|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:05, 20 Lip 2014 Temat postu: Rekluse używa ktos? |
|
|
Używa ktoś z was Reklus'a do jazdy w ciężkim terenie? Właśnie zastanawiam się nad kupnem reklus'a do exc 200. Czy da się normalnie strzelić ze sprzęgła podczas jazdy? Czy to automatyczne sprzęgło służy tylko do tego żeby ruszyć bez używania dźwigni sprzęgła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 14:55, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mam rekluse od 3 dni, jakieś 2h jazdy za sobą więc niedługo. Pierwsze wrażenia rewelacyjne. Z klasycznej manety sprzęgła można korzystać. Generalnie kupiłem reklusa właśnie w trudny teren, gdzie cały czas trzeba wysprzęglać. Jak dla mnie petarda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 15:50, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
którą masz wersję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 16:23, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
z-start pro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 19:11, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
tez mysle na reklusem bez tego w hard enduro do lasu podjazdy itp nie mozna robic dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 19:23, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
kauboy napisał: | tez mysle na reklusem bez tego w hard enduro do lasu podjazdy itp nie mozna robic dobrze |
Co ciekawe, wielu pro riderow jeździ z reklusem (Webb, Walker, Brown, Jarvis) poza Taddy B. Więc można to robić bez i to najlepiej. Na thumpertalk ktoś napisał, że używanie reklusa jest jak cheatowanie w grach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kauboy
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Nie 21:51, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ale tedi teraz jezdzi bardziej cross-enduro na hali a nie strome podjazdy na ktorych nie mozna zrywac koła i trzeba pomału jechac odpychajac sie nogami jak na erzbergu w lesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:24, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Mój brat kupił ostatnio ktm 300 z reklusem. Niestety po dwóch lotach sprzęgło zostało zdjętę i zamontowane oryginalne. Konkluzja jest taka, jeśłi ktoś nie umie lub nie lubi używać klamki sprzęgła to rekluse jest dla niego. Ktoś kto bardzo dobrze operuję sprzęgłem nie potrzebuję tego wynalazku. Przy tym sprzęgle trochę zmienia się charakterystyka silnika i są momenty że rekluse przeszkadza. Oczywiście do reklusa można się przyzwyczaić ale to wiąże się z tym że po pół roku kompletnie zapominamy jak używać sprzęgła w terenie, bo rekluse rozleniwia i podświadomie przestajemy dotykać klamki sprzęgła po jakimś czasie. Niewątpliwymi plusami są: trakcja i brak możliwości zgaśnięcia silnika np. na podjeździe. Fajnie się też rusza z ostatniego biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pon 6:25, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra konkluzja. Ja pokusiłem się na automat z prostego powodu, mam sxf z 11 roku i nie mam magicznego czerwonego guzika. Przy przedzieraniu się przez chaszcze czasem nie zdążę wysprzęglić i motor gaśnie. Po kilku takich odpalaniach a wiadomo że 250sxf lubi strzelić focha odechciewa się jeździć (szczególnie w taką pogodę). Zastanawiałem się nad e-starterem ale cena nawet używki jest ponad 2 razy droższa niż używki reklusa. Rekluse na pewno rozleniwia i oducza używania sprzęgła co mnie trochę martwi. W każdym razie jazda na nim jest na pewno łatwiejsza szczególnie w trudnym terenie. Montaż jest banalnie prosty i zawsze można wrócić do oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alex1983sf
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:13, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Witam,Od kilku miesiecy jestem posiadaczem Exc-f 250(six days) z 2014 roku.To jest moj pierwszy motor,dopiero ucze sie na nim jezdzic.Zeby bylo latwiej i przyjemniej postanowilem zalozyc sprzeglo rekluse,i tu pojawia sie pytanie jaki model sprzegla do mojego ktma?? Czy wybrac ten dedykowany wedlug ktm do mojego modelu czy moze polecicie inny model??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:27, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
lukas_da napisał: | Dobra konkluzja. Ja pokusiłem się na automat z prostego powodu, mam sxf z 11 roku i nie mam magicznego czerwonego guzika. Przy przedzieraniu się przez chaszcze czasem nie zdążę wysprzęglić i motor gaśnie. |
bo to nie motor to przedzierania tylko do zapier..., taniej niz rekluse wyszłoby sprzedac i dołozyc do exc
znajomy załozył to ostatnio do exc 450 razem z hamulcem tylnym w lewej ręce i mowi ze jest git, jezdzimy duzo po kamieniach "na szarpanego" i faktycznie czasami ręka wymięka od wysprzęglania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Pią 15:28, 15 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukas_da
Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 17:18, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
janexc200 napisał: |
bo to nie motor to przedzierania tylko do zapier... |
right
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:12, 15 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kolezanka miała w exc-f 250, zmieniła na standardowe sprzęgło. i była przepaść na korzyść oryginału. moto duzo zwawiej startował. na reklusie nie dało sie tak strzelić z klamy, duzo ciezej moto było postawic na gume. samo sprzęgło pracowało strasznie gumowato. klamka lekko wpadała i ciezko było wyczuć półsprzęgło.
też nie zawsze był przewidywalny moment rozpinania sprzęgła. np na zjazdach 4T jak to 4T puszcza sie gaz i mozna sie toczyć na biegu, tak też sie dzieje na rekluse ale w nieoczekiwanym momencie rozsprzęglało sie było mało przewidywalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:21, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kolezanka miała w exc-f 250, zmieniła na standardowe sprzęgło. i była przepaść na korzyść oryginału. moto duzo zwawiej startował. na reklusie nie dało sie tak strzelić z klamy, duzo ciezej moto było postawic na gume. samo sprzęgło pracowało strasznie gumowato. klamka lekko wpadała i ciezko było wyczuć półsprzęgło.
też nie zawsze był przewidywalny moment rozpinania sprzęgła. np na zjazdach 4T jak to 4T puszcza sie gaz i mozna sie toczyć na biegu, tak też sie dzieje na rekluse ale w nieoczekiwanym momencie rozsprzęglało sie było mało przewidywalne. |
Co to za rekluse, że tak fatalnie działa? Może był źle wyregulowany.
Ja mam w EXCF 250 2012 Rekluse EXP 3.0 i muszę powiedzieć,że jest bajka dla początkującego. W zakrętach szczególnie tych ciasnych bardzo pomaga, na przeszkodach typu belki, opony moto nie zgasnie no i oczywiście w ciężkim terenie będzie to spore udogodnienie. Po założeniu Reklusa moto jeździ jak jeździło, jest tak samo zwawe, klamka działa jak wczesniej tylko chodzi minimalnie ciężej. Koło podrywa się bez problemu. Np przerzucajac moto przez kłodę pod katem 90° można na jedynce strzelić ze sprzęgła nie używając klamki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:41, 16 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam. Musiało być coś żle wyregulowane.
Generalnie Rekluse daje radę. Zwłaszcza w extreme.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|