|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gierek
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Włodawy
|
Wysłany: Śro 5:01, 13 Maj 2015 Temat postu: Remont EXC 300 |
|
|
Witam, niedawno zakupiłem exc 300 08r. lata mi się nim bardzo dobrze jednak chciałbym zrobić silnik od podstaw jak zwykle należy to zrobić po zakupie, teraz pytanie do remontujących 300,:
Jakiej marki korba ? prox ? wossner ? hotrods ? cena oryginału raczej zabija więc postawie na zamiennik.
Jakiej marki tłok ? w tym przypadku cena oryginalnego też nie zachęca, dodam tylko że siedzi u mnie jeszcze pierwsza selekcja 71,925, cylek planuje oddać do ktm'a do mierzenia jaki tłok wejdzie teraz.
Co do łożysk silnika to wiadomo coś o zamiennikach ? nie chodzi mi o typowe łożyska skrzyni które dostane bez problemu w sklepie z łożyskami tylko o łożysko wału prawe którego nie mogę zlokalizować w żadnej hurtowni a na ktmsklep stoi za ponad 300zł (1 szt.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buła
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 12:25, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem remont exc 250 z tego samego roku i ja montowałem tak: łożyska ntn z hurtowni albeco, dostałem wszystkie oprócz jednego na wałek zdawczy i musiałem je kupić w ktmie za ~180 zł. Korba proxa, tłok vertexa bo fabrycznie też montują vertexy z tego co mi wiadomo, uszczelki atheny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:48, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
czy w 2t 250/300 występuje kanał odprowadzający płyn chłodniczy na zewnątrz gdy padnie uszczelniacz pompy wodnej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:59, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
nie
bez sensu
predzej w tych nowszych pada uszczelka przy pompie i idzie woda w silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Czw 22:08, 14 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
korba prox, japonska, tłok wossner albo oem, proxy szybko sie konczą, są rewelacyjne jednak nie zrobisz na nich wielu mth.
łożyska NTN albo Koyo, uszczelki jak t w 2t jakie włożysz takie będą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|