Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont exc 520/525 rozpoczety
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:57, 16 Sty 2015    Temat postu:

ta zębatka przykręcana nakrętką z lewym gwintem jest na wale i napędza kosz sprzęgłowy pod nią masz sprzęgiełko rozrusznika jak to zdemontujesz to sprawdź bieżnie i samo sprzęgiełko, sprawdź też przeniesienie (dwa koła zębate) z rozrusznika na sprzęgiełko - może tam coś klinuje,
jakiej firmy masz korbę i tłok?
jak już masz rozebrane to daj do zmierzenia tłok i cylinder, jeśli tłok dobry to zmień chociaż pierścienie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:43, 16 Sty 2015    Temat postu:

Jeżeli jesteśmy na etapie odkręcania, zdejmowania koła zamachowego to w jaki sposób blokujecie wał przy odkręcaniu jak również dokręcaniu nakrętki?
Mądra książka mówi, że ma być do 60Nm, więc nie tak mało. Oczywiście pomijamy temat pneumata.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Pią 23:44, 16 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:49, 16 Sty 2015    Temat postu:

przed wyciągnięciem silnika wrzucasz bieg, wciskasz tylny hebel i odkręcasz
jak silnik jest poza ramą to trzeba zblokować zębatki jaką starą zębatką pocięta na mniejsze kawałki jeżeli się oczywiście ma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Sob 8:19, 17 Sty 2015    Temat postu:

a serwisówka pisze, że można zablokować wał śrubą w bloku!? Można też zacisnąć koło zamachowe starym paskiem rozrządu bądź zwykłym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Sob 19:51, 17 Sty 2015    Temat postu:

dzisiaj rozebralem to sprzegielko od rozrusznika, ogolnie ta sruba po rozebraniu silnika byla luzna, zebatki wyciagnalem bez sciagacza, a sprezynka troche pokrecona ale to chyba normalne wrzucilem tam sprezynke z uszczelniacza lag wp 48 tylko nie wiem czy nie za ciasna bedzie, mam nadzieje ze teraz po skreceniu bedzie krecil

stara sprezynka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Nie 10:40, 18 Sty 2015    Temat postu:

czy mozliwe ze to ta nakretka z zebatki od sprzegielka rozrusznika tak halasowala, skoro korba nie ma luzow gora dol a myslalem ze to korba klekocze, i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Nie 10:44, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 10:46, 18 Sty 2015    Temat postu:

mozliwe, jak mi sie poluzowała to był ostry łomot i sie wydawało włąsnie jakby z korby bo cichło na obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:14, 18 Sty 2015    Temat postu:

Cytat:
i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal

śrubkę do końca można wkręcic tylko w gmp, w innym położeniu zawsze będzie 0,5mm-1mm luzu między łbem śruby a karterem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez janexc200 dnia Nie 12:15, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:38, 18 Sty 2015    Temat postu:

pawcios napisał:
a serwisówka pisze, że można zablokować wał śrubą w bloku!?

Przy tym momencie dokręcania wolałbym nie praktykować blokowania wału w ten sposób. Owszem możliwe, że to działa, ale wolałbym nie wyciągać części śruby z silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:03, 18 Sty 2015    Temat postu:

Piteros1 napisał:
czy mozliwe ze to ta nakretka z zebatki od sprzegielka rozrusznika tak halasowala, skoro korba nie ma luzow gora dol a myslalem ze to korba klekocze, i jak ustawic dokladnie gmp bo teraz mam wszystko na wierzchu to widze ze srubka blokuje wal nawet jak nie jest gmp, wiadomo dociska i sie nie kreci wal


jak ta nakrętka się odkręci to się nieźle jarmoli Shocked , znam taki przypadek, że przez to wał uszkodziło, a i jak będziesz to skręcał - konieczne na locka,
możliwe, że zupełnie niepotrzebnie zrzucałeś górę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 20:31, 29 Sty 2015    Temat postu:

a rozrzad skladamy przy gmp tak ? a co myslicie o lancuszku rozrzadu dida? bo mam taki nowy ale jest takiej samej dlugosci jak ten stary, zostawic stary czy wsadzic nowy dida

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piteros1 dnia Czw 20:32, 29 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:33, 29 Sty 2015    Temat postu:

składać mozesz w dowolnej pozycji Very Happy aby fazy zgrać. a najłatwiej zgrać majac tłok na górze i wałek rozrządu kropkami równolegle do krawędzi głowicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Czw 23:23, 29 Sty 2015    Temat postu:

Dokładnie tak jak henio pisze,dodatkowo ustaw tak aby krzywki wałka rozrządu skierowane były ku dołowi(zawory odciążone) w tedy masz pozycję ,,spalania" w tej pozycji zaleca się ustawianie luzu zaworowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:19, 30 Sty 2015    Temat postu:

Ja zmieniłem na dida i miałem napinacz na maksa wyciągnięty, także daruj sobie. Kup łańcuszek o nazwie IWIS.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 8:29, 30 Sty 2015    Temat postu:

swego czasu czytałem ze tylko iwis czyli oryginał pasuje do RFS, a DID juz nie bardzo nie wiem ile w tym prawdy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 3 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin