|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 9:14, 31 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
tak potocznie sie mówi zapinka, ale jest tylko jedna wersja - zakuwka nie drążona nie ma wersji z zabezpieczeniem, ani nie ma też drązonych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarnysm
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mława
|
Wysłany: Nie 12:22, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | nie było by sensu gdyby łancuszek wytrzymywał sezon. ja juz 2.5 sezonu naganiane mam na jednym i nie zamierzam wymieniać |
ile robisz w sezonie u mnie po 60mth/ 3000km zostaly 2 zeby na napinaczu - iwiss, zmieniam co sezon (slizgi wszystkie nowe zakladane160mth temu)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez czarnysm dnia Nie 12:23, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:05, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
w 90% rfs-ów jest 2/3 ząbek na napinaczu, sprawdzisz po roku i zwykle jest tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 11:45, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
na pierscieniach sa jakies zamki wogole ? maja byc ustawione na dziurki na tloku co 180 stopni ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pią 12:34, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Piteros1 napisał: | na pierscieniach sa jakies zamki wogole ? maja byc ustawione na dziurki na tloku co 180 stopni ? |
W czterosuwach nie stosuje się zabezpieczeń zamków pierścieni. Serwisówka pokazuje jak je zakładać, zamkami co 120 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 17:28, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ja robie 80-100 godzin rocznie
u mnie od razu są 2 zabki, ale mam napinacz chinski on ma dłuzszą stopke i jest mniej wiecej w połowie "naciągu"
pierscienie sie obraca co odpowiednią liczbe stopni serwisówka to podaje, chyba że masz zamiennik tłok to zapewne jest instrukcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 20:37, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
w serwisowce pisza ze pierscien olejowy czyli ten "dziwny" ma byc do tylu przerwa czyli w strone gaznika, a pierscien compresji o 90 stopni czyli w strone wydechu, dobrze rozumiem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 21:24, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
NOTE: The open end of the oil scraper ring must be in the back. The open
end of the compression ring must be offset from it around 90°.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:23, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
90 stopni to nie 180
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Nie 22:35, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
mala pomylka, to w takim razie w strone magneta, czy sprzegla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pon 16:45, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
nikt nic nie podpowie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:55, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Obojętne czy w stronę magneta czy sprzęgła. Masz tak zrobić żeby zamki się nie pokrywały w linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:54, 09 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Z ciekawości, jaka nazwa tłoka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 8:35, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Elko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|