Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

przymula po raptownym odkręceniu gazu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:05, 25 Lip 2011    Temat postu: przymula po raptownym odkręceniu gazu

ostatnio po przeprawach błotnych zaczał mi gasnać KTM, na wolnych jak postał po odkręceniu troche gazu sie dusił. ale jak sie juz pomału zaczeło jechac i złapał wigor to smigał normalnie. potem wróciłem umyłem, i było wszystko ok. nastepnego dnia ustawiałem zawory, i kilka dni potem wymieniłem swiece na irydową. i teraz zauwazyłem że jak raptowniej dodam gazu ( nawet nie do oporu) to mu gasnie. jak spokojnie zaczne odwijac i od połowy odkręce do konca idzie normalnie. gaźnik wykręcałem. dmuchałem powietrzem ( w wlot paliwa, i pod ta srubką od dołu w dysze i w te dysze przy wlocie powietrza ) ale to nic nie pomogło. co to moze byc ? dodam że jak odkręce mu raz odpuszcze i potem znów odkręce to sie nie dusi. tylko ten pierwszy raz musi sie wkręcic pomału zeby nie zgasł. czyścic dokładnie cały gaźnik ? czy moze to byc jakas kwestia zaworów. (ustawialem 0.10 tu i tu czyli serwisowo i tak jak wszyscy mówią żeby na wylocie dać 0.10)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szakul123




Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:21, 25 Lip 2011    Temat postu:

przeczyść gaźnik i go porządnie wyreguluj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:25, 25 Lip 2011    Temat postu:

regulować nie musze bo był wyregulowany niedawno idealnie i wszystko pracowało Razz tak wlasnie mysle że moze jednak go wyczyszcze tylko czy to mozliwe żeby aż tak sie za syfił po jeździe przez średnio głębokie kałuże ? przecież tam dysze itp są na tyle chyba duze że sie nie zapychają od tak. dziwne by to było Very Happy bo CR 250 bardziej topiłem i gaźnika nigdy w zyciu nie dotykałem nawet Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 22:43, 25 Lip 2011    Temat postu:

wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na gaznik, kuzyn po zalaniu sprzęta, kilka razy czyścił zanim sprzęt zaczął normalnie chodzić.
ale
skąd tam byłby syf? nie zalałeś sprzęta, a po jeździe po średnio głębokich kałużach nie ma prawa byc syfu w gaźniku, no chyba że miałes brudny filter powietrza w co wątpię

anyway, dla świętego spokoju sprawdź jeszcze raz

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 22:50, 25 Lip 2011    Temat postu:

filtr mam dodatkowo chroniony siatką z powerpartsów twin aira wiec filtrem nie miało prawa syfu naciągnąc. kałuże też nie były jakies olbrzymie, choc była to przeprawówka. ale wątpie zeby było na tyle głeboko by gaźnik był zamoczony nawet do połowy w wodzie ;P zaraz potym dla pewnosci z kolegą z forum wójem spuscilismy odpływem troche paliwa z komory pływakowej żeby przeleciała ewentualna woda. ale to w raz duzo nie dało. własnie też sie dziwie jak syf mógł by sie dostac. wszystko szczelne itp ;P no ale trudno jutro sobie rozkręce wszystko i w ultradzwiękach wymyje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:50, 26 Lip 2011    Temat postu:

ja od stycznia odkad zlozylem moto nie dotykalem gaznika i wszystko smiga elegancko, nawet po tych naszych przeprawówkach zreszta sam wiesz, wiec zaden syf nie powinien sie tam dostac chyba ze cos przy tankowaniu dostalo ci sie do zbiornika. Moze cos nie tak jest z tps, moze trzeba go doregulowac ale tez malo prawdopodobne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 8:51, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:56, 26 Lip 2011    Temat postu:

tps ok. chociaz nie wiem po co on jest bo załozyłem po czyszczeniu lekkim gaźnik, i odpaliłem moto i normalnie w sumie wkrecał ale tez jak postał 10 sek na wolnych i odkręciłem to przymuła... później patrze a tu nie podpiety czujnik. podpiąłem ale nadal to samo ;/ syf w baku miałem ale filtrerek w kraniku by skutecznie to zablokował. no wyczyszcze i zobacze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:25, 26 Lip 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
syf w baku miałem ale filtrerek w kraniku by skutecznie to zablokował. no wyczyszcze i zobacze Very Happy


ta siateczka w kraniku zatrzymuje tylko wieksze smieci i spokojnie przepuszcza takie które moga zapchac gaznik.
Takie dmuchanie tylko pobieżne nic nie da trzeba przynajmniej dusze powykręcać i przedmuchać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:20, 29 Sie 2011    Temat postu: I jak sie rozwiązała sprawa zamulania po odkrecaniu szybko m

I jak sie rozwiązała sprawa zamulania po odkrecaniu szybko manetki bo sam jestem ciekaw u mnie sie tak dzieje ale to musze naprawde bardzo szybko odkręcic manetke zeby tak sie zorbiło dlatego pytam co działać
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 10:23, 29 Sie 2011    Temat postu:

I jeszcze jedno pytanie jak ustawić te wolne obroty czy to ma jakies znaczenie ?? lepiej niższe czy wyższe ??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:02, 29 Sie 2011    Temat postu:

co dzialac ?? najlepiej jezdzic i nie stwarzac sobie problemów Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd74
Gość






PostWysłany: Wto 14:27, 30 Sie 2011    Temat postu: l

chodziło mi o to czy ktos doszedł do tego dlaczego przy raptownym odkrecaniu manetki sie dławi ???
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 8:25, 23 Wrz 2011    Temat postu:

Jeżeli moto jest wyposażony w FCR to rozpocząłbym od wyczyszczenia filterka znajdującego się w gaźniku (tam gdzie wchodzi zaworek iglicowy) oraz sprawdziłbym ustawienie pompki przyśpieszającej oraz stan membrany od tej pompki.
Ewentualnie można łatwo wykluczyć pompkę po postu ją odczepiając.
Pompka ma za zadanie dostarczyć dodatkową ilość paliwa podczas gwałtownego otwarcia gazu.
Może być tak, że tego paliwa daje za dużo lub za długo i silnik go nie przepala (zalewa się).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin