|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:47, 12 Mar 2012 Temat postu: remont silnika co wymienić |
|
|
Jako że jestem tu nowy to WITAM WSZYSTKICH.
Z racji tego że mój ktm 525 exc z 2005 od nowości nie mial wymienianego tłoka (tylko same pierscienie) profilaktycznie chce wymienić tłok, korbę i łańcuszek rozrządu. zawory były wymieniane w tamtym sezonie wiec raczej ich nie będę tykał.
Co powinienem przy okazji jeszcze wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michalpl dnia Pon 19:48, 12 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:22, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
wszystko to co jest uszkodzone ;P sprawdź wałek rozrzadu, dzwigienki itp
przy okazji wymien wszystkie łozyska - skrzyni, wału, sprzegła przede wszystkim. no i uszczelki ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 20:36, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
łozyska i uszczelniacze to raz, tłok jak mówisz to dwa, musisz sprawdzić pozostałe el, jak rozrzad i ogólny stan silnika, skrzynia, czy wszystko jest ok, nawet jak są małe wyszczerbienia, to rób to teraz, oszczedny 2 razy płaci, więc lepiej to zmienić póki silnika nie rozwaliło.
Co do łożysk to jakbyś potrzebował to pisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:41, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
z silnikiem na razie nic sie nie dzieje. nie dymi nie bierze oleju. chce wymienic tlok i korbe profilaktycznie bo moto mam od kolegi ktory mial go od nowosci i nie wymienial nawet tloka jedynie pierscienie bo mowil ze nie bylo potrzeby. a jakie lozyska i uszczelniacze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:38, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
a ile masz nalatane mh czy km ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalpl
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 312
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:10, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
20 tys km w zeszłym roku kolega wymieniał zawory, pierścienie tłoka, łożyska na wałku rozrządu, łańcuszek rozrządu, uszczelniacze pompy wodnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:10, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
juz pisałem. łozyska skrzyni, wału i sprzęgła. oraz rozrządu czyli wałek balansujący i wałka rozrządu.
uszczelniaczy masz nie duzo, na wale i wałku zdawczym wiec koszt niewielki, a warto to zrobić. (oczywiscie jest ich więcej, ale takie uszczelnaicze jak np uszczelniacz wałka kopki, mozna sobie darowac bo wymienic to mozna w kazdej chwili )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|