|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:08, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli wkręci się śruba bez problemu masz pewność że jesteś w gmp, choć też śruba się wkręci jak tok będzie położony najniżej . Ale jeśli śrubka się wkręciła, zawory są otwarte to masz 100% pewnośc GMP.
Do gościa wyżej poszukaj i poczytaj troszkę !! Wszystko w zasadzie jest na forum. Najpewniej GMP szuka się przez zdjęcie magneta i ustawienie czujnika(wypustki) na magnecie prostopadle to impupulsatora. Są zdjęcia na forum i wszystko wyjaśnione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:13, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Oj to już z tym magnetem i ustawienianiami to nie dla mnie nie jestem aż tak zaawansowany, no cóz na razie pozostaję mi zrobić to w pozycji GMP tak jak piszecie, chodzi o tą śrubę imbusoswą pod początkiem wydechu ? i na 5 ją wkręcić czy na 6?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:28, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ta śruba, reszta tak jak mówi 4Stunt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:37, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Śrubę wykręcasz tą co podał Kristof i wkecasz bez podkładki tej. Wtedy masz zblokowany wał. Jak wejdzie cała bez problemów to jest ok, a jak nie to czyli nie masz gmp. Po regulacji wykrecasz śrubę tą i wkręcasz ją ponownie Z PODKŁADKĄ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:45, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ok, na razie dzięki dam znać co z tego wyszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:27, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, zaworki wyregulowałem, motor odpala i chodzi ok lecz mam jeszcze problem ponieważ po dodaniu gazu (naluzie jak i na biegu obroty nie spadają od razu tylko po pewnym czasie do 3s a nawet więcej co może być przyczyną jak to naprawić)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 20:48, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
MOże gaz ci nie odbija do końca, lub źle wszytsko złożyłem tzn gaźnik i filtr powietrza i motor lewe powietrze łapie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ruszałem nic z gaznikiem a ni z filtrem, jest jeszcze jeden problem który zauważyłem iż gdy ruszam linką gazu(na nieodpalonym) to to głośno słychać jak przepustnica?? się otwiera i zamyka, tak chyba nie powinno być co jest grane jak myślicie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 21:14, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
To przeczyść gaźnik, może jakiegoś syfu załapało i może zasłabo linki gazu wyregulowane masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 18:28, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
jestem po regulacji zaworów, do regulacji zmusiły mnie takie dziwne stukania które było słychać i czuć po lewej stronie silnika. Wyregulowane zawory na 0.1mm. Po regulacji te stukania zniknęły, jednak na wolnych obrotach w okolicach zaworów, rozrządu słychać takie ciche cykanie. Na napinaczu rozrządu zostały 4 kliknięcia do końca, wiec chyba rozrząd ok. Czy to normalne?
KTM exc 250 2002r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 18:49, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hej, normalne, zacznij sie martwić jak będzie coraz głośniej generalnie kat ma silnik baardzo glośne, więc "ciche cykanie" to raczej normalna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 18:54, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że trochę za ciasno ustawiłem luzy zaworowe, wsadziłem szczelinomierz (0.1mm), przykręciłem tą śrubkę tak, żeby lekki opór był przy wyciąganiu szczelinomierza. Jeżeli było by za ciasno ustawione to mogło by zawory powypalać, jakie są objawy za ciasno ustawionych zaworów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 19:07, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
0.1 powinien wejść swobodnie, jak są żle ustawione - ciężko sprzęt kopnąć na zimnym, bardzo ciężko odpalic gdy się zagrzeje, strzela w wydech
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 21:12, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba jednak coś źle ustawiłem. Przed regulacją odpalał łatwiej (elektryczny starter), po odpaleniu chodził normalnie na wolnych obrotach, teraz po odpaleniu gaśnie, a na ssaniu się zalewa (chodzi o zimny silnik, jak się rozgrzeje jest ok). Czy może muszę jeszcze raz ustawić skład mieszanki, przed regulacją zaworów było w miarę ok? Macie jakiś sposób na regulację składu mieszanki, bo dostęp kiepski jest. KTM exc 250 4T 2002r.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pią 21:51, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:54, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
albo zakupic specjalny srubokret katowy za okolo 200zł albo wystajaca srube składu mieszanki za około 70zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|