|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:11, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
no niestety trzeba to kontrolować, to sie nazywa technicznie - montaż z dopasowaniem indywidualnym. wiec kazdy cylek jest mierzony i dobierany tłok pod cylinder. tez bym sie nie cieszył jakbym dostał 2 selekcje. ale z drugiej strony tak jak major mówi ten skok nei jest duzy, i w przypadku RFSa nawet jak zostanie juz tylko cieniutka warstwa nicasilu po iluśtam sezonach to nadal sie wrzuca tłok 2 selekcji i na pewno sie zmiesic w tolerancji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Nie 11:33, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
szakul123 napisał: | przebieg ponad 230mth (licznikowo faktycznego nie znam). Na ktmtalk był takowy wątek dotyczący właśnie przeróbki na 1 obieg oleju. |
Ja tez jestem ciekaw praktycznych informacji na temat przeróbki na jeden obieg. Jesteś moze w stanie odszukać ten link o którym wspomniales? A no i czy masz jakiś problem skoro sie zastanawiasz nad poprawą fabryki ? Pytam bo ja np obecnie walczę z przeciaganiem oleju do silnika ze skrzyni. Jeden siemering juz wymieniłem (ten na pompie) ale to nie ten. Dalej to samo. Tragedii nie ma ale wkurzajace. Wiec zostały jeszcze tylko dwa do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:10, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ja osobiście problemu z tym nie miałem ale kolega ma i chcę tych problemów uniknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:09, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a więc sprawa przedstawia się tak dzisiaj odebrałem ramę z malowania proszkowego niestety co się okazało podczas piaskowania znikły 2 literki numeru vin miał już ktoś doświadczenie tego typu sprawami jak to się załatwia, i druga sprawa wypiaskowali mi też miseczki łożysk niestety taki kraj jak człowiek samemu czegoś sobie nie zrobi to na nikogo nie można liczyć...
zamieszczam pierwsze fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:52, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
co sie dziwisz, do piaskowania i malowania rama powinna byc odpowiednio zabezpieczona wacznie z numerem vin, wszystkie wazne otwory i gwinty powinny byc wczesniej zabezpieczone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:37, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak wiem moja wina zaufałem zapewnieniom osoby wykonującej usługę no ale cóż... . Lecą kolejne foty postępu prac z góry przepraszam za jakość fotek.
Gniazda na łożyska główki ramy pomimo tego że zostały wypiaskowane trzymają wymiar więc jest ok do główki ramy wpadają łożyska timkena
uszczelnienia oryginalne.
Koła zostały rozebrane
przednie koło 2 szprychy krzywe reszta ok; nyple jak i szprychy zostaną poprawione gwintownikiem
koło tylne 10 szprych krzywych w tym jedna do ucięcia (była zapieczona nie do ruszenia) podobnie jak w przednim do prze gwintowania
zaopatrzyłem się również w odpowiedni klucz dynamometryczny do szprych
według serwisówki szprychy powinno dokręcać się z siłą 5 nm próbując dokręcać kontrolnie szprychy jest to wręcz śmiesznie mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 11:35, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
z powodu notorycznego braku czasu postępy są mizerne od ostatniego postu udało mi się tylko zamontować przednie półki wraz z łożyskami (pomimo tego że, gniazda bieżni łożysk były wypiaskowane wszystko bardzo ładnie spasowało).
powyciągałem również łożyska wahacza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szakul123 dnia Nie 19:39, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:01, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
jeszcze niedokończony stojak montażowy silnika; jak na razie prototyp jak się sprawdzi będzie pomalowany proszkowo w jedynym słusznym kolorze ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo83
Dołączył: 02 Sie 2014
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 19:52, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
te łozyska wahacza sciagales tym kluczem co na fotce? Pytam bo tez bede wymieniac a nie chce tam duzo majzlowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:04, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
to jest ściągacz do łożysk wewnętrznych ale można również to zrobić za pomocą dwóch nasadek i śruby m8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:01, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
po krótkiej przerwie leci kolejny raport z postępów prac nad moją 530-tką.
Skończyłem wreszcie stojak teraz praca to sama przyjemność nie musząc przerzucać silnika no i przede wszystkim odkręcanie oporniejszych śrub nie wymaga pomocnika do trzymania silnika ;d
Wystrugałem sobie również dzisiaj następnego pomocnika a mianowicie przyrząd do montażu i demontażu łożysk wahacza i pds
wahacz ready to race ;D
no i foty tłoka wizualnie jest ok czego nie można napisać o pierścieniach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:53, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
kolejny raport z wykonanych prac. Dzisiaj wreszcie rozpołowiłem silnik
skrzynia jak i łożyska w stanie idealnym. Niestety natrafiłem na kolejną przeszkodę którą jest zębatka na wale, zwykłe ściągacze niestety się poddały.
Zajrzałem również do jednej z lag i muszę przyznać że tyle wody w przednim zawieszeniu jeszcze nie widziałem.
Przeczyszczone i przygotowane do składania
Zaopatrzyłem się również w tuleję montażową do simmeringów lag; nie spodziewałem się że to taki kawał żelastwa będzie
Pytanie co do oleju kupiłem 1 litr oleju do lag agip 5W i wiem że na pewno mi go nie starczy i czy mam kupować 10W i robić mieszankę 50:50 czy zalać lagi tylko olejem 5W, jazda głównie enduro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 22:08, 21 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Agip 5W to olej mineralny, możesz je pomieszać, podejrzewam że i tak nie poczujesz różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:22, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Szakul123 ściągacz którym rozpoławiasz kartery widoczny na jednym ze zdjęć to samoróbka czy narzędzie dostępne w sprzedaży??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|