|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:45, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Że niby 20000 na jednym tłoku ? Co za herezje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Śro 17:50, 28 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Śro 17:47, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ludzie miejcie wyobraźnie 20tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piesy
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:11, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ojtam ojtam. Spokojnie. Nigdzie nie napisałem że musze tyle na tłoku zrobić. Narazie przez rok przejechałem 2200 km i według oryginalnego licznika 60 godzin. Regularnie sprawdzam zawory szczeliny między dźwigienkami a talerzykami napinacz i jest wsio ok. Ale i tak go rozbiorę coby wszystko dokładnie pomierzyć. Niech tylko śnieg spadnie. To że tylko czysto teoretycznie się zastanawiam nad możliwym przebiegiem sprzęta do remontu to nie znaczy że zamierzam zarżnąć maszynę. Nawet jakbym co 10 tys wymieniał tłoka to i tak kat jedt tego wart. To tylko takie tam zimowe rozkminy. Choć z tego co słyszę od ludzi którzy mieli motocykle nowe to żaden nie robił remontu wcześniej niż po 15 tys. I wcale nie dlatego że byli katami lub oszczędzali. Wprost przeciwnie. A może właśnie dlatego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Gość
|
Wysłany: Śro 21:35, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Wieczór
Ja w 2000 kupiłem mówkę. Przy ok 12 tkm dostała nowy łańcuch rozrządu, przy ok25 tkm tłok, zawory, wolne koło wałek pompy wody (regeneracja ofc) i jeszcze jakieś duperele. jak sprzedawałem miała ok 27 tkm i nalezał sie kolejny tłok, wał itd. Sprzę nie do zajechania, tyle, że ja stary pierdoła i turysta raczej niż napierdalacz.
Pozd
rr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:22, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
rrolek napisał: |
Sprzę nie do zajechania, tyle, że ja stary pierdoła i turysta raczej niż napierdalacz.
Pozd
rr |
hehe to tak jak ja - tylko ja raczej kategoria grzybiarz amator nizinny
Myślę że dużo zależy od stylu jazdy, terenu i poprawnej obsługi serwisowej - dobre oleje na czas (ja preferuje 300v regularnie co 15 mth licznikowych - ok 500 km), filtr powietrza czysty, dobrze nasączony itp.
Mam na liczniku 258mth - 10400 km - i żadnych niepojących objawów.
Jak szukałem kajtka to oglądałem 525 z przebiegiem przezło 500 mth - bez otwierania silnika - gość uczciwie powiedział że na pewno ssace/ łańcuch rozrzadu i tłok do zrobienia - korba nie wiadomo
Rożne ciekawe historie są na tym forum - trzeba się zalogować:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:37, 28 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Że niby 20000 na jednym tłoku ? Co za herezje... |
przy turystycznym uzytkowaniu z palcem w d...
pare lat temu na ebay.uk wisiała 350tka z przebiegiem chyba w okolicach 15tys km na seryjnych gratach. Przesledziłem jej historie na forum ktm uk i poza jakimis pierdołami jak opony, łozyska w kołach nic nie było zmieniane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Gość
|
Wysłany: Czw 12:18, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witka
Sorki, źle napisałem. Przy sprzedaży miała nie 27 a 47 tysięcy.
Pozdr
rr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:30, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
rrolek napisał: | Witka
Sorki, źle napisałem. Przy sprzedaży miała nie 27 a 47 tysięcy.
Pozdr
rr |
No wynik napawa optymizmem - chyba prędzej nie będę mógł na niego wsiąść z racji wieku niz go zajeżdżę
A tak z ciekawości ile kosztowała mniej wiecej nowa 400 w 2000 roku ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Czw 12:31, 29 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 13:32, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Witam
Za 520 dałem w grudniu 2000 (model 2001) niecałe 25 tysięcy. Motocykle były tańsze, euro też. Ale bym nie tragizował. W 2015 nieco mniej wyszła Beta 350 z 2015 i 58 mth
Kat był śmigany głównie po wąwozach i Karpaty (wielokrotnie UA i Ro, w 2005 nawet mieliśmy najwyższe pudło na wrześniowej Enduromanii) więc tak do końca lajtu nie miał.
Pozdr
rr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:05, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
e to mój gór jeszcze nie widział - grzybiarz ze mnie mazowiecki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:32, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
kumpla 525 exc 25000 bez otwierania i tak poszła w świat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 16:40, 29 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
21tyś. korba zero luzu cylinder do regeneracji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 0:30, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No to teraz przynajmniej rozumiem dlaczego ludzie tak przepadają za przestarzałym RFS... Skoro robią po tysiąc godzin bez otwierania silnika to rzeczywiście warto chyba zainwestować w takie perpetum mobile
Trwałe jak Africa Twin
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pią 0:33, 30 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:14, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
moja 450 prawie 300h , 13k na liczniku i tłok w bardzo dobrym stanie cyl. sel A, trzeba z głowa uzytkowac i dbac o wymiane oleju i filtry a piec bedzie służył. Moim zdaniem przebiegi zedu 500mth to nie jest problem, wiadomo to zalezy od warunków i od kierowcy, exc upalane na toze i 200h moze nie wytrzymac ale w jakmis lekkim enduro zaden problem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Pią 11:16, 30 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 11:20, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
ja miałem prawie 500 po pierwszym remoncie... tylko że juz i cylinder i tłok i praktycznie korba były do wymiany. podejrzewam że jakbym nie zrobił remontu to by jeszcze jeździł. chociaz tłok poza norme wskoczył
korba tez luzów nie miała - ale po zmianie tłoka = wieksze obciążenie i szybko zaczęła sie odzywać. cylinder też juz na ostatnich selekcjach wskoczył i sezon wytrzymał
wiec sprzety pancerne tylko potem generalke trzeba robic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|