|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:14, 26 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
na innym forum ktos pisał że miał tak w 250 sxf, słabo palił, długo sie nagrzewał i wtedy normalnie jeździł po wyczyszczeniu wtrysku, wymianie filterków palił od strzała
wiec jedyne te problemy to chyba wynikają z zaniedbania tych filterków, ewentualnie lanie jakiegos bardzo kiepskiego paliwa, lub lanie paliwa z brudnych kanistrów przez zasyfione lejki itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 7:52, 27 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
No fajne spostrzeżenia teraz mamy jak dbać o wtrysk.
Ewentualnie ja kupie jeszcze Braveran i co tankowanie jedna tabletka, wtedy będzie miał wtrysk je bitny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:10, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, przypomnicie mi numer części tego słynnego, małego filtra paliwa, który zakłada się we wtryskowych modelach w jeden z przewodów paliwowych (filterek w szybkozłączce)? Chodzi o 81207090000?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fat dnia Śro 11:12, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:36, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak w Twoim HUS, ale we wtryskowych KTM ten filterek to ten diwajs
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 11:39, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ten nr co podałes to jest zestaw wszystkich filtrów. A tutaj na tym schemacie nie widać tego filterka w szybko złączce co jest w KTMie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 11:43, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Nr 9 jak dobrze widze to ja ta szybkozłączka w która sie wkłada ten mały filterek co kolega wyżej dał linka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Śro 11:44, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:43, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki - właśnie się zastanawiałem, czy to ja mam problem z oczami, czy tego filtra faktycznie tam nie ma A gdybym chciał zaaplikować ten filterek KTM do Berga, to w którym miejscu układu go wpiąć? Niby mam skarpetę w baku, ale może lepiej dmuchać na zimne i zapodać jeszcze jakiś dodatkowy element filtrujący...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 11:47, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Powinieneś go miec chyba. W KTMach jest seryjnie. Ja wymieniam co
15 mth. Jak rozepniesz szybkozłączce, to on jest w tym przewodzie co idzie do wtrysku a nie w tym co do baku. Taki szary. Jak włożysz drucik i mocniej pociagniesz to wyskoczy.
Chyba ze Bergu go nie ma ale watpie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piodeb88 dnia Śro 11:48, 02 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piodeb88
Dołączył: 10 Sie 2015
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Śro 11:54, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz to podaj email to ok 14 zrobie zdjęcia i Ci prześle gdzie on jest w KTMie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 12:12, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki jeszcze raz za pomoc. Na razie jeszcze tego fizycznie nie tykałem, a jedynie szukam po schematach coby tu zdziałać i właśnie zgłupiałem, że nie widzę tego filtra na fiszkach. Nic, zakupie ten podany przez KNKS i postaram się jakoś zamontować u siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:16, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
@Fat
Ten filterek jest częścią składową szybkozłączki pozwalającej na rozłączenie zbiornika. Nie wiem jak to jest rozwiązane w twoim HUS, ale jest to przydatne rozwiązanie i, o ile nie masz go w standardzie, to można pomyśleć nad założeniem takowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Śro 21:57, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
W fe390 ten filtr jest tak samo umieszczony jak w w KTMach na wtrysku 2012r czyli nie w szybkozłączce, a przy samym wtrysku dość upierdliwe w wymianie dlatego później zmienili go i dali przy szybkozłączkach
nr 26 na schemacie
[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:47, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ha, czyli jednak. Dzięki Skotniol. Tak czy siak wrzucę pewnie dodatkowy przy szybkozlaczce, jeśli się uda bez rzeźby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fat
Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 22:47, 02 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Ha, czyli jednak. Dzięki Skotniol. Tak czy siak wrzucę pewnie dodatkowy przy szybkozlaczce, jeśli się uda bez rzeźby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skotniol
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: silesia
|
Wysłany: Czw 9:49, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Sprawdź sobie najpierw czy masz ten filtr przy wtrysku bo dokładanie drugiego przy szybkozłącze mija się z celem. W tych modelach są trzy filtry wstępna siatka w baku, filtr w pompie paliwa, i filtr o przepustowości 20mikronów ten w szybkozłączce/przy wtrysku .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|