić sprzęgłem niż w 450 czy 500.
Pozdr
rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:36, 11 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
rrolek - w 530stkach pojawiał sie problem obracającego się wraz z wałem uszczelniacza i przelewaniu z jednej komory oleju do drugiej - w rezultacie jeden obieg pracowal BEZ oleju.
ale moim zdaniem - jak fabryka tak wypusciła to bym sie tego trzymał, tylko dbał o to żeby uszczelnienie na czas wymienic, odpowiednio je zamocować oczywiscie wszystko stosowac oryginalne - i wtedy małe szanse że cos sie zadzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 20:51, 11 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
w 530 są 3 powody przelewania oleju.
1. kiedy olej wyciąga z silnika do skrzyni - trzeba wymienić simering w pokrywie sprzęgła, koniecznie na oryginalny bo jest metalowy
2. kiedy olej ze skrzyni przeciąga do silnika -trzeba wymienić uszczelniacz na wale i porządnie do wkleić
3. kiedy olej ze skrzyni przeciąga do silnika - tulejka mosiężna w jednej zębatce (nr. części 78033053200 )
jak zrobisz porządnie te 3 elementy to masz spokój na następne 100 moto godzin.
Temat przerobiłem z przerabianiem na jeden obieg, nie jest to takie proste, trzeba w karterach wycinać otwory. Ostatecznie odpuściłem temat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Pią 21:57, 19 Paź 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|