|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:07, 22 Paź 2012 Temat postu: Rdza pod pokrywką pompki przyśpieszacza |
|
|
Co zrobić z tym fantem?
da się kupić samą tą część gumową która pod spodem jest metalowa i cała zardzewiała?
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michalpl dnia Pon 11:08, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 14:59, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
A czy przez tą pompkę przepływa paliwo? Bo buma jest jak nówka ale metal który na niej jest jest tak zardzewiały że nie da się tego wyczyścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:40, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Czy przepływa? Kolego nie załamuj mnie:) Pompka służy do pompowania paliwa co oznacza, że paliwo musi przez nią przepływać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:57, 23 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
chodzi o to czy paliwo jest w tym miejscu gdzie na zdjeciu jest ta rdza czy od drugiej strony tam gdzie jest sprężynka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:38, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hacker33
to coś to taka wstawka z mosiądzu a nie brud:)
Nie mam pojęcie jakie są objawy ale wiem jak ustawić prawidłowo. W serwisówce masz dokładny opis. będziesz potrzebował multimetra cyfrowego mierzącego rezystancję i chwili czasu.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:42, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Jak to zrobić to wiem bo już to zrobiłem. Chodzi mi raczej o to czy przyczyną spadku mocy może być właśnie źle ustawiony ten czujnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 10:11, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:41, 24 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | Być może chociaż większą rolę czujnik położenia przepustnicy odgrywa przy pracy na biegu jałowym ponieważ wtedy na podstawie położenia daje cynk do ssania automatycznego chociaż to przy gaźnikach wyposarzonych w ssanie automatyczne a tu mamy do czynienienia z gaźnikiemw wyposażonym w ssanie ręczne. |
TPS jest przede wszystkim potrzebny do modyfikowania wyprzedzenia zapłonu podczas zmian położenia przepustnicy. Info dla modułu czy aktualnie dajemy w palnik i trzeba zmienić pewne parametry zapłonu...
Z tego wynika, że może to mieć wpływ na moc, moment i ich oddawanie. Podejrzewam, że w praktyce trzeba być Cyrilem Despres żeby to odczuć w jeździe...
Ale dla zaspokojenia własnej ciekawości sprowokowanej przez Autora tematu sprawdzę różne ustawienia i dam znać co i jak:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 11:45, 24 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:34, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Grzebałem kiedyś właśnie w TPS i go przykręciłem byle jak bo nie wiedziałem że trzeba go ustawiać i moto nie chciało iść na koło tak jak przedtem i na torze w miejscach gdzie wcześniej nie mogłem odkręcić gazu do oporu teraz odkręcałem ile się da. Początkowo myślałem że albo stracił moc albo ja się do niej przyzwyczaiłem aż właśnie wyczytałem o ustawianiu TPS stąd moje poprzednie pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 13:07, 25 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ale jak można źle złożyć tps? Chyba by było trzeba złożyć go z częściowo otwartą przepustnicą lub w tym plasiczku(czujniku) zminic położenie i spasować z drugim plasticzkiem przy przepustniy. Inaczej się chyba nie da, więc jak normalnie się odkeci i się tam nie grzebie tylko skręci sie nie pownien się przetsawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|