|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 16:15, 25 Wrz 2015 Temat postu: Regulacja zaworów EXC 400 |
|
|
Witam, mam zamiar wyregulować zawory w swoim exc 400 z 2002r tylko mam ten problem ze nigdy tego nie robiłem w takim moto;d Jakie powinny być luzy ? i jak poznam wydechowy od ssącego ? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 17:46, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki, ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem, to dla wszystkich pojemności KTM z silnikami rfs luzy wszystkich zaworów mają być 0,10 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 18:20, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
tak, do 400 też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 8:33, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
0,1 = 1/6 obrotu śruby - ale to też masz gdzieś napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 12:31, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Wszystko fajnie, ale jak ustawilem na 0,10 to silbik zaczal chodzic jeszcze glosniej ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomekC
Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miechów
|
Wysłany: Sob 12:43, 26 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
jeżeli wszystko dobrze poustawiałeś tzn. wałek w odpowiedniej pozycji i luzy takie jak maja być to się nie martw , luźne zawory to szczęśliwe zawory a ciasnym grozi wypalenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 9:19, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Jednak okazalo sie ze zle ustawilem, no ale po drugim ustawieniu silnik pracowal cichtko, przejechalem sie moze z 10km i znowu zaczely halasowac... te katy mają tak chodzic czy co ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:33, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
stawiam na rolki na dzwigienkach. jak coś moge Ci to ogranać jestem z Twoich okolic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 9:46, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Skad jestes ? tzn ja mam do kogo zaprowadzic moto ale wolal bym sam sie nauczyc. Teraz chodzilem odpalic i juz jest dobrze..xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:57, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
z okolic frampola. jak jestes z biłgo napewno widziałes w tamtym roku mnie gdzies na lc4.
zdejmij czapke i zobacz bedziesz miał pewnosć. dobrze przyglądaj sie też srubkom od zeguacji zaworów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:05, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
a ja nie robiłem Ci 2 miesiace temu tego ktma po peknięciu przepustnicy ? ? bo cos mi swita ze gosc tez piotrek chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek45
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 10:42, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
To byl moj wczesniejszy kat, teraz mam inna 400 pojade dzisiaj w teren i zobacze co bedzie sie dzialo, jak bedzie okej to zostawie ;d jeszcze mam takie pytanie, bo mam przedmuchy na laczeniu wydechu, czym moge to uszczelnic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:52, 27 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
macioszka ? pasta do tlumików powinna wystarczyć. dobre patenty byly w tej twojej starej 400 ale cylinder korba igla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|