|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:31, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
kolegi sprzęt był bardzo zadbany, aku mogło już nie mieć siły na rozruch ale na wentylator prąd musiał być ; ale znam też taki przypadek gdzie rfs (sx) po pełnym remoncie po jednym wyjeździe nadawał się co najmniej do wymiany pierścieni, także różnie bywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Pią 18:29, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | No to teraz przynajmniej rozumiem dlaczego ludzie tak przepadają za przestarzałym RFS... Skoro robią po tysiąc godzin bez otwierania silnika to rzeczywiście warto chyba zainwestować w takie perpetum mobile
Trwałe jak Africa Twin |
No i stąd się biorą tez wysokie ceny.
Po tym temacie pewnie jeszcze wzrosną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piesy
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:59, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No i właśnie jako posiadacz kultowego rfs a jeszcze wcześniej legendarnej XR a jeszcze wcześniej kuloodpornego NX będę głośno gardłował za tym że to były prawdziwe motocykl. Bo te nowe to tandeta i badziew. Może sie znajdą zapaleńcy co zapłacą godziwą cenę która pozwoli mi się zbliżyć do nowej jednorazówki. Takie myślenie to się chyba polityka nazywa . A tak serio to na dzień dzisiejszy najchętniej bym EXC 500 przytulił. Nie zraźając się brakiem legendarności. Jeżdżę 400 bo na takiego mnie stać i to wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 7:46, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
tak to właśnie jest mile wspominam swoje 525 ale nie chciałbym już jeździć tym klamotem , a mówiąc szczerze to jak wsiadłem na model '17 i przesiądę się na chwilę na poprzedni model to też mam wrażenie, że to strasznie nieporęczna "koza"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Sob 9:55, 31 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
bardziej krowa niż koza chociaż do supermoto stricte na tor był zajebisty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:03, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Piesy napisał: | jako posiadacz kultowego rfs a jeszcze wcześniej legendarnej XR a jeszcze wcześniej kuloodpornego NX będę głośno gardłował za tym że to były prawdziwe motocykl. Bo te nowe to tandeta i badziew....
Może sie znajdą zapaleńcy co zapłacą godziwą cenę która pozwoli mi się zbliżyć do nowej jednorazówki.. A tak serio to na dzień dzisiejszy najchętniej bym EXC 500 przytulił. Nie zraźając się brakiem legendarności. Jeżdżę 400 bo na takiego mnie stać i to wszystko. |
Za razem kultowa i legendarna to jest WSK 125.
Ponoć mało któremu rajderowi udało się silnika 125ccm zajeździł. Nawet na tłoku nominalnym przy cylindrze po 1-szym szlifie moto tak samo jeździło, o ustawianiu zapłonu na oko nie wspomnę.
Ktoś kiedyś powiedział, może nawet w tym temacie, opinie o rfs tworzą ludzie których nie stać/nie mieli styczności z nowszą konstrukcją, tzw. jednorazówką...
Widzę w ten wypowiedzi 2 różna fronty. Chciałbym nowego (jednorazówkę), ale jednak wole starego bo.... na takiego mnie stać.
Żeby nie było, nie lajkuje(?), sub coś tam, polecam ale..
https://www.youtube.com/watch?v=WP90LqTuGzU
W 8.24min jest zawarte sedno całego wywodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piesy
Dołączył: 28 Gru 2016
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:41, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
GaCek chyba mnie nie zrozumiałeś. Cała moja wypowiedź była w tonie prześmiewczym z kultowości. To tylko maszyny. Pewnie że wolałbym jak najnowszy. Narazie jest RFS a jak się dorobię to się szarpnę na nowego. A te rozkminy ile faktycznie wytrzymuje bez remontu nie traktuję jako chęć udowodnienia że starsze znaczy lepsze. Bo moim zdaniem nie jest. Maszyneria ma jeździć i dawać fun z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 13:23, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Piesy napisał: | Maszyneria ma jeździć i dawać fun z jazdy. |
.... nie zależnie czy jest za 4 tys. czy też 40 tys.
Możliwe że nie zrozumiałem, ale ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moalord
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:33, 04 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Śro 18:43, 04 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
moalord napisał: | Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie |
Wejdzie nowy silnik i to xc4 będzie legendarny:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:46, 04 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
moalord napisał: | Panowie tyle się czyta o RFS jakie to cudo i wogole... W takim razie pytanie czemu KTM od 2008 leci na Xc4 i nic chyba nie zapowiada się na zmiane silnika w najbliższych modelach ? Czy ktoś miał z XC4 problemy ? Sam mam 400exc z 2010r i jak na razie silniczek pracuje cicho, równo na obroty się wkreca momentalnie | RFS obrósł mitem i kultem w Polsce dlatego jest tak gloryfikowany. Technologicznie silnik RFS to epoka kamienia łupanego i z tego też faktu wynika jego duża żywotność i odporność na debilizm właściciela.
Następne generacje są dużo bardziej zaawansowane a to w konsekwencji niesie za sobą możliwość awarii. Ot cała historia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:05, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.
Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
[link widoczny dla zalogowanych]
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:26, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Nie dziwię się, że tyle mu wytrzymał ten silnik bo jak go przez cały żywot prowadził średnia prędkość wyszła 6km/h.
babel napisał: | Tak z nudów i troche dla polepszenia mojego angielskiego przeglądam sobie forum - ktm talk.
Trafiłem na ten wątek - i aż trudno w to uwierzyć - koleś na 525 ma 120 tys mil i przeszło 32 tys MTH - i dopiero bierze się za remont
[link widoczny dla zalogowanych]
Z ciekawości przejrzałem jego posty od poczatku na forum i cyklicznie chwali sie coraz większym przebiegiem (przez kilka lat) - jedyny problem z tego co sie doczytałem miał z wałkiem rozrządu przy yuszczelniaczu pompy wody i z kołkiem rozrusznika.
Jako ciekawostka używa stalowych filtrów oleju Scotta
[link widoczny dla zalogowanych]
I oleju 5w40 lub 5w50 - samochodowego !
Jedyne co sie doczytałem zawsze zakłada nowe filtry powietrza Twin Air - nigdy nie pierze - za kazdym razem nowy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:48, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
hehe mój bład
Actual totals are 111.300k miles, 3241.6 hours
3241.6 godzin
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Wto 20:54, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:07, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Super sprzęt. Nadaje się na taksówkę
Szkoda, że nie da się założyć LPG
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Wto 21:08, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|