Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów EXC 400
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 16:15, 25 Wrz 2015    Temat postu: Regulacja zaworów EXC 400

Witam, mam zamiar wyregulować zawory w swoim exc 400 z 2002r tylko mam ten problem ze nigdy tego nie robiłem w takim moto;d Jakie powinny być luzy ? i jak poznam wydechowy od ssącego ? Pozdro Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 16:58, 25 Wrz 2015    Temat postu:

hej
w dziale serwis jest wszystko opisane
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulaca-zaworow-w-exc-i-sx-400-450-520-525,545.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 17:46, 25 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki, ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem, to dla wszystkich pojemności KTM z silnikami rfs luzy wszystkich zaworów mają być 0,10 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 18:20, 25 Wrz 2015    Temat postu:

tak, do 400 też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:33, 26 Wrz 2015    Temat postu:

0,1 = 1/6 obrotu śruby - ale to też masz gdzieś napisane Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 12:31, 26 Wrz 2015    Temat postu:

Wszystko fajnie, ale jak ustawilem na 0,10 to silbik zaczal chodzic jeszcze glosniej ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomekC




Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 12:43, 26 Wrz 2015    Temat postu:

jeżeli wszystko dobrze poustawiałeś tzn. wałek w odpowiedniej pozycji i luzy takie jak maja być to się nie martw , luźne zawory to szczęśliwe zawory a ciasnym grozi wypalenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 9:19, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Jednak okazalo sie ze zle ustawilem, no ale po drugim ustawieniu silnik pracowal cichtko, przejechalem sie moze z 10km i znowu zaczely halasowac... te katy mają tak chodzic czy co ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:33, 27 Wrz 2015    Temat postu:

stawiam na rolki na dzwigienkach. jak coś moge Ci to ogranać jestem z Twoich okolic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 9:46, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Skad jestes ? tzn ja mam do kogo zaprowadzic moto ale wolal bym sam sie nauczyc. Teraz chodzilem odpalic i juz jest dobrze..xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 9:57, 27 Wrz 2015    Temat postu:

z okolic frampola. jak jestes z biłgo napewno widziałes w tamtym roku mnie gdzies na lc4.
zdejmij czapke i zobacz bedziesz miał pewnosć. dobrze przyglądaj sie też srubkom od zeguacji zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:05, 27 Wrz 2015    Temat postu:

a ja nie robiłem Ci 2 miesiace temu tego ktma po peknięciu przepustnicy ? ? bo cos mi swita ze gosc tez piotrek chyba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 10:42, 27 Wrz 2015    Temat postu:

To byl moj wczesniejszy kat, teraz mam inna 400 Wink pojade dzisiaj w teren i zobacze co bedzie sie dzialo, jak bedzie okej to zostawie ;d jeszcze mam takie pytanie, bo mam przedmuchy na laczeniu wydechu, czym moge to uszczelnic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
helmex




Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:52, 27 Wrz 2015    Temat postu:

macioszka ? pasta do tlumików powinna wystarczyć. dobre patenty byly w tej twojej starej 400 ale cylinder korba igla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek45




Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 16:19, 27 Wrz 2015    Temat postu:

Kim jestes ? ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin