|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 20:32, 12 Lip 2012 Temat postu: przerywacz kierunkowskazów, skąd zasilanie |
|
|
Witam,
zamontowałem przerywacz kierunkowskazów.
-Przy zasilaniu z akumulatora kierunkowskazy migają
-Przy zasilaniu z prądnicy kierunkowskazy ciągle świecą
Zależy mi aby działały przy zasilaniu z prądnicy, gdyż przerywacz pobiera prąd z akumulatora, co z tym mogę zrobić? Nie posiadam stacyjki (12V za stacyjką odpada).
Motocykl KTM exc-f 250 2002r
I jeszcze pytanie, czy mogę stosować olej "Motul 5100 4T 15W50" ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Czw 21:31, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:17, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przerywacz bd pobierał prąd dopiero gdy włączysz kierunki. Chyba że jakoś dziwnie podłączyłeś przerywacz.
Tzn nie przerywacz a kierunkowskazy. Puki kierunkowskazy wyłączone to prądu nie ciągnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Pią 12:18, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 15:13, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Przerywacz jest na prąd stały i musi byc podłączony do aku motoru-na prądnicy nie bedzie działał ponieważ jest zmienny.....Jak pisał kolega wyzej-póki są wyłączone nie pobieraja prądu a jak właczysz to swiatełka wiecej pradu biora niz przerywacz wiec nie wiem po co patenty??Jak uzywasz kierunkow i potem np moto nie mozesz odpalic to zmien akumulator na nowy albo sprawdź ładownaie ewentualnie poziom elektrolitu bo jak sie wywalisz kilka razy to on sie potrafi wylac i widac płyty (a nie powinno) w aku oczywiscie.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 15:37, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Na moim przerywaczu jest kontrolka która pokazuje z jaką prędkością przy danym ustawieniu miga. Może rzeczywiście nie pobiera tak dużo prądu, zobaczę.
dzięki za odp.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 17:40, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
P.s. ja do swojego leje właśnie ten motul 15w50 i chwale sobie oraz inni użytkownicy ktm-a u mnie w mieście również leja i chwala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Sob 11:55, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi właśnie, że ten Motul 5100 4T 15w50 jest półsyntetyczny a zaleca się używanie syntetycznego, czy nie będę miał problemów z tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 13:32, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja leje Motul V300 15w50 i nie narzekam-ponoc jest to najlepszy syntetyk do tego motoru,a na połsyntetyku to już róznie ale ogólnie przyjete jest ze im klasa oleju leci w dół to wlewa sie go do "gorszych"-bardziej zużytych silników....Ja miałem 20w60 motula v300 to bez porzadnego rozgrzania strasznie ciagnelo sprzeglo jak byl zimny i podczas wlaczania 1 biegu szarpnal i gasl...Zatem na 15w50 jest juz o niebo lepiej choc tez potrafi lekko szarpnac jak jest zimny olej.....Po krótkiej jeździe spoko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez manta19 dnia Sob 13:33, 14 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|