|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:41, 04 Sty 2014 Temat postu: pytanie o lagi wp z10 roku |
|
|
Jak rozebrać lagi 530 exc z 2010 ? Chcę wymienic Olej na świeży, nie mam tego klucza do tych czterech dziurek. jak je mam rozkręcić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Sob 14:45, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:35, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
no to jak chcesz rozkręcic jak nie masz klucza
sa 2 opcje, albo weźmiesz kawałek blachy. dorobisz rączke, wywiercisz na ten srodek żeby weszło i wsadzisz chociazby jakies sruby. albo dospawac jakies pręty. no ogólnie dorobisz klucz sobie. albo opcja na bardziej chama - wsadzasz dopasowanego bita albo wiertło. i przecinakiem walisz w to wiertło tak żeby odkręcic. mozna podgrzać palnikiem/ opalarką lage w tym miejscu to łatwiej powinna pójść.
a co do reszty to potem sama wymiana oleju to banał, zlewasz i wlewasz aby spręzyne odkręcic i popompować pompką. a jeszcze najlepiej zalać np benzyną kestrakcyjną i przepłukać, zaleznie jaki olej zlejesz, jak czarny to na 99% masz mase syfu. i sobiscie bym rozebrał bardziej zawias. ( odkręcił zawór od spodu) wyjął cały kardridż i poczyscił wszystko zmywaczem albo ekstrakcyjną.
oczywiscie zakłądam że masz zwykłe jednokomorówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Sob 15:43, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Ja odkręcałem normalnym kluczem tym od regulacji napięcia wstępnego. Wiadomo, że niezgodnie ze sztuką, ale da radę Wymiana samego oleju wg. mnie trochę bez sensu, lepiej rozebrać wszystko zweryfikować i przeczyścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek300
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:02, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak henio12323 pisze bardzo prosto dorobić taki klucz, ale ja znam jeszcze jeden sposób na chama :d widać na foto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:57, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kurde niezle te patenty na hama hehehe - próbowałem tym do Boscha taka zciagaczka ale tam są dwa piny tylko i się gnie nigdy ich nikt nie ruszal więc może być ciężko, a czy nie da się dokupić tego klucza? Tak mam zwykle jednokomorowki jak olek300
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czlowiekwidmo dnia Sob 17:01, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 18:11, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
spokojnie dokupisz taki klucz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:20, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ok fajnie ale za ile i gdzie bonie mogę znalezć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 18:30, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:23, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
ale z polski gdzie bede ze stanow zamawiał predej przydziałam na hama hehehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 21:15, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie mogę znaleźć nigdzie na necie foty ani aukcji do klucza jakiego używam na warsztacie ale działa w podobny sposób jak ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle że ten na warsztacie jest solidniej zrobiony i ma spory zakres pracy
A do tego polecam tego typu narzędzie:
wiele łatwiej jest wcisnąć uszczelniacze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Asteros2012 dnia Sob 21:46, 04 Sty 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:25, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
co do odkecania górnego korka to jak robisz to na motocyklu to pamietaj o poluzowaniu srub w górnej półce, jesli tego nie zrobisz to odkrecenie korka bedzie bardzo cięzkie nawet ze specjalnym kluczem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:44, 04 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
tez to własne miałem dopisac niektórzy zapominają o luzowaniu górnej półki przy tym. a na moto zawsze wygodniej luzować.
co do klucza, mozesz kupic uniwersalny coś jak żabka, tylko że zamiast sciskania masz regulowany rozchył takich 2 pinów. spoko kupisz w lepszym sklepie z narzędziami. wysil sie troche i poszukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 17:22, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A ja polecam dorobić sobie klucz jaki ja mam.Czyli dwa płaskowniki mniej więcej o wymiarach 250mm długość szerokość 10mm grubość 4mm.
Płaskowniki przewiercić po obu końcach, z jednej strony zakładamy
ogniowo od łańcucha i mam klucz nastawny na większość rozstawów otworów. A co do płukania jakimiś rozpuszczalnikami to nie polecam , mogą uszkodzić uszczelnienia , części gumowe. Do płukania to tylko nafta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:10, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
sprawa wyglada tak po dzisiejszych blotnisto kamienistych podjazdach gdzie było mokro była gleba zakończona zkrzywioną kierą za 280 zł jakis szajs , wiec dzis wziołem sie za to kiera zdjęta później poluzowałem półke górną co uratowało mi dupe bo to tak naprawde było przyczyną problemu , oczywiście poszedł w ruch palniczek i kluczyk od szlifierki kątowej poszło bajecznie łatwo , Lagi wyjęte olej zpuszczony był czarny przepłukam wszystko nafta i zalewam 620 cm3 olejku 5w . wreszcie to zrobie bo chodziło to za mną , kier kupuje zeta i jazda !!dzieki husa66 dozo !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czlowiekwidmo
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:22, 05 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
oto małe nieszczęście kiera wir 6 mm scianka nie dała rady ,czy cos jakis szajs nie polecam sprawdze zeta zobaczymy , nauczka na przyszłość aluminium 6000 własnie tak wyglada ,oryginał albo alu 7001 by był nieruszony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|