|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:37, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
no dobra my tu pitu pitu pizdu chlastu a temat pozostal , warto dolozyc 4 - 5 tys i kupic 530 z 2009 - 2010 roku ? tzn exc 525 z konca lat klepania ok 15 tys , exc 530 z 2009+ ok 20 tys , wiem ze 530 prowadzi sie 100 razy lepiej od 525 , ale czy amator to wyczuje ? i najwazniejsze trwalosc 530 - RFS wiem ze jest trwaly i prawie niezniszczalny ale co mozna wywnioskowac z 530 ? .Moto ma by uzytkowane hobbystycznie w plaskim terenie - przebiegi male nie beda 8 tys na rok spokojnie zrobie , obecne leciwe juz lc4 620 jest fajne ale jak to powiada papier toaletowy "aby zyc trzeba sie rozwijac" ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:28, 03 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
przejedź sie 530 i 525 i sam oceń mi tam sie dobrze na moim 525 gania. smigajac na 450 nowszej pozycja wszystko całkiem inne. ergonomia lepsza i to czuć. ale dla amatora tu i tu jest wygodnie ( o ile mozna mówic o wygodzie na enduro :; )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:44, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
o co chodzi z ta regulacja zaworow w exc 530 ? jedni mowia ze latwa inni ze trzeba wyjac silnik z ramy ? znalazlem filmik w nece z regulacja ssacych w exc 500 i tam nie ma problemu ..nie wiem jak wydechowe no ale to 500 a mi o 530 sie rozchodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:43, 04 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
akurat w nowych silnikach 500 poprawili sporo rzeczy tak żeby dostep do zaworów był na maxa uproszczony
chyba w pierwszych 530 trudno czy w ogóle niemozliwe było sie dostanie do zaworów bez opuszczenia silnika w nowszych nieco 530 też to poprawili
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowalekktm
Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:50, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Mam podobne pytanie więc nie będę zakładał wątku , Mam KTM'a 520 z roku 2002 -2003 przydał by mu się remont silnika , czy jest sens żebym zmieniał na 530 ? I jakie różnice odczuje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowalekktm
Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 19:54, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Czy warto jak już pomyśleć o innym modelu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:06, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
530 a 520 to jest dosyc spora przepaśc, jeszcze 520/525 mozna by przeboleć bo oprócz lepszej ramy masz ten sam silnik wiec hcodzi to dosyc podobnie
to 530 całkiem inny silnik duzo elastyczniejszy, wyzsza kultura pracy, rama duuuuuzo lepsza ergonomia, zawieszenie w zasadzie bez olbrzymich zmian - ale przez inną geometrie ramy i nastawy tego zawieszenia moto prowadzi sie znacznie lepiej nawet od 525. takze róznica jest na tyle duza - i lepsza ze na pewno warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kowalekktm
Dołączył: 07 Paź 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 5:40, 06 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedź, a czy jeżdżąc 520 stką jest ewentualnie jakaś inna alternatywa poza 530 ?
Dodam iż w520 moc jakoś mnie nie przeraża a to jak jeżdżę to głównie lasy , szuter czasem jakiś podjaD raczej nie zbyt ostry , bardziej enduro niż cross ifosc często jednak zdarza mi się latać po drodze , z góry dziękuję za odpowiedź .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|