|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DumDum
Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mogilno/Poznań
|
Wysłany: Wto 19:07, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ATF '? przeciez na tym moment zarżniesz silnik |
'10r XC4 dwa obiegi, pewnie nie ma przecieków, więc silnika nie zajedzie.
Ale dla sprzęgła to średnio zdrowe.
rafalb180, na pewno dobrze mierzyłeś te tarczki? W kilku różnych punktach? Sprawdzałeś na jakiejś płycie czy są proste? Sprzęgło masz kompletne? Razem z podciętą tarczą, przekładką i sprężyną pod nią?
W '10 powinno być już to nowsze sprzęgło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalb180
Dołączył: 29 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: Nie 9:08, 14 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
DumDum napisał: | henio12323 napisał: | ATF '? przeciez na tym moment zarżniesz silnik |
'10r XC4 dwa obiegi, pewnie nie ma przecieków, więc silnika nie zajedzie.
Ale dla sprzęgła to średnio zdrowe.
Dokładnie tak Posiada dwa obiegi olejowe, silnik dalej pracuje na 10W40 Motul.
rafalb180, na pewno dobrze mierzyłeś te tarczki? W kilku różnych punktach? Sprawdzałeś na jakiejś płycie czy są proste? Sprzęgło masz kompletne? Razem z podciętą tarczą, przekładką i sprężyną pod nią?
W '10 powinno być już to nowsze sprzęgło. |
Tak, dokładnie jest to 11 rok, sprzęgło nowsze, mierzyłem wszystkie tarczki i każda ma jednakowy wymiar, z tego co widziałem nie mogą być grubsze, gdyż teraz jest idealnie z koncem kosza sprzegłowego, każda inna grubsza tarcza spowoduje że sprzegło bedzie wychodziło poza kosz sprzęgłowy. Przekładki kładem dla idealnie prostą rzecz i dolega lecz perfekcyjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:41, 14 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
Witka.
Z tego co pisza na hamerykanskich forach kupa ludzi przy 2 obiegach oleju w 4T i w 2T leje do skrzyni/sprzęgła ATF w specyfikacji F. Lepkość podobna do specyfikacji oleju 10w30. Trochę rzadko ale przecież te oleje chodzą w skrzyniach automatach wiec przy następnej wymianie protestuje.
Pozdr
rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalb180
Dołączył: 29 Wrz 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: Pon 8:34, 15 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
rrolek napisał: | Witka.
Z tego co pisza na hamerykanskich forach kupa ludzi przy 2 obiegach oleju w 4T i w 2T leje do skrzyni/sprzęgła ATF w specyfikacji F. Lepkość podobna do specyfikacji oleju 10w30.
rr |
No właśnie po zalaniu olejem ATF ( czerwony do skrzyń automatycznych ) problemu nie ma, może ponownie na niego zmienie, jak mówisz że jeżdzą i jest dobrze. W samochodach jest o wiele wiecej łozysk trybów, obciażeń, tarczek itp i a tych olejach chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|