|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:11, 03 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
jest jeszcze filtr w samym wtryskiwaczu, nie jest to czesc wymienna ale czasami moze sprawiac problemy, oczywiscie jak sie zapcha to serwisowo wtrysk kwalifikuje się do czyszczenia albo wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tkaczy
Gość
|
Wysłany: Nie 18:36, 07 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć!
ma ktoś schemat układu zasilania do exc 450 2015? Mój ma przejechane 50mth, od nowości założony filtr przy korku i zero problemów. Niemniej jednak chciałbym teraz przy wiosennym serwisie posprawdzać wszystkie możliwe filtry paliwa. W instrukcji jest mowa tylko o sitku paliwa na szybkozłączce...dodatkowo nie na numeru części... Gdzie są jeszcze jakieś sitka / filterki? Czy wystarczy je wyjąć i przedmuchać czy też lepiej od razu dawać nowe?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 9:24, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Żeby nie zakładać nowego tematu...czy macie jakiś zamiennik do filtra paliwa przy pompie w zbiorkiku, cena na KTM z kosmosu, koło 200 zł, z tego co wyszukałem to filtr Mahle L 97, cena około 80 zł. Mimo wszystko 80 zł za przepływowy filtr paliwa to spora kwota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 11:21, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: |
Postępu nie zatrzymasz |
już się dawno zatrzymał dzięki EU.
A ten wtrysk KTMa jakić dziwny jest, nie pali na zimnym, ssanie trzeba włączać... zupełnie archaicznie w stosunku do mojej hondy czy yamahy na przyklad. Jak jest wtrysk to komputer powinien sterować wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 11:54, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Można wstawić filtrona za 3zł
- wiem że czekałeś właśnie na taką odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez e46 dnia Sob 11:55, 27 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Sob 12:52, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | Żeby nie zakładać nowego tematu...czy macie jakiś zamiennik do filtra paliwa przy pompie w zbiorkiku, cena na KTM z kosmosu, koło 200 zł, z tego co wyszukałem to filtr Mahle L 97, cena około 80 zł. Mimo wszystko 80 zł za przepływowy filtr paliwa to spora kwota. |
nie mów ze szkoda CI 80 zl na filtr
załóż za 5zl podobny w maluchu i dokup tez wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 13:24, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
E46, krzysiek919,jezeli nie macie nic sensownego do napisania to nie piszcie nic. Nie chodzi mi o filtr za 5 zl od chińczyka, który albo nie będzie dobrze filtrował albo rnarobi jakiegoś syfu.
Widze, że jesteście fachowcami w sprawie filtrów i dobrze wiecie, czy się różni filtron od mahle 😀. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale przy pewnych elementach dobry zamiennik będzie sprawował sie jak oryginał.
I nikt mnie nie przekona, że taki filtr jest warty 80 zł, ale jak nie ma sprawdzonego zamiennika to nie szkoda mi 80 zł, żeby moto chodziło jak trzeba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pajka dnia Sob 13:26, 27 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 13:49, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | E46, krzysiek919,jezeli nie macie nic sensownego do napisania to nie piszcie nic. Nie chodzi mi o filtr za 5 zl od chińczyka, który albo nie będzie dobrze filtrował albo rnarobi jakiegoś syfu.
Widze, że jesteście fachowcami w sprawie filtrów i dobrze wiecie, czy się różni filtron od mahle 😀. Nie jestem zwolennikiem druciarstwa, ale przy pewnych elementach dobry zamiennik będzie sprawował sie jak oryginał.
I nikt mnie nie przekona, że taki filtr jest warty 80 zł, ale jak nie ma sprawdzonego zamiennika to nie szkoda mi 80 zł, żeby moto chodziło jak trzeba |
Kolego każdy robi jak chce, ja akurat poważnie jeżdżę na filtronie za 3zł i jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 14:31, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
E46 - przepraszam, źle zrozumiałem Twój post...masz jakiś symbol tego filtrona, czy dobierałeś mniej więcej po wymiarze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sob 14:37, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Pajka napisał: | E46 - przepraszam, źle zrozumiałem Twój post...masz jakiś symbol tego filtrona, czy dobierałeś mniej więcej po wymiarze. |
Zabrałem tego Mahle do sklepu motoryzacyjnego, tam miły Pan przyniósł mi chyba z 20 różnych i wybrałem identyczny jak ten Mahle.
Niestety nie pamiętam symbolu, bo siedzi już w baku. Wiem że filtron.
Zwróć uwagę na sposób podłączania - fabrycznie są plastikowe wężyki zaciśnięte jednorazowymi opaskami - ja mam zastąpione to wężykami gumowymi i NIE jest to rozwiązanie gwarantujące bezawaryjność.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 15:15, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego za radę, w następnym tygodniu wycieczka do sklepu z filtrami 😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Sob 16:51, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
tak kupisz identyczny wyglądem
ale w tym Mahle z tego co wiem jest wkład jakiś mikro co wyłapuje jakieś bardzo drobne zanieczyszczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Sob 19:52, 27 Sty 2018 Temat postu: Czekam na wieści z poszukiwań filtra. |
|
|
Czekam na wieści z poszukiwań filtra, w bliskiej przyszłości też bede pewnie wymieniał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pczester
Dołączył: 30 Sie 2017
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: Sob 21:32, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Słyszeliście o dolewaniu oleju do paliwa z 2t do silników 4t? Czytałem o tym na amerykańskich forach i podobno w proporcjach 100:1-150:1 (dla silników gazinkowych) 150:1-200:1 (dla wtrysków) działa bardzo zdrowo na gaźnik/wtrysk oraz zawory i górną część tłoka. Jestem w stanie w to uwierzyć bo z autopsji wiem że podobny zabieg stosowany w silnikach DIESLA działa bardzo dobrze na pompy, wtryski co widać po korektach. Pytanie czy w silniku sxf 350 z 15r jest sonda lambda nadająca skład spalin (ale chyba nie ma)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 22:16, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
sondę masz wyciąganą przy wymontowywaniu kitu homologacyjnego,
pytanie czy cała ta akcja daje nam wymierne korzyści, przy naszych silnikach gdzie kilka tyś km przebiegu to czas na remont generalny dolewanie oleju raczej nie wydłuży żywotności na tyle żeby to odczuć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|