|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:57, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ta zębatka przykręcana nakrętką z lewym gwintem jest na wale i napędza kosz sprzęgłowy pod nią masz sprzęgiełko rozrusznika jak to zdemontujesz to sprawdź bieżnie i samo sprzęgiełko, sprawdź też przeniesienie (dwa koła zębate) z rozrusznika na sprzęgiełko - może tam coś klinuje,
jakiej firmy masz korbę i tłok?
jak już masz rozebrane to daj do zmierzenia tłok i cylinder, jeśli tłok dobry to zmień chociaż pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:43, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli jesteśmy na etapie odkręcania, zdejmowania koła zamachowego to w jaki sposób blokujecie wał przy odkręcaniu jak również dokręcaniu nakrętki?
Mądra książka mówi, że ma być do 60Nm, więc nie tak mało. Oczywiście pomijamy temat pneumata.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Pią 23:44, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 23:49, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
przed wyciągnięciem silnika wrzucasz bieg, wciskasz tylny hebel i odkręcasz
jak silnik jest poza ramą to trzeba zblokować zębatki jaką starą zębatką pocięta na mniejsze kawałki jeżeli się oczywiście ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Sob 8:19, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a serwisówka pisze, że można zablokować wał śrubą w bloku!? Można też zacisnąć koło zamachowe starym paskiem rozrządu bądź zwykłym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Sob 19:51, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
dzisiaj rozebralem to sprzegielko od rozrusznika, ogolnie ta sruba po rozebraniu silnika byla luzna, zebatki wyciagnalem bez sciagacza, a sprezynka troche pokrecona ale to chyba normalne wrzucilem tam sprezynke z uszczelniacza lag wp 48 tylko nie wiem czy nie za ciasna bedzie, mam nadzieje ze teraz po skreceniu bedzie krecil
stara sprezynka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 10:40, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czy mozliwe ze to ta nakretka z zebatki od sprzegielka rozrusznika tak halasowala, skoro korba nie ma luzow gora dol a myslalem ze to korba klekocze, i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Nie 10:44, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 10:46, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mozliwe, jak mi sie poluzowała to był ostry łomot i sie wydawało włąsnie jakby z korby bo cichło na obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janexc200
Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:14, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Cytat: | i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal |
śrubkę do końca można wkręcic tylko w gmp, w innym położeniu zawsze będzie 0,5mm-1mm luzu między łbem śruby a karterem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Nie 12:15, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:38, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
pawcios napisał: | a serwisówka pisze, że można zablokować wał śrubą w bloku!? |
Przy tym momencie dokręcania wolałbym nie praktykować blokowania wału w ten sposób. Owszem możliwe, że to działa, ale wolałbym nie wyciągać części śruby z silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:03, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | czy mozliwe ze to ta nakretka z zebatki od sprzegielka rozrusznika tak halasowala, skoro korba nie ma luzow gora dol a myslalem ze to korba klekocze, i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal |
jak ta nakrętka się odkręci to się nieźle jarmoli , znam taki przypadek, że przez to wał uszkodziło, a i jak będziesz to skręcał - konieczne na locka,
możliwe, że zupełnie niepotrzebnie zrzucałeś górę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 20:31, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a rozrzad skladamy przy gmp tak ? a co myslicie o lancuszku rozrzadu dida? bo mam taki nowy ale jest takiej samej dlugosci jak ten stary, zostawic stary czy wsadzic nowy dida
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Czw 20:32, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:33, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
składać mozesz w dowolnej pozycji aby fazy zgrać. a najłatwiej zgrać majac tłok na górze i wałek rozrządu kropkami równolegle do krawędzi głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 23:23, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak henio pisze,dodatkowo ustaw tak aby krzywki wałka rozrządu skierowane były ku dołowi(zawory odciążone) w tedy masz pozycję ,,spalania" w tej pozycji zaleca się ustawianie luzu zaworowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:19, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja zmieniłem na dida i miałem napinacz na maksa wyciągnięty, także daruj sobie. Kup łańcuszek o nazwie IWIS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:29, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
swego czasu czytałem ze tylko iwis czyli oryginał pasuje do RFS, a DID juz nie bardzo nie wiem ile w tym prawdy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|