|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:28, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
witam co do wydechu mam takie pytanie. wczoraj rozebralem swoj oryginalny wydech od ktm 450 exc wyciagnalem wszystko ze srodka kupilem rure nierdzewke o srednicy okolo 45-50mm ponawiercalem ja (ok 200 dziur) ucialem na wymiar tak zeby byla ok na dlugosc dospawalem do niej stozki ktore obcialem ze starej rurki ktora byla w tlumiku owinalem ta rure wata i wlozylem w tlumik i powiem wam ze chodzi lepiej i ma wiecej mocy. wczoraj wieczorem go zamontowalem i odpalilem i przy gazowaniu super strzela i z wydechu wali ogien na okolo 10cm Chcialem sie dowiedziec czy lepiej wlozyc duzo waty czy minimalnie i jaki wplyw ma ilosc waty w tlumiku i na co ma wplyw bo szukam w googach itd ale nic na ten temat nie moge znalezc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 17:37, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
no ja z kolei, otworzylem tylko tylna czesc wydechu, i wycialem ta rurke zeby spaliny lecialy jak w przelocie, troszke glosniej chodzi ale jest mocniejszy, dla mnie jest to kompropis miedzy moim glosnym przelotem a a cichym orginalnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:04, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie nie jest az tak bardzo glosno po tej przerobce ale jest inny dzwiek duzo ladniejszy od serii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:08, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
waty musi byc wypchane na maxa ile tylko się da. jak mało dasz to ją szybko wydmucha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:30, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
nie wydmucha to napewno ale jesli dam duzo waty to rozumiem ze wyciszy go tak ??? ale bedzie bardziej szczelny i bedzie wypychal spaliny z wiekszym cisnieniem co za tym idzie bedzie mocniejszy?? bedzie strzelal czesciej ogniem?? dobrze rozumiem??? waty nie wypchnie poniewaz otwory nie sa az tak duze i jest ich okolo 200 a oryginalna rurka miala duzo mniejsze otwory ale duzo duzo wiecej. jesli ktos moze wytlumaczyc co daje przelot od czego bierze sie strzelanie i ogien z tlumika to prosilbym o odp dodam ze gaznik czyscilem ostatnio caly i regulowalem wedlug ksiazki tzn srubka od powietrza odkrecona o poltora obrotu jak w ksiazce. z gory wielkie dzieki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:10, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
haha nie wiesz o czym piszesz nawet, za luźną wate wydmucha nawet nie bedziesz wiedział kiedy. co do regulacji - ksiązka mówi tylko od jakiej pozycji zaczyna sięregulacje dla danego motocykla od tych 1.5 obrotu dopiero powinienes zacząc własciwą regulacje - czytaj serwisówke ze zrozumieniem. ogien z wydchu ? bogata mieszanka, i nieszczelnosci wspomagają strzały. ale w wyczynówkach to norma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 20:28, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
dawid28ino napisał: | u mnie nie jest az tak bardzo glosno po tej przerobce ale jest inny dzwiek duzo ladniejszy od serii |
u mnie tez jest lapiej z dzwiekiem niz w orginale, po zalozeniu orginalu mialem wrazenie jakbym mu jaja obcial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:49, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
a sam robiles tlumik czy kupiles oryginalny sportowy ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Pią 21:11, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
sam zrobilem minimalna korekte w orginalnym wydechu, a na poczatku mialem full przelot nie wiem co to za wydech i z czego ale za glosny jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:26, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
rozumiem mi chodzi o to zeby sie dowiedziec wiecej na temat przelotowych tlumikow jak go zrobic jaka rura powinna isc w srodku(srednica) ile waty na maxa wypchany czy srednio czy malo??? jak zrobic taki tlumik zeby byl najlepszy efekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:29, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie w srodku tlumika idzie taka rurka ma okolo 4-5 cm srednicy [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 21:30, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Wata ma wchodzić ciasno,ale tak,żeby dało się złożyć z powrotem tłumik ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid28ino
Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:45, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
jesli upchne ja ciasno to bedzie jaki efekt?? bedzie ciszej ??? bedzie lecial ogien czesciej z rury??? jesli wloze mniej waty bedzie glosniej??? moze byc dzwiek metaliczny??? moge to sprawdzic kombinbujac tzn wyciagac wate wkladac ja itd ale co 3 min bym musial rozbierac tlumik itd wiec chcialbym sie dowiedziec od kogos kto przerabial juz cos takiego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmpower86
Dołączył: 22 Sie 2013
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków/k.Limanowej
|
Wysłany: Sob 21:55, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
Po prostu upchaj ją ciasno i tyle,według mnie składanie tłumika bez waty to głupota...
Tu masz pokazane jak wymierzyć ilość waty:
http://www.youtube.com/watch?v=ZxZMbCDttKA
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ktmpower86 dnia Sob 21:58, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:18, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
wracajac do poprzednich postow. w 4t np akrap daje mocny dol ale gore ucina dopiero kolektor z powerbomb daje gore.taki kpl w swojej 350 mam i jazda o wiele przyjemniejsza niz na serii.na testach KTM mozna bylo to fajnie sprawdzic bo byl 250 excf na serii , z koncowka akrapa , i na full akrap z powerbomb. po przejechaniu takiej samej trasy a nawet po kilku odcinkach mozna powiedziec ze enduro bez przelotu nie jedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|