Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RFS-fakty-mity o zywotności kontra lekka turystyka szutrowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:31, 30 Gru 2016    Temat postu:

kolegi sprzęt był bardzo zadbany, aku mogło już nie mieć siły na rozruch ale na wentylator prąd musiał być Wink ; ale znam też taki przypadek gdzie rfs (sx) po pełnym remoncie po jednym wyjeździe nadawał się co najmniej do wymiany pierścieni, także różnie bywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przym




Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Garwolin (Mazowieckie)

PostWysłany: Pią 18:29, 30 Gru 2016    Temat postu:

KNKS napisał:
No to teraz przynajmniej rozumiem dlaczego ludzie tak przepadają za przestarzałym RFS... Skoro robią po tysiąc godzin bez otwierania silnika to rzeczywiście warto chyba zainwestować w takie perpetum mobile Wink
Trwałe jak Africa Twin Wink

No i stąd się biorą tez wysokie ceny.
Po tym temacie pewnie jeszcze wzrosną Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:59, 30 Gru 2016    Temat postu:

No i właśnie jako posiadacz kultowego rfs a jeszcze wcześniej legendarnej XR a jeszcze wcześniej kuloodpornego NX będę głośno gardłował za tym że to były prawdziwe motocykl. Bo te nowe to tandeta i badziew. Może sie znajdą zapaleńcy co zapłacą godziwą cenę która pozwoli mi się zbliżyć do nowej jednorazówki. Takie myślenie to się chyba polityka nazywa Very Happy . A tak serio to na dzień dzisiejszy najchętniej bym EXC 500 przytulił. Nie zraźając się brakiem legendarności. Jeżdżę 400 bo na takiego mnie stać i to wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 7:46, 31 Gru 2016    Temat postu:

tak to właśnie jest mile wspominam swoje 525 ale nie chciałbym już jeździć tym klamotem Wink , a mówiąc szczerze to jak wsiadłem na model '17 i przesiądę się na chwilę na poprzedni model to też mam wrażenie, że to strasznie nieporęczna "koza"Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mcx




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WuWua

PostWysłany: Sob 9:55, 31 Gru 2016    Temat postu:

bardziej krowa niż koza Smile chociaż do supermoto stricte na tor był zajebisty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:03, 01 Sty 2017    Temat postu:

Piesy napisał:
jako posiadacz kultowego rfs a jeszcze wcześniej legendarnej XR a jeszcze wcześniej kuloodpornego NX będę głośno gardłował za tym że to były prawdziwe motocykl. Bo te nowe to tandeta i badziew....
Może sie znajdą zapaleńcy co zapłacą godziwą cenę która pozwoli mi się zbliżyć do nowej jednorazówki.. A tak serio to na dzień dzisiejszy najchętniej bym EXC 500 przytulił. Nie zraźając się brakiem legendarności. Jeżdżę 400 bo na takiego mnie stać i to wszystko.

Za razem kultowa i legendarna to jest WSK 125.
Ponoć mało któremu rajderowi udało się silnika 125ccm zajeździł. Nawet na tłoku nominalnym przy cylindrze po 1-szym szlifie moto tak samo jeździło, o ustawianiu zapłonu na oko nie wspomnę.
Ktoś kiedyś powiedział, może nawet w tym temacie, opinie o rfs tworzą ludzie których nie stać/nie mieli styczności z nowszą konstrukcją, tzw. jednorazówką...
Widzę w ten wypowiedzi 2 różna fronty. Chciałbym nowego (jednorazówkę), ale jednak wole starego bo.... na takiego mnie stać.
Żeby nie było, nie lajkuje(?), sub coś tam, polecam ale..
https://www.youtube.com/watch?v=WP90LqTuGzU
W 8.24min jest zawarte sedno całego wywodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piesy




Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:41, 01 Sty 2017    Temat postu:

GaCek chyba mnie nie zrozumiałeś. Cała moja wypowiedź była w tonie prześmiewczym z kultowości. To tylko maszyny. Pewnie że wolałbym jak najnowszy. Narazie jest RFS a jak się dorobię to się szarpnę na nowego. A te rozkminy ile faktycznie wytrzymuje bez remontu nie traktuję jako chęć udowodnienia że starsze znaczy lepsze. Bo moim zdaniem nie jest. Maszyneria ma jeździć i dawać fun z jazdy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:23, 02 Sty 2017    Temat postu:

Piesy napisał:
Maszyneria ma jeździć i dawać fun z jazdy.

.... nie zależnie czy jest za 4 tys. czy też 40 tys.
Możliwe że nie zrozumiałem, ale ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moalord




Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:33, 04 Sty 2017    Temat postu:

Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Śro 18:43, 04 Sty 2017    Temat postu:

moalord napisał:
Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie


Wejdzie nowy silnik i to xc4 będzie legendarny:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:46, 04 Sty 2017    Temat postu:

moalord napisał:
Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie
RFS obrósł mitem i kultem w Polsce dlatego jest tak gloryfikowany. Technologicznie silnik RFS to epoka kamienia łupanego i z tego też faktu wynika jego duża żywotność i odporność na debilizm właściciela.
Następne generacje są dużo bardziej zaawansowane a to w konsekwencji niesie za sobą możliwość awarii. Ot cała historia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:05, 24 Sty 2017    Temat postu:

Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont

[link widoczny dla zalogowanych]

Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.

Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
[link widoczny dla zalogowanych]
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:26, 24 Sty 2017    Temat postu:

Nie dziwię się, że tyle mu wytrzymał ten silnik bo jak go przez cały żywot prowadził średnia prędkość wyszła 6km/h.
babel napisał:
Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont

[link widoczny dla zalogowanych]

Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.

Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
[link widoczny dla zalogowanych]
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:48, 24 Sty 2017    Temat postu:

hehe mój bład
Actual totals are 111.300k miles, 3241.6 hours

3241.6 godzin


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 20:54, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:07, 24 Sty 2017    Temat postu:

Super sprzęt. Nadaje się na taksówkę Wink
Szkoda, że nie da się założyć LPG Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 21:08, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin