|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 11:04, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
w serwisie 2300 oryginał wraz z tłokiem, ale może uda się mieć za 2000, więc różnica by wyszła 200zł. A oryginał chyba trwalszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:01, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
w takiej sytuacji kupuj orginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 22:10, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra biorę oryginał z serwisu, ale mam problem bo już mi się wszystko pieprzy...
Skąd wytrzasnąć korbę? Jest masa do exc 450, exc 520, ale do mnie do exc 400 nie widzę . . . Od 520 raczej nie będzie pasować skoro tłok ma inny skok, czy będzie pasować bo ten skok zawdzięcza mu wał . Może głupie pytanie ale już od natłoku informacji mętlik w głowie mi się robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 22:24, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Od lancorta daruj sobie kolego ten nicasil bo znajomy wysłał tam cylek tyle że z husaberga i mu sie wytarł po kilku miechach!!!!!!!!Strata kasy,czas w plecy bo i tak musiał wstawić sobie tuleje.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:31, 03 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
inny skok tłoka nie ma nic wspólnego z korba, poprostu jest inne wykorbienie wału, korba moze byc taka sama najlepiej sprawdz po numerach czesci, swoja drogo ja mam korbe hotrods juz drugi sezon i niby jest ok ale wydaje mi sie ze silnik ma na niej wieksze wibracje jak na oryginalnej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 9:26, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Korbę chcę nową wsadzić, bo nie chcę mieć sytuacji jak henio że po zmianie tłoka silnik dostał większej kompresji i korba dostała luzu i do wymiany , więc asekuracyjnie by wiedzieć na czym jeżdżę chcę ją wymienić, tylko nie wiem jaką. Na oryginał nie będę mieć aż tyle kasy bo 1,5k to trochę sporo ;/. Druga sprawa w numerach części korba do 400 i do 520 ma inne numery więc dlatego zastanawiam się czy bedzie pasować. Potem dalej po numerach niby 250 i 520 mają taką samą a o 400 nic nie ma więc głupieje ;/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 10:53, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
hm też właśnie na to patrzę i faktycnie korba 400 jest inna w/g katalogu, ale już korba z 450 z 2004 jest taka sama, pokręcone to dosyć, najlepiej dzwoń do olekmotocykle albo do zychoffroad, oni mają dużo zamienników to może coś podpowiedzą, bo faktycznie 1.5k za oryginał to troche dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:00, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No chyba tak zrobię, chcoiaż dziwne to wszystko . . . Przeeiż powinna być ta sama . Nie wierzę by w exc 400 takiego psikusa zrobili i dowalili coś z kosmosu.. Zadzwonię jeszcze do serwisu może bo dziwne . . .
A korba którą mam teraz założoną to chyba jakis noname czy coś.
Z jednej strony napis R01
a z drugiej napis 750
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:36, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
prawdopodobnie oryginał jeszcze, zamienniki najczesciej sa podpisane firmą a oryginalne w ktm maja tylko jakies oznaczenia fabryczne bez wybitego logo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 14:30, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra, a wie ktoś jaka korbę wsadzić skoro na fiszkach od exc 400 i 520 wd numerów sa różne?
Podobno od 520 pasuje, aczkolwiek te numery się nie zgadzają;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:48, 04 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
mam oryginał od 520, mógłbym ewentualnie pomierzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:47, 05 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
ok jak możesz pomierz ją i najlepiej pomiary zaznacz na jakimś schemacie gdzie co ile ma ).
Nie chciało mi się rysunku w cadzie trzaskać więc paint 4ever
Niektórych wymiarów nie mogłem zdjąć bo korba na wale siedzi
Tak zdjęte na szybko ogólnie wszytskie są. Najgorzej że nie mogłem ściągnąć średnicy trzonka co korba nim na wale siedzi bo to może być decydujący wymiar skoro wały są inne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Pon 10:05, 06 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostryx16
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzele
|
Wysłany: Wto 8:17, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
parę dni temu robiłem remont swojego exc 400 2002rok. Miałem wcześniej korbę prox o numerach 03.6520, która w katalogu widnieje jako część do 450. Obecnie założyłem korbę hot rods o symbolu hr666, która katalogowo też pochodzi od 450tki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ostryx16 dnia Wto 8:24, 07 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 20:49, 07 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Możliwe że do exc 400 pasuje korba z exc 450 tylko że wtedy zakuwa się ją bez przekładek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ostryx16
Dołączył: 07 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzele
|
Wysłany: Śro 16:35, 08 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
u mnie nie było właśnie podkładek i zakułem również bez podkładek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|