Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja zaworów EXC 525 03 r.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:29, 01 Sie 2012    Temat postu: Regulacja zaworów EXC 525 03 r.

Witam , wziąłem się za regulację zaworów w moim ktmie, wiem że ma być regulacja ustawiona na 0.10 mm tylko nie wiem dokładnie do czego to przymierzyć, zdjąłem te 2 dekielki tylko dokładnie do czego to przymierzyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 21:31, 01 Sie 2012    Temat postu:

Tu Ci koleś na filmiku pokaże jak to się robi.
http://www.youtube.com/watch?v=hWS9RuEQzc8

Sam kiedyś robiłem krok po kroku tak jak on robi z lapkiem w garażu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Śro 21:32, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Śro 22:11, 01 Sie 2012    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/regulaca-zaworow-w-exc-i-sx-400-450-520-525,545.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:19, 01 Sie 2012    Temat postu:

Wszystko rozumiem na jaką szerokość itp lecz z jendym mam problem bo nie wiem gdzie wsadzić szczelinomierz by to wyrególować nie widać na filmiku gdzie on dokładnie go wsadza, czy chodzi o miare pod tą małą ruchomą tuleją pod sprężyną czy nad nią niewiem gdzie go złapać pomocy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Śro 23:20, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Czw 7:49, 02 Sie 2012    Temat postu:

Szczelinomierz wkładasz miedzy zawór a te coś co jest na płaski wkrętak i śrubkę kontrującą.


Albo



Mam nadzieję ze teraz jest wszystko jasne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mentor dnia Czw 7:55, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:36, 02 Sie 2012    Temat postu:

Ehhh Smile dzięki teraz to już na spokojnie będzie inaczej się robiło bo wiem jak. Trochę mam dziadowski szczelinomierz za 7 zł ale może da radę

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Czw 9:37, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Czw 10:16, 02 Sie 2012    Temat postu:

Ja mam Yato za 17zł szczelinomierze. Dadzą radę na pewno Smile także bez paniki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:31, 02 Sie 2012    Temat postu:

A tu jeszcze mam pytanie, czy moge go zapalać i sprawdzać odrazu czy jest ok bez tych 2 dekielków?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 10:59, 02 Sie 2012    Temat postu:

nie, zakładaj dekle bo zarzyga Ci olejem całą górę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:20, 03 Sie 2012    Temat postu:

Witam, ustawiłem zaworki na 0.10 ale motor nie chcę odpalić, czy dla EXC 525 03r. to dobre ustawienie ? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pią 20:36, 03 Sie 2012    Temat postu:

a na pewno ustawileś tłok w GMP? na 0.10 musi sprzęt chodzic , nie ma innej opcji. musiał byc gdzieś błąd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:39, 03 Sie 2012    Temat postu:

Zaworki na pewno są ok bo trochę sie bawiłem, macałem i już to wyczaiłem a tłoczek jest maxymalnie w górze że zaworki ładnie wystają to chyba to jest te GMP ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Pią 20:42, 03 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Pią 20:57, 03 Sie 2012    Temat postu:

GMP czyli najwyższe położenie tłoka w którym tłok jest na równi z cycem. Przy gmo blokujesz wał i regulujesz zawory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:00, 03 Sie 2012    Temat postu:

Może ktoś mi pomoc z tym GMP bo nie wiem jak to dokładnie zrobić, mógłby ktoś opisać krok po kroku ponieważ jestem początkuący pliss
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:01, 03 Sie 2012    Temat postu:

dodam jeszcze że zaworki wystają najwyżej musi być do tej regualacji blokada śruby ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin